Kuba Rozpruwacz, co ty masz za koła że 8cm chcesz obniżyć??? Ja mam tył o 3,5cm i już dystans będzie ciężko założyć bez rolowania nadkola bo opona się chowa a gdzie jeszcze 4,5
Sprawne amortyzatory a bezpieczeństwo
Rozpoczęty przez
wilczek
, 24 kwi 2014 11:29
#24
Napisano 09 maj 2014 - 17:42
przema72 ok rozumie, ale w takim razie wytłumacz mi proszę co wtedy, kiedy belka stabilizatora jest już wypchana do góry? na mój nie fachowy rozum mechaniczny, belka która w pozycji zero już dobiła albo jest dużo wyżej, będzie blokowała inne podzespoły amortyzujące, ponieważ nie pójdzie dalej do góry wtedy gdy zawieszenie będzie pracować/amortyzować na dziurach lub nachyleniu pojazdu na zakrętach.
U mnie na oem drążkach tak właśnie wyglądała belka stablizatora w pozycji zero auta na kołach
U mnie na oem drążkach tak właśnie wyglądała belka stablizatora w pozycji zero auta na kołach
#25
Napisano 09 maj 2014 - 17:48
tylko w zasadzie belka stabilizatora niema zadnego maxymalnego górnego połozenia , niemozna jej dobic ;]
stabilizator to element skrętny , skreca sie kiedy nastepuje przechył nadwozia , jesli nadwozie jest prosto , to sam skok zawieszenie nie skreca stabilizatora
niewiem jak inaczej to wytłumaczysz
jakbys odkrecił obydwa drązki , to stabilizator mozna by teoretycznie obkręcic w kółko , ale oczywiscie zblokuje sie o wachacz
stabilizator to element skrętny , skreca sie kiedy nastepuje przechył nadwozia , jesli nadwozie jest prosto , to sam skok zawieszenie nie skreca stabilizatora
niewiem jak inaczej to wytłumaczysz
jakbys odkrecił obydwa drązki , to stabilizator mozna by teoretycznie obkręcic w kółko , ale oczywiscie zblokuje sie o wachacz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych