Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zawieszenie - dostępne warianty i opinie o nich


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
121 odpowiedzi w tym temacie

#1
zab9k

zab9k

    Amator

  • Użytkownicy
  • 72 postów
  • Samochód:350z & RX8
Witam,

Do mojego Rexa zamontowałem sprężyny obniżające Eibach Pro Kit.
Autko zdecydowanie siadło, w porównaniu do serii(chociaz na tyle wcześniej chyba był jakiś zamiennik, bo było mega wysokie), natomiast martwi mnie miekkość, szczególnie tyłu.

Byłem na diagnostyce, ale wynik sprawności w okolicach 75-85% przód i tył, ale na nierównościach, auto dosłownie się zaczyna bujać+na zakrętach tył mocno się przechyla.

Zastanawiające jest również to, że mam wrażenie iż przód samochodu jest delikatnie wyżej od tyłu, jak gdyby był podniesiony(lub tył "leżał). Myślę, że to może być wina amortyzatorów, bo słyszałem, że wyniki z "trzepaczek" nie koniecznie pokrywają się z rzeczywistym zużyciem.

Stąd pojawiło się pytanie: Czy zakładać gwint, jeśli tak, to jaki?
Wyczytałem, że odradza się te TA-Technics, D2 racing i innych wynalazków, ktoś może ma? Potwierdzi?

Z kolei Tein, czy KW, są dosyć drogie, szukam czegoś do ~2500zł, znajdę coś w tych pieniądzach?

A może zainwestować w Koni Yellow? Ktoś ma(może w połączeniu z eibach pro kitem)? Amortyzator chyba nie ma wpływu na wysokość samochodu?

Zależy mi żeby jeszcze delikatnie go obniżyć :-D a już bajką byłaby regulowana wysokość...

#2
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1390 postów
  • SkądKraków
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM
zab9k miałem podobny dylemat - tani gwint mi odradzano, drogi tak średnio mi pasował do auta upalanego głównie w trasie/po mieście - kupiłem sprężyny Apex i jest idealnie - no prawie idealnie - kilku progów zwalniających nie jestem w stanie przejechać ;) a przy innych szoruje wydechem :mrgreen:

sig2.jpg


#3
Grzechuu

Grzechuu

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 15 postów
  • SkądPoznań
A nie jest czasem tak, ze te "tańsze"zawieszenia odradzają osoby, które na tym nigdy nie jeździły?

#4
zab9k

zab9k

    Amator

  • Użytkownicy
  • 72 postów
  • Samochód:350z & RX8
Raptor, sam mam eibachy pro kit i jest rzeczywiście niższy, ale dla mnie zdecydowanie za miękki.

A w sumie wzięło się to stąd, że przejechałem się ostatnio 350z, w pełnej serii i zdecydowanie lepiej się kleił drogi, więc zacząłem się zastanawiać czy to w moim egzemplarzu jest coś nie tak, czy rexy sa za miękkie.

Grzechuu, jedyną wiedzę czerpie z rx8club i z opinii o zawieszeniach gwintowanych tych firm do innych samochodów. Co jak co, ale nie chce być tym, który miałby jako pierwszy je recenzować :)

#5
Zell

Zell

    Amator

  • Użytkownicy
  • 41 postów
  • SkądLbn
Raczej te co już je miały i zapłaciły "2 razy".

#6
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1390 postów
  • SkądKraków
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM
zab9k - to moje apexy sa twardsze, mam wrażenie że auto jest przyklejone do drogi (no i siadło jakieś 45mm)

sig2.jpg


#7
zab9k

zab9k

    Amator

  • Użytkownicy
  • 72 postów
  • Samochód:350z & RX8
Raptor, Kolego, przeciez jesteś z krakowa, śmigiem-migiem meeting!:D
Sprawdzimy twardość. Bochnia? :-D

#8
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1390 postów
  • SkądKraków
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM
Bochnia może być tylko napisz kiedy mielibyśmy się spotkać (w tygodniu/weekend/rano/wieczorem) ?

sig2.jpg


#9
zab9k

zab9k

    Amator

  • Użytkownicy
  • 72 postów
  • Samochód:350z & RX8
w zasadzie to w tej kwesti jestem elastyczny, ale jeśli Tobie również jest to obojętne, to przyszły tydzień pon-czw, w godz. 10-16 :)

#10
blademan89

blademan89

    Amator

  • Użytkownicy
  • 46 postów
  • SkądStoke
No ja mam ten sam dylemat, czytam i czytam... ludzie polecają i Eibach'y i Apex'y... nie wiem, które wybrac, a widzę, że różnica w cenie jest spora. Poradźcie coś :)

#11
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1390 postów
  • SkądKraków
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM
apexy (przynajmniej u mnie) dały jakieś 5cm obniżenia (muszę to jeszcze porządnie pomierzyć), jeździ się całkiem fajnie ale niektórych progów zwalniających (te ułożone z kostki) nie jestem w stanie przejechać chyba że jest niski krawężnik obok to dam rade, z resztą progów nie ma problemów :P

sig2.jpg


#12
blademan89

blademan89

    Amator

  • Użytkownicy
  • 46 postów
  • SkądStoke

apexy (przynajmniej u mnie) dały jakieś 5cm obniżenia (muszę to jeszcze porządnie pomierzyć), jeździ się całkiem fajnie ale niektórych progów zwalniających (te ułożone z kostki) nie jestem w stanie przejechać chyba że jest niski krawężnik obok to dam rade, z resztą progów nie ma problemów :P


A jak wpłynęły na prowadzenie? Jest dużo lepsze czy może gorsze niż w serii? Zawiecha jest twardsza ?

#13
KALI

KALI

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 345 postów
  • Samochód:FD/MX/13B/20B/2JZ GTE VVTI 600hp
Ja posiadam BC racing sądzę że za dobry jakościowo gwint 2500 zł to niedrogo stawiając na szali np.200sx za które trzeba położyc 4000.

#14
zab9k

zab9k

    Amator

  • Użytkownicy
  • 72 postów
  • Samochód:350z & RX8
KALI, ja chętnie kupiłbym BC racing za 2500zł, masz jakieś dojście?

Bo na allegro.... http://allegro.pl/za...2566720354.html

#15
KALI

KALI

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 345 postów
  • Samochód:FD/MX/13B/20B/2JZ GTE VVTI 600hp
To co na zdjęciu z linka to nie jest zawias do mazdy :!: :!: może dlatego cena taka w rx8 nie ma opcji regulacji kata kamberem.

#16
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1390 postów
  • SkądKraków
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM

A jak wpłynęły na prowadzenie? Jest dużo lepsze czy może gorsze niż w serii? Zawiecha jest twardsza ?


Wg mnie prowadzi się lepiej, pewniej czuję nawierzchnie, auto nie przechyla się w ogóle. Jest twardo + mniejszy skok - szczególnie to czuć na wiekszych nierównościach. Trzeba wypatrywać większych dziur i studzienek :-P

sig2.jpg


#17
zab9k

zab9k

    Amator

  • Użytkownicy
  • 72 postów
  • Samochód:350z & RX8
KALI, być może to tylko zdjęcie poglądowe, w każdym razie, chętnie kupiłbym w tych pieniądzach o ktorych mowiłeś gwint :)

#18
Biszkopt

Biszkopt

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 816 postów
  • SkądGrodzisk Mazowiecki
Chciałbym coś dodać od siebie, bo mam amortyzatory Bilsteina (żółte), ale nie mam porównania do standardowego zawiasu (już ją taką kupiłem). I nie sprawdziłem sprężyn, jakie są. Wygląda, jakby siedział nieco niżej niż standard, czyli pewie sprężyny są wymienione.
Niemniej jednak, prowadzenie uważam, ze jest idealne. W zakrętach to opony się poddają a nie zawias, nie buja nic - absolutnie. Z 4 osobami i bagażami nie ocierałem kołami, raz mi się zdarzyło miską o ogromny garb koleiny zahaczyć - ale to był monstrualny garb. No i słychać zawias jak pracuje na dziurach. Studzienki i dziury staram się omijać ;)

www.studiodrugiplan.pl - fotografia produktowa


#19
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1390 postów
  • SkądKraków
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM
mnie się zdarzyło szorować podwoziem w koleinach jadąc jak zapomniałem że mam w nich nie jeździć :D

sig2.jpg


#20
blademan89

blademan89

    Amator

  • Użytkownicy
  • 46 postów
  • SkądStoke

Wg mnie prowadzi się lepiej, pewniej czuję nawierzchnie, auto nie przechyla się w ogóle. Jest twardo + mniejszy skok - szczególnie to czuć na wiekszych nierównościach. Trzeba wypatrywać większych dziur i studzienek :-P


To już wiem czego chcę ! Dzięki za pomoc kolego ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy