RX-8 GT
#1
Napisano 14 lipiec 2011 - 17:38
Autko przypłynęło do Bremerhaven (Niemcy) z przebiegiem 70k km.
Sam się po nie pofatygowałem, tak jak pofatygowałem się za ocean żeby je kupić.
Autko było w 100% sprawne, carfax miało czysty.
Niestaty padł mi dysk i nie mam zdjęć z kupna auta i podróży z Niemiec.
Jak będe miał więcej czasu to postaram się odzyskać dane.
Poniżej zdjęcia z 1 dnia po rejestracji
120k przejechane, nic nie stuka, nic nie puka
Z eksploatacyjnych rzeczy wymieniłem amortyzatory i sprzęgło.
Olej w silniku wymieniany co 8-10 tyś km.
Ostatnio w KMS Performance (dzięki Kali i ekipa )
Auto zostało zapoatrzone w:
Oej w silniku na Motul V-Racing 5w3
Olej w dyfrze na Motul PA 90
Olej w skrzyni biegów na Motul Gear 300 75W-90
Płyn chłodniczy na Prestone
Linka wysprzęglika, cewki, świece i kable (Racing Beat)
Przewody w stalowym oplocie Goodridge
Płyn hamucowy Motul RBF 660
Tarcze hamulcowe przód Racing Brake
Klocki hamulcowe Hawk HPS albo Hawk Perfomance, nie pamiętam
Klocki hamulcowe Porterfield R-41
Wyleciał katalizator
Wjechał dolot Racing Beat z Air Duct'em (dzięki Boletz )
Uszczelki tylnich świateł z RotartFX (kiedyś RX8Strakes.com)
Poduszki pod silnikiem z RotaryFX
Skrzynia biegów miała wjechać od FD ale nie wyszło ;/
Wiosną 2011 oddałem ori felgi do renowacji
Lato 2011 - czas na nowe kapcie. Po 1,5 miecha czekania dojechały do mnie Federale RS-R 595 235/40/R18
Auto nie ma ani jednego problemu opisywanego na forum.
Jedyne co się zepsuło to zmieniarka CD, siadł alternator i urwał się pedał sprzęgła.
Zmieniarkę zastąpiłem MP3, alternator wymieniony u Kojota, pedał naprawiony, również przez Kojot Garage
Wiosną 2011 równiez robiłem Auto detailing w firmie Rudy's Auto Detailing (http://rudys.pl/). BARDZO profi robota, jak się uda przeskoczyć na 2 stonę to wrzucę kilka zdjęć bo nie chcę już tej przeciążać.
Jedno poglądowe
- Sopel_XL lubi to
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#2
Napisano 14 lipiec 2011 - 18:06
#3
Napisano 14 lipiec 2011 - 18:21
Nie chcę jej sprzedawać ale niestety nasz kochany rząd nie działa na moją korzyść ;/
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#6
Napisano 15 lipiec 2011 - 18:44
Chodzi o SZmoc
A rząd się nie zmieni, ale to temat na inny wątek.
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#8
Napisano 18 lipiec 2011 - 09:17
Auto będzie do sprzedania po zimie
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#10
Napisano 21 lipiec 2011 - 09:51
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#11
Napisano 25 sierpień 2011 - 10:35
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#14
Napisano 26 sierpień 2011 - 13:32
Może ciut lepiej się napędza ale tak jak napisał Boletz, to może być efekt Placebo
Filmiku nie mam żadnego po zmianie dolotu, jedynie po zmianie wydechu na seryjnym dolocie. Może się uda tego lata jeszcze coś nakręcić.
Co do felg to zmieniam bo kupiłem felgi na tor or Evo a nie potrzebne mi 3 komplety
[ Dodano: 2015-04-13, 18:25 ]
Jako, że mój temat jest 2 od dołu (osatni jest tylko Pit'a ) to może coś wrzucę
Da się, można
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#15
Napisano 13 grudzień 2016 - 22:34
Latka lecą a Mazda ma się dobrze Pozdrowienia z trasy dla RX Klub
- eXe i Sopel_XL lubią to
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#17
Napisano 14 grudzień 2016 - 00:46
#20
Napisano 14 grudzień 2016 - 06:54
Retro nie kusiło cie żeby zajrzeć chociaż w same panewy główne? To przeważnie one lecą a wymienia się je bez rozbierania pieca. Rotorowe rzadko kiedy wysiadają.. No chyba, że obierze główne i wióry zatkają smoka to wtedy uuuuuuuuuuuu
- dmk01 lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych