FD3S 13B-REW
Rozpoczęty przez
Pit
, 08 lis 2009 17:19
#1
Napisano 08 listopad 2009 - 17:19
FD3S 13B-REW
Marka i Model
'93 Mazda RX-7 FD 13B-REW
Modyfikacje Silnika
* 3 mm apex'y (uszczelniacze rotorów)
* porting Pineapple Racing:
- medium streetport (dolot)
- EPA3 (wydech)
* usunięty OMP (wtrysk oleju)
Układ Dolotowy
* filtr 4.5" Fujita
* turbina Holset HX50
* FMIC 3"
* BOV Properfekt
* rura dolotu GReddy
Układ Wydechowy
* kolektor wydechowy custom KO
* zewnętrzny wastegate Apexi' 50 mm
* downpipe 4" custom KO
* układ wydechowy 4" custom KO
* tłumik M-Tech 4" KO
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
* komputer standalone Apexi' PFC
* kontroler doładowania HKS EVC IV
* sonda szerokopasmowa Innovate MTX-L
* wzmacniacz zapłonu XS Engineering Power Ignition Pack
* świece 4 x NGK BR10EIX
* pompa paliwa Walbro 255 lph
* przewody paliwowe 10AN i 6AN w oplocie KO
* listwy wtryskowe:
- dolna: custom side-feed
- górna: custom top-feed Properfekt
* wtryskiwacze:
- dolne: side-feed 850cc (x2)
- górne: top-feed 1680cc (x2)
* regulator ciśnienia paliwa AEM
Układ Napędowy
* skrzynia, dyfyrencjał: seria
* felgi: 8.5x18, 9.5x18 Ruff Racing 278
* opony: tył Federal 595RS-R 265/35R18
Układ Hamulcowy
* seria
Modyfikacje Zawieszenia
* seria
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
* kierownica Momo Corse
* Apexi' commander
* zegary: Apexi', Prosport, Innovate
Body KIT i Oświetlenie
* replika C-West
Inne
* system wtrysku wody/metanolu AEM
Fabryczna Moc i Moment
* Moc maksymalna - 239 KM przy 6500 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy - 294 Nm przy 5000 obr/min
Moc i Moment Po Modyfikacjach
* Moc maksymalna - 486.3 KM przy 6570 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy - 530.4 Nm przy 6352 obr/min
Marka i Model
'93 Mazda RX-7 FD 13B-REW
Modyfikacje Silnika
* 3 mm apex'y (uszczelniacze rotorów)
* porting Pineapple Racing:
- medium streetport (dolot)
- EPA3 (wydech)
* usunięty OMP (wtrysk oleju)
Układ Dolotowy
* filtr 4.5" Fujita
* turbina Holset HX50
* FMIC 3"
* BOV Properfekt
* rura dolotu GReddy
Układ Wydechowy
* kolektor wydechowy custom KO
* zewnętrzny wastegate Apexi' 50 mm
* downpipe 4" custom KO
* układ wydechowy 4" custom KO
* tłumik M-Tech 4" KO
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
* komputer standalone Apexi' PFC
* kontroler doładowania HKS EVC IV
* sonda szerokopasmowa Innovate MTX-L
* wzmacniacz zapłonu XS Engineering Power Ignition Pack
* świece 4 x NGK BR10EIX
* pompa paliwa Walbro 255 lph
* przewody paliwowe 10AN i 6AN w oplocie KO
* listwy wtryskowe:
- dolna: custom side-feed
- górna: custom top-feed Properfekt
* wtryskiwacze:
- dolne: side-feed 850cc (x2)
- górne: top-feed 1680cc (x2)
* regulator ciśnienia paliwa AEM
Układ Napędowy
* skrzynia, dyfyrencjał: seria
* felgi: 8.5x18, 9.5x18 Ruff Racing 278
* opony: tył Federal 595RS-R 265/35R18
Układ Hamulcowy
* seria
Modyfikacje Zawieszenia
* seria
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
* kierownica Momo Corse
* Apexi' commander
* zegary: Apexi', Prosport, Innovate
Body KIT i Oświetlenie
* replika C-West
Inne
* system wtrysku wody/metanolu AEM
Fabryczna Moc i Moment
* Moc maksymalna - 239 KM przy 6500 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy - 294 Nm przy 5000 obr/min
Moc i Moment Po Modyfikacjach
* Moc maksymalna - 486.3 KM przy 6570 obr/min
* Maksymalny moment obrotowy - 530.4 Nm przy 6352 obr/min
#3
Napisano 08 listopad 2009 - 19:27
Oo... miazzzgeddd Co Ci jeszcze zostało do zrobienia ? Body już kompletne ?
Jakiś spoilerek widzę, że się pojawił na tyle
Jakiś spoilerek widzę, że się pojawił na tyle
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#8
Napisano 09 listopad 2009 - 09:11
#12
Napisano 13 grudzień 2009 - 15:55
Hehe Widzę, że już jakieś pierwsze testy na torze były ?:
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#14
Napisano 13 grudzień 2009 - 20:15
to jakiś KOSMOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kapcie mi spadły, zafajdałem majciochy, mam mokrą koszulkę od ślinotoku.
ja tu się chwalę że taki performance wykonałem z silnikiem, a tu jest inny świat bardzo inny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stary ja sobię jeśli nie masz nic przeciwko zrobie ołtarzyk z Twoim zdjęciem.
nie dam rady przecież
kapcie mi spadły, zafajdałem majciochy, mam mokrą koszulkę od ślinotoku.
ja tu się chwalę że taki performance wykonałem z silnikiem, a tu jest inny świat bardzo inny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stary ja sobię jeśli nie masz nic przeciwko zrobie ołtarzyk z Twoim zdjęciem.
nie dam rady przecież
#18
Napisano 14 grudzień 2009 - 06:50
Dzięki wszystkim za miłe słowa
Hehe Jeszcze nie mieli okazji się na ten temat wypowiedzieć, ale że prawo zakazuje takiego czegoś - mam w bagażniku oryginalną blachę + podkładkę + opaski zaciskowe - celem szybkiego montażu w razie WZeby napisac cos odmiennego to spytam z ciekawosci co na przednia rejestracje panowie policjanci ;>?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych