Skocz do zawartości

Zdjęcie

Buja Tyłem góra dół

amortyzator wylany tył

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1
konrad278

konrad278

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 832 postów
  • SkądRawicz

Witam problem jak w temacie jeszcze gorzej gdy mam 2 osoby z tyłu to auto jeszcze bardziej sie buja.Co dziwne po wymianie spręzyn na obniżające nie było wiele lepiej.Byłem na diagnostyce i amory mają ponad 70!!Widze że są wilgotne.To po nich??A i na nierównej nawierzchni tył myszkuje.Kiedy wyjmowałem amory to dało sie je wcisnąć ale same nie wychodziły



#2
Sqad

Sqad

    AWA

  • Administrator
  • 2 645 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Citroen C-Crosser '09, Kymco Downtown 125 '15

Amory na 100%, te wszystkie diagnostyki można se w deee wsadzić. Sprężyny tutaj na bujanie nic nie pomogą.

Mi też tył się wylał ale to tak nagle i tylko jeden. To było po zlocie w poznaniu gdzie wiozłem w bagażniku cały jeden silnik jednego pana plus swój bagaż. Moja rada albo kup tokico lub kyb albo odłóż i bilstein b8 na wszystkie koła :) . Ewentualnie można mazdaspeeda z regulacją twardości.



#3
konrad278

konrad278

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 832 postów
  • SkądRawicz

No wiec właśnie chciał bym to zrobic konkretnie.Także wszelki sugestie były by mile widziane.Wymogi mam takie aby auto prowadziło sie co najmniej jak w serii.Dlaczego akurat te bilstein??



#4
adamsud

adamsud

    Boss of all Bosses

  • Użytkownicy
  • 3 051 postów
  • Skąddolnośląskie
  • Samochód:BMW 645Ci, VW Jetta A6, BMW e46 328i

Ja tam się nie znam, ale 70% to chyba nie jest imponujący wynik (na dodatek pewnie osiągnięty jakiś czas temu). Gdy byłem na badaniach to amortyzatory "oceniono" na 88%. Zresztą, tak jak pisze Sqad, amory mogły Ci wykończyć się z dnia na dzień.



#5
konrad278

konrad278

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 832 postów
  • SkądRawicz

Przód właśnie ma 88 a tył 74/76 mierzone miesiąc temu.Wracałem z wakacji i auto dziwnie sie zachowywało na autostradzie każdy podmuch było czuć na aucie.I robiłem geometrie 3d+przegląd całego zawieszenia i wszystko było git



#6
Sqad

Sqad

    AWA

  • Administrator
  • 2 645 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Citroen C-Crosser '09, Kymco Downtown 125 '15

No wiec właśnie chciał bym to zrobic konkretnie.Także wszelki sugestie były by mile widziane.Wymogi mam takie aby auto prowadziło sie co najmniej jak w serii.Dlaczego akurat te bilstein??

 

Pancerny amortyzator, dobrze gra ze sprężynami obniżającymi.



#7
Wojtex16

Wojtex16

    Maniak

  • Moderators
  • 3 161 postów
  • SkądKatowice
  • Samochód:Była już RX-8

Ja mam fabrycznie już założone bilstein. Wcześniej przejechałem jakieś 12-15 tys na obniżonych sprężynach. Teraz sprężyny mam seryjne i amorki są OK. Nic nie buja, niewylały się.



#8
konrad278

konrad278

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 832 postów
  • SkądRawicz

Sqad a B6??



#9
adamsud

adamsud

    Boss of all Bosses

  • Użytkownicy
  • 3 051 postów
  • Skąddolnośląskie
  • Samochód:BMW 645Ci, VW Jetta A6, BMW e46 328i

Koledzy, proszę aby dalsze opinie o amortyzatorach były wyrażane w temacie do tego celu stworzonym http://rx-klub.pl/in...torach-do-rx-8/







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: amortyzator, wylany, tył

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy