Na pewno rozebrałeś co najmniej 100 razy więcej Renesisów niż ja, ale jeśli "życie" to wartość od wysokości nominalnej do minimalnej apexa to wg. engine workshop manuala ona to właśnie 1mm w Renesisie."Życie" apexa w renesisie to 0,5mm
Ti-ReX
#161
Napisano 15 listopada 2014 - 17:03
CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.
#162
Napisano 23 listopada 2014 - 13:45
kierownica już na pokładzie (robione na szybkiego telefonem).
IMG_1565oo_zpsbwerikjr.jpg 83,28 KB
2 Ilość pobrań
#168
Napisano 28 stycznia 2015 - 21:36
Od dziś będę miał spokój z światłami dziennymi, gdyż automat doczekał się montażu długich DLR na 25-35%
Dodatkowo układ ma opcje coming/leaving home, ale muszę zlokalizować przewody po których idą sygnały z PILOTA (włączenie/wyłączenie centralnego).
Automat DRL sterowany minusem, ale w RX8 cały układ świetlny jestrozbudowany, coś jakby 2kierunkowy.
Problem tkwił w tym, że długie są spięte z mijania, tak że jak komuś migniemy to zaświecają się wszystkie, a w momencie włączonego DRL i włączenia mijania nie wyłączało DRL. Tak że ostatecznie trzeba było przeciąć jeden przewód w skrzynce bezpieczników, by układ nie wyłączał długich w momencie włączenia mijania. Najpierw zmostkowany 2diodami, ale się grzały, więc zmienione na bezpiecznik 15A.
Włączenie następuje automatycznie w momencie, gdy napięcie wzrośnie powyżej 13V. Jeśli utrzymywałoby się poniżej 13V programuje się opóźnienie włączenia od 10 do 99 sekund.
.
#171
Napisano 03 kwietnia 2015 - 17:06
MATi, od Raptora
Ja mam z dystansami (25mm) ET20 - jak mialem Vredesteiny nic nie obcieralo, na Federalach troche trze z tylu, tez na Tein S. Pewnie bede rolowal;). Dawaj dalej z modami;)
Niestety po testach okazuje się że jednak trze (w 3 osoby na zakrętach jak dobijało to trochę trze z tyłu), ale to wina tych plastikowych nadkoli i mocowania zderzaka do błotnika nie rantów(lekko podgięte). Także jestem skłonny zmienić 25 na 20mm, wtedy będzie ET20 i będzie git.
http://i995.photobuc...zps5ncolmy2.jpg
http://i995.photobuc...zpsrqghgm0u.jpg
http://i995.photobuc...zpskicgcbi2.jpg
[ Dodano: 2015-04-28, 21:21 ]
kilka fotek
#173
Napisano 04 maja 2015 - 20:06
Crypton, od Raptora.
ps.Jak bardzo chcesz bez względu na cenę, to dealer mazda.
Wizualnie już wszystko zrobiłem co chciałem, jedynie co może zrobię w przyszłości to:
felga 19 http://i995.photobucket.com/albums/af79/TM_sk/Madzia/mr/4961452353_2_zpszr4jono7.jpg
cały dach z słupkami na czarno http://i995.photobucket.com/albums/af79/TM_sk/Madzia/mr/123a_zps5saxsnfq.jpg
SILNIK ZIMY: 6.8bar- pali od ręki, kopci na biało.
SILNIK CIEPŁY 92st. 5,2bar - powyżej 4tys.rpm działa i trzymając obroty nadal pracuje, ale jak się spuści niżej to gaśnie. Tylna świeca jakby była mokra, więc mógł pójść płaszcz wodny. No ale nie ma co gdybać bo to wróżenie z fusów...
Co dalej hmm:
1.Naprawa i mniejsze koszta (liczę max 9k).
2.Swap, a jakie są plusy i minusy to każdy kto zagłębił się w temat je zna...
Tak czy inaczej sezon się zaczyna, więc wszędzie overbooking z terminami, aby w ogóle odstawić auto gdziekolwiek
Tak że najlepszy okres w roku auto będzie męczyć opony w garażu
#174
Napisano 12 października 2015 - 08:05
Z RACJI TEGO ŻE PO POŁĄCZENIU 2 FORUM BYŁO 2 TEMATY ODNOŚNIE MOJEGO AUT, POSTANOWIŁEM KONTYNUOWAĆ TEN GDYŻ JEST ON OD SAMEGO POCZĄTKU
pozwoliłem sobie wy-edytować istotna część z tamtego.
IMG_0190.JPG 123,83 KB 3 Ilość pobrań
Po sekcji SILNIK okazał się TOTALNYM SZROTem, jedyne co z niego mogę odzyskać to cewki i świece bo mają mały przebieg.
Gronek dziwił się jak mógł w ogóle jeździć.
Silnik zmasakrowany, ale zero nagaru- więc pytanie, czy to zasługa lpg czy silnik jednak był grzebany...
Obrało wszystkie panewy i rotory przesuwały się przód-tył trąc całą powierzchnią o grodzie.
Boki rotora też są obtarte.. nie tylko pierścienie ... panewa stała na wale i obracała się w rotorze
Część uszkodzeń z pewnością powstała z opiłków, na drugim zdjęciu panewa wysunęła się z rotora i tarła o plejt..... z drugiej strony tarł rotor Ale mogę się mylić ...
Silnik jest inaczej czysty jak ma spory przebieg i jest wypalony a inaczej jak jest poprostu świeży.
Po drugie w moim mniemaniu silnik był otwierany bądź wymieniany .... apexy są bardzo długie ... prawie fabryka. Przy takim przebiegu jest to poprostu fizycznie niemożliwe. Niestety popodcinane więc gruz.
Po trzecie raczej winy gazu tu nie widzę bo uszkodzenia są na całych powierzchniach płyt i powstały ewidentnie na skutek tarcia a nie wysokiej temperatury w miejscu zapłonu j pracy.
Wielce prawdopodobną przyczyną może być błąd przy składaniu .... Tak ja to widzę
#175
Napisano 12 października 2015 - 08:12
nadrabiam zaległości
transplantacja serca
Silnik po szlifach, 2 panewki nowe, reszta używane wybrane najlepsiejsze z najlepszych przez Gronka.
Silnik poskładany i zalany Motulem. Przez 1k spokojna jazda aby się wszystko dobrze ułożyło.
Do tego sprzęgło kewlarem.
Wstrzeliłem się idealnie, bo u mnie dziś rano spadł śnieg.
12052432_883178801773202_147634010373217886_o.jpg 149,44 KB 8 Ilość pobrań
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych