Skocz do zawartości


Search Artykuły


Najnowsze zdjęcia w galerii

   


Aktualizacje statusu

Wyświetl wszystkie aktualizacje

Recent Files


Najnowsze dyskusje na forum

- - - - -

Mazda MX5 13B Rev

kms rew mx-5

Mazda MX5 13B rev poczatkowo 530hp finalnie 556hp silniczek przeszedł rewizję po rocznym upalaniu z ta mocą wymienilismy jedynie plaszcze wodne jeden delikatnie nadpalony na drugim rotorze poza tym profilaktycznie dwie skrajne panewki silnik był wysoko krecony 8700 8800 rpm , to bardzo dobry wynik na tak mocno wysiloną jednostkę wankla. Co do reszty silnika żadnych uszkodzeń zniszczeń zatarć . Na dniach kilka fotek filmik z uruchomienia Rotorka .
.


15 Komentarzy

Filmik z odpalenia w temacie  miaty . :) 

ahhh, pięknie działa :D czekam na efekty na torze :P

Ulala :) Pięknie, pięknie. 

Kali jak widzę twoją madzię to od razu widzę przed oczami :

 

    • KALI lubi to

To jest kopia Mad Mike zobaczył nasz film ze spota na YouTubie i się zajarał :P

    • KALI lubi to

Na rynek wchodzi też crossover który ma być pod nazwą MX-4 - http://mazda-blog.pl...azdy-nadchodzi/ No to Mazda nas rozpieszcza nowościami :)

Kali jak widzę twoją madzię to od razu widzę przed oczami :

 

Ale to groźnie wygląda....

Kurcze, niech ktoś napisze to REW w tytule poprawnie.

Zdjęcie
TimonRC...
06 sty 2020 08:39

zwrócil ktoś uwagę na to jak jest zrobiony ten wal pod 4 rotory jeden fakryczny z nakladkami ??

Myślę że wszyscy zwrócili uwagę :D
fabryczny🤦🤦
Zdjęcie
TimonRC...
07 sty 2020 16:52

chodzi o to ze pomysł dość dobry i ciekawy w tym ze nie sklada się z jednego kawalka  wiadomo material sie poddaje  , wydluzenie tego walu znacznie wzrasta  więc jego obciazenia tez  co innego jakby byly jakies dodatkowe punkty podparcia tego wału  moze sa nie widzialem na filmie wtedy bylo by to bardzo dobre i teoretycznie ilość  rotorów nie maił by znaczenia poza wytrzymalościa skrętna samego walu  gdzie przy pewnej ilości mocy mozna by go poprostu urkęić jak plasteline 

Ale wszystkie silniki z więcej jak dwoma rotorami mają dwuczęściowy lub więcej wał. Składałeś swojego to zwróć uwagę jak zakładałeś środkową płytę i wyobraź sobie, że jest jeszcze jedna taka na przelot. Nie założył byś za Chiny 🙃😉
Zdjęcie
TimonRC...
07 sty 2020 17:57

Ale wszystkie silniki z więcej jak dwoma rotorami mają dwuczęściowy lub więcej wał. Składałeś swojego to zwróć uwagę jak zakładałeś środkową płytę i wyobraź sobie, że jest jeszcze jedna taka na przelot. Nie założył byś za Chiny

no tak masz racje zeby wlozyc płyte trzeba ja dać pod katem ale jakby dawać 2 plyty naraz pod katem  i dać podpore na  elemencie ruchomym coś jak lozysko obracajace się wedlug pochyłów coś jak zawór kulowy , wiem troszke bujam w oblokach ale moze by sie jednak dalo 

 

dobra troszke za szybko to wymyslilem dajcie mi pomyslećmusze sobie jakis rysunek zrobic 

TimonRC dej se spokój z tym bujaniem kulowym

Narysuj sobie główny wał A potem od strony zamachu nakładkę nakrecana na 4y rotor A z przodu wału wkrecana nakładkę przedłużke wału zwał jak zwał to masz już 4o rotorowy wał i w tym momencie dajesz radę z płytami 😊
To tak w skrócie
Seo katalog stron darmowy