T REXX
Rozpoczęty przez
Tomas JDM
, 15 lis 2012 03:35
#43
Napisano 29 maj 2013 - 00:01
Tomas JDM, Tyle zdjęć wprowadziłeś, ze przeglądarkę mi zablokowałeś.
sorry ;P
dzisiaj przylecialy wkoncu sylikonowe weze do ukladu chlodzenia jak czas pozwoli to w tym tygodniu wpadna pod maske
na czwartek zabookowana wizyta na hamowni w celu sprawdzenia co te srebrne koleczka daly czy to tylko placebo
tak wygladaja wezyki na fotkach
a tak jak juz kupisz i masz w domu
bylo
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
#44
Napisano 29 maj 2013 - 05:51
#45
Napisano 29 maj 2013 - 15:09
zostalo zakupione w rotaryFX
cisnienie hmm nie pamietam musze sprawdzic w specyfikacji ..
ok wiec to sa weze racing beat , nie pisza o cisnieniu tylko ze wytrzymuja do 300 F .
" The Racing Beat performance silicone hose kit for the RX-8 is designed to withstand the harsh operating conditions of the rotary engine. The stock rubber hoses can eventually weaken over time, leading to premature failure. Every Racing Beat silicone hose is a 4 ply, 5 layer silicone construction that has been tested up to 300 degrees F."
cisnienie hmm nie pamietam musze sprawdzic w specyfikacji ..
ok wiec to sa weze racing beat , nie pisza o cisnieniu tylko ze wytrzymuja do 300 F .
" The Racing Beat performance silicone hose kit for the RX-8 is designed to withstand the harsh operating conditions of the rotary engine. The stock rubber hoses can eventually weaken over time, leading to premature failure. Every Racing Beat silicone hose is a 4 ply, 5 layer silicone construction that has been tested up to 300 degrees F."
bylo
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
#46
Napisano 29 maj 2013 - 18:30
#47
Napisano 30 maj 2013 - 22:46
lepiej sie pochwal czy coś to zmienia w osiągach, jakie odczucia, lepiej się wkręca, czy coś??
Mike dzisiaj bylem na hamowni i jest potwierdzony wynik przyrostu po zalozeniu lekkich kolek ..
wiec tak ogolnie to slaby dzien do pomiarow bo bylo dzisiaj baardzo duszno ale nawet przy tak niesprzyjajacych dla hamowania warunkach udalo sie uzyskac wynik zadowalajacy
przyrost mocy w przedziale 6500 obr/min do 7800 obr/min 18 koni !!
wg tego co pokazuja wykresy z ostatniej wizyty i z dzisiaj roznica w mocy na kolach + 30 koni na silniku tylko 3 konie
nie kumam dlaczego tak to wszystko wyglada ale tak pokazuja wykresy .
to co najwazniejsze to ostatnim razem na wykresie byl brzydki dol jak mi Steven z hamowni wytlumaczyl spowodowany zmianami w setupie silnika i brakiem remapu ktory by to wszystko zestroil razem ;/ dzisiaj po przelocie dol zniknal a zasluga lezy po stronie koleczek
tak wiec palcebo czy nie mnie sie podobaja i zniwelowaly dol a 18 to tez zadowalajacy uwazam wynik , nawet te 3 koniki na silniku daja zawsze cos
jak pogoda sie zepsuje to pojade jeszcze raz wtedy beda bardziej sprzyjajace warunki do pomiaru i wtedy zobaczymy co wypluje Rexx na rolkach ;D
pozdro
bylo
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
#49
Napisano 25 czerwiec 2013 - 00:04
nowe toys'y zawitaly min podziekowania dla Boltez za lekkie kolo ;-)
dzisiaj odebralem nowe sprzeglo STG 2 , nie chce ryrzykowac ze poprzednie nie utrzyma lekkiego kola i zeby dwa razy nie zrzucac skrzyni to za jednym razem wrzuce komplet :mrgreen:
jak czas pozwoli to jeszcze w tym tygodniu ;-)
dzisiaj odebralem nowe sprzeglo STG 2 , nie chce ryrzykowac ze poprzednie nie utrzyma lekkiego kola i zeby dwa razy nie zrzucac skrzyni to za jednym razem wrzuce komplet :mrgreen:
jak czas pozwoli to jeszcze w tym tygodniu ;-)
bylo
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
#51
Napisano 25 czerwiec 2013 - 22:00
Fajny zestaw....... Mam jednak wrażenie, że ACT wzmacnia tylko w seryjnej tarczy sprężyny i daje mocniejszą okładzinę. (seryjna tarcza z RX z nabitą okładziną kewlarową znosi strzelanie ze sprzęgła przy ok 300 hp. i ok 420 niuta :-P . ). Tym bardziej, że lekkie koło daje tylko szybsze wkręcanie.... Niutków jednak ubywa ;-) Zatem polecam w seryjnych silnikach modyfikacje tarczy a nie wymianę sprzęgła za XXXXXXXXX oiro :-x no ale ACT jak mniemam pochodzi dłużej ;-)
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
#52
Napisano 26 czerwiec 2013 - 01:01
qrcze dlaczego dopiero teraz Gronek pisze jak juz zestaw zakupiony ;/ ale spoko tak czy siak myslalem o zmienie sprzegla bo to co mam mnie wqrza
czy moglbys rozwinac troszke bardziej temat ?? bo nie chcialbym zeby ta modyfikacja poszla w zla strone , wiem ze szybciej bedzie sie wkrecac ale nie rozumiem czemu ma ubyc niutkow ??
pozdro
Tym bardziej, że lekkie koło daje tylko szybsze wkręcanie.... Niutków jednak ubywa
czy moglbys rozwinac troszke bardziej temat ?? bo nie chcialbym zeby ta modyfikacja poszla w zla strone , wiem ze szybciej bedzie sie wkrecac ale nie rozumiem czemu ma ubyc niutkow ??
pozdro
bylo
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
#53
Napisano 26 czerwiec 2013 - 09:42
True 8-) Na miasto lekkie koło da ci fajną frajdę. Pierwsze 3 biegi zrobią szał ale na wyższych stracisz na przyspieszeniu. No i V-max może lekko się zmniejszyć.
[ Dodano: 2013-06-26, 10:47 ]
Z resztą sam zakładam lekkie kółeczko Z tym że chyba połaszę się na spieka jeżeli o sprzęgło chodzi...... wszystko zależy od gotówki :shock:
[ Dodano: 2013-06-26, 10:47 ]
Z resztą sam zakładam lekkie kółeczko Z tym że chyba połaszę się na spieka jeżeli o sprzęgło chodzi...... wszystko zależy od gotówki :shock:
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
#54
Napisano 26 czerwiec 2013 - 09:56
A w praktyce przy mniejszym momencie silnik nie ma siły popchnąć wozu szybciej przez opory powietrza Praktykę stwierdzimy w praktyce i będziemy mieli trafną teorię Ale żem powiedział co :shock:
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
#55
Napisano 26 czerwiec 2013 - 21:35
chyba połaszę się na spieka
qde ja chcialem spieka ale wszyscy mi odradzali ze wzgledu na to ze 90% jezdze w korkach . a podobno na spieku nie ma polsprzegla i jest mozliwosc ze zrobil bym dzwona bo albo jest sprzeglo albo go nie ma ,nie da sie powoli ruszyc na polsprzegle ;/ ale to tylko opinie jakie slyszalem nie wiem jak to jest w praktyce ;/ wiec trzymam kciuki zeby Gronkowi kasy starczylo na spieka
pytanie :
czy w takim razie lekkie kolo pomoze w dragach na 1/4 mili ??
pozdro
bylo
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
#56
Napisano 27 czerwiec 2013 - 00:53
Pomoże jak najbardziej. Generalnie są różne spieki. Można założyć hardkora i jest jak piszesz a można założyć tarcze czteroramienne łagodniejsze z miękkimi sprężynami, miększą okładzinę i da radę jeździć. Jednak jak stoisz w korkach to faktycznie nie ma sensu. Myślę że z tego co masz będziesz zadowolony. Z resztą to koło jest generalnie pod "zwykłe tarcze"
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
#57
Napisano 27 czerwiec 2013 - 23:22
Jak na 1/4 zapinasz czwórkę to raczej wątpię... Jak kończysz na 3 to napewno.
jakies 5-10 metrow przed meta musze zapiac 4 -ke albo wpadam na mete na odcince 3ki
tak czy siak w przyszlym tygodniu powinien wpasc secik do rexxa.
ps: zakupilem juz dawce na przyszle mody ale chyba co poniektorym sie nie spodoba
pozdro
bylo
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
BMW 540 V8 A
BMW 523
BMW 540 V8 A
BMW 535 V8
jest ;D
NISSAN 300zx TT
RX-8
BMW 740I V8
Kawasaki ZX6R
Najwieksza wada Twojego samochodu jest poprzedni wlasciciel ...
#59
Napisano 28 czerwiec 2013 - 06:22
Trzeba powrócić do tematu Cobb AccessPort, przesunięcia odcinki i strojenia wolnossących jednostek. Niestety Cobba można już tylko w używce dostać z tego co wiem. Ma ktoś może z forumowiczów ??
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych