Panowie, a nie ma opcji żeby, kupić jakieś zajebiste tarcze i klocki pod fabryczne zaciski+jakeis 2tłoczkowe zaciski? Bo te +/-200KM i 1330kg auto nie potrzebuje 6-8 tłoczkowych zacisków. Druga sprawa to 6-8 zacisków zrobi robotę na prostej, ale jak wyobrażacie sobie mocne i szybkie hamowanie w zakrętach przy takich heblach.
Może zejdę trochę z tematu...
Wiem że miłośc do rx8 kosztuje, ale z mojej ostatniej rozmowy z kumplem musze mu przyznać troche racji. Temat zszedł na spalanie i żywotność wankla, słabe heble, później remont albo swap. Hamulce także od evo albo alfy. No ale jak przyjdzie tak wsadzać graty od innych aut to z tej mazdy mało co zostanie no i zrobi sie worek pieniędzy. Mówi mi czy nie lepiej kupic np. evo. Przynajmniej z finansowego punktu widzenia ma on racje, ale RX8 mi sie bardziej podoba od EVO.