Marka: Mazda
Model:: RX8
Rok produkcji: 2004
Kolor: był srebrny
lakier z palety „MIPA”, pomarańczowy kameleon z dodatkiem drobinek złota
mieni się różnymi odcieniami od czerwonego po żółty
Moc katalogowa: 231
Moc zmierzona: 205
Silnik: Renesis 2x654cm3
wymieniony na nowy w 2008r
Wyposażenie: standard w wersji EU
MODYFIKACJE:
Car Audio:
- seria, wyciszona podłoga i środkowy tunel matą DYNAMAT, wygłuszone drzwi matą Hollywood Energetic HRK
Felgi:
RENNEN RC 2 20”
Opony:
YOKOHAMA 225x35x20
Zawieszenie:
- sprężyny EIBACH -40mm
- amortyzatory Bilstein o krótszym skoku
Opis zewnętrzny:
- przedni zderzak i progi NEODESIGN, progi zrobione na gładko z nadwoziem (brak widocznych łączeń)
- przednia maska i tylna klapa karbon
- piecowo przyciemnione szyby
- chromowane skrzela
- karbonowe fender vents
- motyw z rotorami na 3 światle stopu oraz na kurkach pod maską
- wszystkie żarówki LED
- Air diverter z wzorem karbonu
- lista płac na progach w kolorze Antracyt
- tylny spoiler MAZDASPEED
- dokładka tylnego zderzaka MAZDASPEED
- lusterka boczne Mazda Aero
Wnętrze:
- kilka elementów pomalowanych w kolorze nadwozia
- kokpit, tunel, fotele oraz mnóstwo detali w kolorze Piano black
- zestaw wskaźników Racing Beat (ciśnienie oleju, temperatura oleju i chłodziwa)
- DasHawk Vehicle Information Display
- stalowa nakładka na lewarek
- aluminiowe listwy progowe
- nakładki na pedały SPARCO
- wszystkie żarówki LED
- cb radio ALBRECHT AE 6890
- podsufitka, słupki, boczki i fotele obszyte prawdziwą alcantarą
- fotel pasażera przerobiony na elektryczny
Silnik:
- lekkie kółka pasowe Agency Power
- lekkie koło zamachowe Mazdaspeed
- układ dolotowy Mazdaspeed
- wtryski paliwa Greddy
- przewody zapłonowe Racing Beat 8mm
- filtr oleju K&N
- Oil catch tank
- katalizator sportowy Racing Beat Catalytic Converter Race Pipe 3,5”
- wydech Exotic Speed S1-T 3,5”
- Cobb Accesport
- akumulator AGM Stinger SP-1000
- wzmocnione sprzęgło ACT Pro Street
- shotshifter RE Amemiya
Hamulce:
- przód / tył tarcze nawiercane i nacinane EBC
- klocki przód / tył EBC Red Stuff
- przewody hamulcowe Agency Pawer
Plany:
-
_______
_______
Pomarańczka
Rozpoczęty przez
boletz
, 28 lut 2010 01:57
#1
Napisano 28 lutego 2010 - 01:57
#2
Napisano 28 lutego 2010 - 09:44
Rejestracja zasłania Ci cały wlot powietrza do silnika
Dają coś te wtryskiwacze Greddy ?
Dają coś te wtryskiwacze Greddy ?
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#3
Napisano 28 lutego 2010 - 11:47
#10
Napisano 29 marca 2010 - 08:05
Ja osobiście widziałem pare ramek tego tupu w samochodach... I to były samochody z niższej pułki. Osobiscie pamiętam Calibre która jezdziła po Rzeszowie z taką ramką. Moim zdaniem masz super samą w sobie wyglądającą tablice rejstracyjną i nie potrzeba żadnej ramki tego typu. Wybrał bym skrąmną ramkę bez głupich napisów. Pozdrawiam
#13
Napisano 04 kwietnia 2010 - 23:18
Ramka poszła się j...ć
Przed chwilką wróciłem z garażu, gdyby nie te święta to bym chyba nic nie ruszył do przodu. Zdejmowałem plastikowe obicia z foteli, masakra, ale urwałem tylko jeden zaczep. Skosnoocy nie przewidzieli że ktoś je będzie chciał demontować. Są dość porysowane i chcę je pomalować na nowo. Przygotowuję do malunku kilka detali z deski i pseudochromowane paski przy tunelu środkowym. Kolorem będzie barwa nadwozia. Boję się trochę że wyjdzie pstrokacizna. Najwyżej się przemaluje jeszcze raz. Część elementów dostanie kolor taki jak jest przy przyciskach na drzwiach, piano black się chyba zowie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
[ Dodano: 2010-04-13, 00:55 ]
Tak wygląda pomarańczka z "gołymi" progami. Robiąc nowe naklejki zaktualizuję listę płac
Przed chwilką wróciłem z garażu, gdyby nie te święta to bym chyba nic nie ruszył do przodu. Zdejmowałem plastikowe obicia z foteli, masakra, ale urwałem tylko jeden zaczep. Skosnoocy nie przewidzieli że ktoś je będzie chciał demontować. Są dość porysowane i chcę je pomalować na nowo. Przygotowuję do malunku kilka detali z deski i pseudochromowane paski przy tunelu środkowym. Kolorem będzie barwa nadwozia. Boję się trochę że wyjdzie pstrokacizna. Najwyżej się przemaluje jeszcze raz. Część elementów dostanie kolor taki jak jest przy przyciskach na drzwiach, piano black się chyba zowie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
[ Dodano: 2010-04-13, 00:55 ]
Tak wygląda pomarańczka z "gołymi" progami. Robiąc nowe naklejki zaktualizuję listę płac
#14
Napisano 13 kwietnia 2010 - 14:59
Jeśli chodzi o progi , jednak zostawił bym bez napisów . Nie wiem czemu takie właśnie napisy przypominają mi wiejskość? może przez to że żyjemy w takim kraju gdzie ludzie naklejają różne naklejki do Starych strucli które Tuninguja a niby każda naklejka to +1 respectu w miescie i zawsze to kilka koni więcej . Cieżko coś mi konkretnego powiedzieć na te napisy na progach , jednak ja zostawił bym tak jak wygląda auto wyjechane prosto z salonu bez zbędnych napisów.
#16
Napisano 30 kwietnia 2010 - 01:02
Dwie łopaty, ziomek i ja. 1,5 godzinki pracy i przejazd przez plac budowy zrobiony. W końcu bezkolizyjnie wyjechałem Rexem na drogę. Pierwszy raz mu pocisnąłem w tym roku.
Co mnie boli to skrzynia biegów która niemiłosiernie hałasuje, jest w fatalnej kondycji a w dodatku nie pomaga jej lekkie koło zamachowe które wzmaga wszelakie luzy, jak tylko znajdę wolny dzionek to śmigam z nią do Tomka.
Odnośnie układu RB zamiast katalizatora. Jest faktycznie cichy, ale efekty ogniowe z rur fantastyczne, przy rozgrzanym wydechu i rozpędzaniu się na maxa, strzał z rur jest przy każdej zmianie biegów. Kilka raz błysk był tak duży jakby mi ktoś mignął długimi po lusterkach. Minusem jest wyższa temperatura układu.
Środek zrobiony w piano black powoli już kończę składać. Zegary RB też już gotowe, planowałem wstępnie umieścić je na konsoli ale finalnie będą w miejscu popiołki. Z RX FX mam parę gratów, m. in. kierunki z gładkim szkłem. Bez pilnika i poxipolu nie dało się zamontować Czekam jeszcze na urządzenie o nazwie Dashhawk, które podpięte pod złączę OBDII wyświetla wybrane parametry, jak np prędkość której pasażer w czasie jazdy nie widzi
Tarcze i klocki EBC już czekają w pudełkach.
Z grubszych tematów to czekam jeszcze na spoiler Mazdaspeed.
Tyle skrótowo z postępu prac.
/ciach
wiecie jakie jest spalanie z uszkodzona sonda lambda ? chyba ze 35 / 100
Co mnie boli to skrzynia biegów która niemiłosiernie hałasuje, jest w fatalnej kondycji a w dodatku nie pomaga jej lekkie koło zamachowe które wzmaga wszelakie luzy, jak tylko znajdę wolny dzionek to śmigam z nią do Tomka.
Odnośnie układu RB zamiast katalizatora. Jest faktycznie cichy, ale efekty ogniowe z rur fantastyczne, przy rozgrzanym wydechu i rozpędzaniu się na maxa, strzał z rur jest przy każdej zmianie biegów. Kilka raz błysk był tak duży jakby mi ktoś mignął długimi po lusterkach. Minusem jest wyższa temperatura układu.
Środek zrobiony w piano black powoli już kończę składać. Zegary RB też już gotowe, planowałem wstępnie umieścić je na konsoli ale finalnie będą w miejscu popiołki. Z RX FX mam parę gratów, m. in. kierunki z gładkim szkłem. Bez pilnika i poxipolu nie dało się zamontować Czekam jeszcze na urządzenie o nazwie Dashhawk, które podpięte pod złączę OBDII wyświetla wybrane parametry, jak np prędkość której pasażer w czasie jazdy nie widzi
Tarcze i klocki EBC już czekają w pudełkach.
Z grubszych tematów to czekam jeszcze na spoiler Mazdaspeed.
Tyle skrótowo z postępu prac.
/ciach
wiecie jakie jest spalanie z uszkodzona sonda lambda ? chyba ze 35 / 100
#18
Napisano 24 maja 2010 - 23:39
Mazda zdobyła I miejsce w swojej kategorii, czyli Asian Others na WPP
http://www.tuningfor...756844#p1756844
hostessy nie ogarnęły otwierania tylnych drzwi
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych