Skocz do zawartości

Zdjęcie

Performace Apex Seals


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1
Sqad

Sqad

    AWA

  • Administrator
  • 2645 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Citroen C-Crosser '09, Kymco Downtown 125 '15
Kolejny podobny temat do tych rotorowych.
Czy warto czy podnoszą żywotność silnika, jak znoszą doładowanie. Co z uszczelniaczami tymi długimi na rotorach od góry i dołu?

Na esmeril podają że to spokojnie znosi 500 koni na kołach i doładowania rzędu 30psi
http://www.mazdapart...pex-Seals-.html

Są jeszcze takie chyba wykorzystywane do dragowych silników
http://www.performan....com/seals.html

Pytanie jak się ma cena w stosunku do żywotności i bazy pod doładowanie. To są tylko uszczelniacze na rogi a co z resztą? Faktycznie są wytrzymalsze od oemu?? Bo cena za te pierwsze jest do zniesienia ale już te drugie sa iście wyczynowe.

Znalazłem jeszcze takie:
http://d1009252.my.o...cts/apex-seals/
http://www.turblown....p?productID=260

#2
Adam R.

Adam R.

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 339 postów
  • SkądRawa Mazowiecka
chyba ile osób tyle opinii
aż sam się zastanawiam jakie ja mam bo nie pamiętam hehe ale pewnie mam oem lub atknisy i działają przy ponad barze

 


#3
Sqad

Sqad

    AWA

  • Administrator
  • 2645 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Citroen C-Crosser '09, Kymco Downtown 125 '15
I kolejne chyba najdroższe jak do tej pory
http://www.re-amemiy...97a6e&scd=11401

#4
Sqad

Sqad

    AWA

  • Administrator
  • 2645 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Citroen C-Crosser '09, Kymco Downtown 125 '15
To tak dla potomnych daje jak by ktoś szukał czegoś profi :) Gdyby był znany skład chemiczny oraz proces obróbki cieplnej to można by takie wyrzeźbić. :)

#5
Sqad

Sqad

    AWA

  • Administrator
  • 2645 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Citroen C-Crosser '09, Kymco Downtown 125 '15
Jak wiesz jak to dla mnie moze byc i kredkami:)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy