Model. Mazda RX8 wersja 231 manual, europa
rok. 2006
na pokładzie. czarna skóra, klimatronik, zmieniarka, grzana pupa, xenon
przebieg 113 tysi.
Na dziś auto do turlania się po spotach i track dayach. Nie ukrywam, że już trochę smutno było szewcowi, że bez butów biega a czerwony chrupek, którego większość zna, ciągle stoi rozebrany jako królik doświadczalny i testowa buda i tak pojawił sie ten wóz.
Generalnie zawsze marzyłem o tym kolorze i chciałem, żeby mój docelowy RX właśnie taki był..... I JEST !!!
Silnik w tym aucie zdechł już u poprzedniego właściciela... został zastąpiony w takim jednym warsztacie jednostką z angola ponoć po przebiegu ok 65 tyś.. może i tak ale nie skomentuje kultury wykonanej pracy.. Zaczynając od niepoprzykręcanych mas, po połamanie podciśnienia. Silnik legitymował się kompresją +/- 5,7 na obu rotorach przy 230 obr. Ogólnie kulał, kasłał, prychał, akumulator w związku z brakiem mas ciągle był niedoładowany.
Na dzieńdobry auto dostało grubą płukankę seafoamem, Powymieniane to co połamane i przykręcone to czego zapomnieli szpenie.
Wóz zaczął żyć a kompra skoczyła na 6,1 wjechał rozrusznik N3R3, który trzymałem na czarną godzinę i wóz zpali już od strzału. Ciepło zimno.
Naturalnie z czasem silnik zrobimy ale nie ma tu parcia na nie wiadomo co. Streetport, wydech program i podniesienie ciśnienia oleju na panewach ... takie są plany.
Auto ma mi służyć do nauki na torze a nie jako democar więc fajerwerków nie będzie .....chyba
Co już zostało zrobione ....
Płyn hamulcowy rbf660
opony feredal rsr 235/45R17
Felgi dezent 17 cali i takie zostaną ...po mojemu to najlepszy rozmiar na tor.
Amortyzatory Bilstein z wersji R3
Sprężyny Apex
Układ zapłonowy... Cewki z silników Chevy z serii LS + Przewody MSD
Układ wydechowy .... przelotowy 3 cale
Stabilizatory RacingBeat
Mocowania silnika na sztywno do karoserii od RaceRoots
Kolektor wydechowy baran ze stali kwasoodpornej
Uniesiona tylna część maski + wywalona uszczelka gumowa w celu poprawy przepływu powietrza.
Wywalona Airpompa
Fotel Kubełkowy Bride
Pasy szelkowe Sparco
Kierownica OMP
Short Shifter (własnej produkcji.. nie urżnięty brzeszczotem drążek)
Teraz co w kompie...
Zmieniona mapapaliwowa i zapłonowa, przesunięte odcięcie zapłonu, wygaszone błędy sondy katalizatora i airpompy, podniesione dawki oleju w całym zakresie obciążenia, obniżona temperatura uruchomienia wentylatorów, skrócone czasy odbicia odcinki + zmienione czasy pracy cewek..
No i kilka fociszy na szybko z telefonu
IMG_0501.JPG 191,74 KB 78 Ilość pobrań
IMG_0507.JPG 198,52 KB 69 Ilość pobrań
IMG_0502.JPG 129,29 KB 68 Ilość pobrań
IMG_0503.JPG 158,14 KB 68 Ilość pobrań
IMG_0504.JPG 189,59 KB 65 Ilość pobrań
IMG_0505.JPG 111,92 KB 66 Ilość pobrań
IMG_0506.JPG 168,08 KB 62 Ilość pobrań
IMG_0508.JPG 158,68 KB 57 Ilość pobrań
IMG_0509.JPG 272,18 KB 54 Ilość pobrań
IMG_0510.JPG 200,21 KB 54 Ilość pobrań
IMG_0511.JPG 193,63 KB 55 Ilość pobrań