Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wybieramy części układu hamulcowego (tarcze, klocki, przewody, zestawy BBK, ceny)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
483 odpowiedzi w tym temacie

#41
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm

Jak coś to na Stop Tech mam fajne ceny. Tłoczek wymienisz bez problemu. Nie żałuj pasty do tłoczków i smaru do ślizgów bo lubią stawać. Jak już lecisz to proponuję płyn rbf 600 odrazu zapodać do całego układu. Minimalna różnica w cenie a jednak dużo wyższe temperatury wytrzymuje niż 5.1.

Taki jest plan tylko jestem ciekaw czy z odpowietrzaniem nie będę miał problemu - zobaczymy przy pierwszym hamowaniu :>

 

Szkoda że nie pisałeś Gronek prędzej może bym wybrał stop tech ;P

Ale z tego co się orientowałem to DBA jest 1-sza klasa i jak wpadnie turbo powinny bez problemu wyrabiać.



#42
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6731 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

DBA jest super ...  testowane na torze w 400 konnej Celice GT4 i jest git. Powtarzalność hamowania jest niesamowita.  Pamiętaj, ze najpierw odpowietrzasz pompę, potem prawy tył, następnie lewy tył, potem prawy przód i lewy przód( w ersji z lewą kierą oczywiście :)   ).  Odpowietrzniki idą bez problemu tylko lekko pierd..lnij młoteczkiem w każdego :) Tylko lekko hehe.  Odessij sobie wszystko strzykawą ze zbiorniczka, nalej świeży i wio......  

Przez układ musisz przelać ok litra płynu. żeby ręczny działał to musisz po wkręceniu tłoczków i założeniu nowych klocków wykręcić go z powrotem tak żeby praktycznie bez luzu zacisk wszedł na klocki. Jak zrobisz za ciasno to bedzie tarło a jak za luźno to rękaw pod brodą będzie brał. Reperaturki tyłu od jakiegoś suzuki pasują i klocki z resztą też


Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#43
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm

Gronek bo ty na pewno będziesz wiedział co to za wynalazek :
http://www.carid.com...r-20367906.html
Cena nie powala na kolana - tak więc może nadało by się do naszych autek.

Zwłaszcza przy zakupach grupowych.

Kilka osób pisało że by przytuliło zaciski o większej liczbie tłoczków :P



#44
Tomas

Tomas

    Nałogowiec

  • Użytkownicy
  • 1852 postów
  • SkądPodkarpacie RZ
  • Samochód:MAZDA RX8 RB25 NEO + T (GT3071R)

ja byłbym zainteresowany :)

ps. mój kolega ciągnie kontenery z USA wiec jakby Gronek nie dał rady to ew. ja mogę pomóc jak się zgrają terminy.

 

jest jeszcze NuGeon na 2 tłoczki model 2-17849R niby powinien pasowac do rx8



#45
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6731 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

Spoko sprawa. Tylko pytanie czy plug&play czy plug$pray :) bo zdjęcie na 100% nie przedstawia sprzedawanego produktu

Szczerze to myślałem nad adapterami pod 4ro tłoczki Brembo bo 2-tłoczki i to z jednej strony tylko jakoś do mnie nie przemawiają. Później sprawdzę bo mi to wygląda na zacisk z MPV 


Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#46
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6731 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

A w ogóle to przedmiotem jest chyba seryjny zacisk regenerowany a zdjęcie jest poglądowe


Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#47
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm

Troszkę poszperałem i wygląda jak zacisk z rx7 może to zwykła literówka :/. (bynajmniej to co widać na obrazku )

 

Ogólnie za granicą (US/Kanada/Singapur/Japan) jak już ktoś chce więcej tłoczków idzie w BBK (głównie dla wyglądu).

Reszta pozostaje przy oem tylko tarcze dają wypasione i nawet przy torowej jeździe dają radę tak więc nie wiem czy jest sens wydawać siano.

 

Bardzo fajny artykuł wyczerpujący jak dla mnie temat hamulców w rexie warto przeczytać:

http://www.rx8club.c...ake-faq-167264/



#48
Tomas

Tomas

    Nałogowiec

  • Użytkownicy
  • 1852 postów
  • SkądPodkarpacie RZ
  • Samochód:MAZDA RX8 RB25 NEO + T (GT3071R)

licząc z depozytem którego nie odzyskamy (nie odeślemy starych) wychodzi jakoś 87$ za koło +przesyłka/cło/vat

Teraz kwestia czy faktycznie sa PLU&PLAY...



#49
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm
Tarcze właśnie dotarły :>
Wyglądają rewelacyjnie - grube i solidne. Na weekend wsadzę do auta.
 
Przód DBA 4000 T3


#50
Sqad

Sqad

    AWA

  • Administrator
  • 2645 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Citroen C-Crosser '09, Kymco Downtown 125 '15

Grubsze niż fabryka nie mogą być ;) 



#51
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm

Rozmawiałem koło miesiąca temu z gościem z allegro nick: pavel20VTurbo w sprawie zacisków do naszych autek - wczoraj napisał, że kupił przód z rx8 i w przyszłym tygodniu napisze mi co można by dopasować tam pod oem tarcze w grę wchodzi zestaw 2,4 i 6 tłoczkowy.

Ma też sprawdzić czy uda się coś dopasować bez adaptera.

Jak dostanę info to napewno się podzielę.

B)

p.s. tak na szybko udało mi się ustalić, że od vw phaetona 2-tłoczkowe mogę podejść bez zbędnego dłubania.



#52
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6731 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

akurat co tam dopasować to wiadomo ... evo albo łatwiej Alfa 159


Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#53
MATi

MATi

    Torque Master

  • RA
  • 5707 postów
  • SkądW-wa/Raszyn
  • Samochód:Mazda Rx-8 High Niuter

z alfy zacisk tańszy jest , niby to samo co w evo ale kurde tarcza z evo pod zaciski z alfy nie podchodzi , evo ma sporo grubsze

 

 

p.s. a  jak ktoś chce bez zabawy to jakiś Big Brake Kit Stoptecha albo Brembo , 10 klocków na stół i macie setup na przód ze wszystkim plug and play :P


" If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling"
~Paul Walker

#54
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm

Jak dostaniesz zasicki z adapterami i przewodami to pozostanie tylko przykręcić je na miejsce odpowietrzyć i gotowe :> a cena powinna być 1/10 BBK :>



#55
Tomas

Tomas

    Nałogowiec

  • Użytkownicy
  • 1852 postów
  • SkądPodkarpacie RZ
  • Samochód:MAZDA RX8 RB25 NEO + T (GT3071R)

w takim razie trzeba by sprawdzic co bardziej się opłaca

evo-grubsze tarcze (drosze zaciski i zapewne tarcze

alfa 159-cieńśze tarcze ale zaciski i tarcze zapewne tańsze.

Tak czy inaczej w obydwóch trzeba chyba trzeba dorabiać adapter. Mi spokojnie wystarczy 2tłoczki +dobre tarcze i klocki.

 

Ja poszperam jeszcze na zagranicznych forach, może ktos tam stosował te custom refurbished.



#56
adamsud

adamsud

    Boss of all Bosses

  • Użytkownicy
  • 3034 postów
  • Skąddolnośląskie
  • Samochód:BMW 645Ci, VW Jetta A6, BMW e46 328i

Porównanie tarcz alfy 159 2,4 JTDM i mazdy RX8:

 

Alfa

Tarcza hamulcowa 09.9365.21  - BREMBO
Alfa Romeo 159 (939) 2.4 JTDM 200KM

Informacje:

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
  • Dla aut z numerem nadwozia Od:  7026206

Dodatkowe informacje:

  • dla numeru artykułu:  09.9365.21
  • Typ tarczy hamulcowej:  wentylowana wewnętrznie
  • Średnica [mm]:  330
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  28
  • Minimalna grubość [mm]:  26
  • Wysokość [mm]:  39,7
  • Średnica otworu centrującego [mm]:  70
  • Ilość otworów:  5
  • Powierzchnia:  pokryty dodatkową warstwą

Część znajduje się w kategorii:: Tarcze hamulcowe

 

Mazda

 

Tarcza hamulcowa DF4970S  - TRW
Mazda RX 8 (SE17) 2.6 Wankel 231KM

Informacje:

  • Lokalizacja w aucie:  Oś przednia

Dodatkowe informacje:

  • Typ tarczy hamulcowej:  wentylowany
  • Średnica [mm]:  322
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  24
  • Minimalna grubość [mm]:  22
  • Ilość otworów:  5
  • Wysokość [mm]:  45,5
  • Średnica otworu centrującego [mm]:  72
  • Średnica otworu [mm]:  114,3
  • Wymiar gwintu:  13,1

Część znajduje się w kategorii:: Tarcze hamulcowe

 

Alfa ma nieznacznie większą średnicę, większą grubość, inną wysokość, inny rozmiar otworu centrującego. Pewnie to wszystko można dopasować. Hamulce Alfy wydają się mocniejsze a zaciski Brembo stosowane w AR są 4-tłoczkowe. Nie wiem jednak czy o tej wersji alfy pisał Gronek. Materiały do porównań dostarczyła firma iParts  :)



#57
MATi

MATi

    Torque Master

  • RA
  • 5707 postów
  • SkądW-wa/Raszyn
  • Samochód:Mazda Rx-8 High Niuter
O 166 ale tarcze są podobne, grubość jest bardzo ważna, ale można dać tarczę z Murano czy 350 z żeby podeszła do mazdy i zacisk Alfy
" If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling"
~Paul Walker

#58
Sqad

Sqad

    AWA

  • Administrator
  • 2645 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Citroen C-Crosser '09, Kymco Downtown 125 '15

Tarcza musiała by być jeszcze od innego modelu bo jak widać osadzenie i otwór są inne :)



#59
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm
Mam pytanko co ile wymienia się rbf600 bo na necie nie znalazłem konkretnego info A na forach jest pełen wachlarz od 3 do 36 miesięcy??

#60
MATi

MATi

    Torque Master

  • RA
  • 5707 postów
  • SkądW-wa/Raszyn
  • Samochód:Mazda Rx-8 High Niuter

tak samo jak każdy inny płyn , czyli co dwa lata 


" If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling"
~Paul Walker




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy