Marka: Mazda
Model: RX-8 HP
Rok Produkcji: 2004 (ale kupiona dopiero w 2006)
Kolor: Sunlight Silver Metallic (22V)
Moc: 231
Silnik: Wankiel 1.3
Skrzynia: 6 Manual
Przebieg na Sierpień 2018: około 94 500km
Przebieg na Grudzień 2019: 113 061km
Wyposażenie dodatkowe:
-Xenon
-Bose
-El. fotel kierowcy
-Czarna skórzana tapicerka z podgrzewanymi przednimi fotelami
-Automatyczna Klima
-Chyba wsio...?
----
#ToDo
-nowa szyba czołowa [done]
-naprawić audio (głośniki kierowcy) [done]
-pompa wody re-medy
-tarcze performance [done] - StopTech nacinane
-nowe klocki [done] - Hawk HPS
-przewody hamulcowe w stalowym oplocie [done] HEL
-nowe amory bo aktualne ciekną [done]
- +staby Eibach [done]
- maska z wentylacją (Odula Cooling lub Re-Amemiya Duckt Garne)
- fotele kubełkowe [kierowcy - jest]
- kolektor 3"(raczej Odula bo Re jest w części żelazny ewentualnie Exotic Speed ), Super Dolphin for Zenki (Re) albo customowy kwas tytan [done]
- zegary cyfrowe w miejscu popielniczki (temp wody, temp oleju, ciśnienie oleju)
- ledy zamiast standardowych żarówek (postojowe, długie, kierunki, przeciwmgielne, stop, cofania)
- przyciemniane piecowo szyby (maybe) [nah, rozmyśliłem się :D]
- 2kpl kół [done]
- VOLK Rays CE28SL
----
Krótka historia:
Oryginalnie z Holandii z dość długą listą właścicieli
W 2015 sprowadzona do Polski i zarejestrowana. PL właściciel zrobił też akcję na inflatory poduszek.
W PL jestem trzecim właścicielem.
Trochę przechodnia ale stan wnętrz oceniam na zadowalający jak na 14 letni samochód. Tu i uwdzie jakiś plastik odstaje i nie gra głośnik kierowcy, a podłokietnik trochę lata ale to jestem w stanie zaakceptować. Nie ma porozrywanych skór, uwalonej podsufitki czy zjedzonej kierownicy.
Z zewnątrz bardzo ładnie utrzymana, nie licząc małego purchelka na masce i na dachu na łączeniu z plastikowymi wstawkami na montaż relingów.
Mechanicznie Mazda otrzymała fabrycznie nowy silnik i ma najechane dopiero 370km oraz świeży olej w skrzyni biegów. Dyfer musi poczekać na kuriera.
Z modów poprzednich właścicieli ma jedynie przelot bez katalizatora z ToyoSportem na końcówce. Osobiście dobrze gada ale jest trochę za głośny. Przejechałem się raz 100km i po jeździe głowa mnie bolała od tego hałasu. :\ Albo kat albo dodatkowy tłumik gdzieś po drodze musi wlecieć. Ktoś chce się zamienić?
Ja planów jeszcze nie mam określonych ale na wydech wleci prawdopodobnie pełen zestaw Re-Ammeya - kolektor 3", sportowy kat, Super Doplhin i do tego pare karbonowych części też od Re. Najbardziej mi się podobają. Myślałem też nad Mazdaspeed ale ciężko gdziekolwiek dostać.
Do tego jak odkuję się po zakupie wleci pompa wody Re-medy z Mazmartu - http://shop.mazmart....flow-water-pump
Wygląda to tak w porównaniu z oryginalną:
Ah..no i ASAP jakieś zawieszenie skoro mam jeden amor do wymiany i to widać (lewy boczek oklapł) i czuć (czasem ściąga na prawo).
A tu fotki z pierwszego dnia zaraz po zakupie:
No i fotka ze stadionem musi być ;D
Z pierwszego dnia to by było na tyle.
Serwis samochodów z silnikiem wankla
Użytkownik Ravi edytował ten post 03 styczeń 2020 - 01:54