Hej,
Nie znalazłem odpowiedniego tematu, bo to nie jest problem z hamulcami, a raczej wątek jak poprawnie wykonać wymianę klocków.
Po odkręceniu jarzm, wypiaskowaniu (oczywiście zaślepiłem otwory na prowadnice i gwint śrub mocujących), pomalowaniu, przyszedł czas na montaż.
Piastę wyczyściłem drobnym papierem ściernym. 5 o'clock użył smaru miedziowego, co za Klimkiem, profesorem Chrisem i Dudą uważam za błąd (BTW jaka jest Twoja opinia Gronek).
Za Dudą dałem minimalną warstwę oleju silnikowego (tyle co na palcu) na piastę aby zadziałały inhibitory korozji.
Na razie zacisków nie ruszam, będę je robił jak skończy się urlop piaskarzo-malarza.
Pytanie nr 1. Są dwie różne prowadnice, która jest górna która dolna?
Stare klocki nie miały żadnych blaszek, nowe mają 3: