Co dziś zrobiłem w swoim rexie
Rozpoczęty przez
maleńki
, 13 sie 2014 15:48
#41
Napisano 20 marca 2015 - 13:02
No wczoraj zmieniłem oponki na letnie ;P
Do tego wymiana klocków - okazało się, że tarcza z przodu dostała za mocno po d..ie tak więc korzystając z tego, że autko generuje ładne oszczędności w porównaniu do standardowego setapu 8-) postanowiłem dopieścić autko w dobre markowe tarcze na przód.
We wtorek przyjdą nowe DBA 4000 T3 do tego zaleję wszystko rbf600 i powinno być git :>
Do tego wymiana klocków - okazało się, że tarcza z przodu dostała za mocno po d..ie tak więc korzystając z tego, że autko generuje ładne oszczędności w porównaniu do standardowego setapu 8-) postanowiłem dopieścić autko w dobre markowe tarcze na przód.
We wtorek przyjdą nowe DBA 4000 T3 do tego zaleję wszystko rbf600 i powinno być git :>
#43
Napisano 22 marca 2015 - 09:41
Nie widać fotek
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#45
Napisano 23 marca 2015 - 00:19
galaxy tab 7.0", przyciski Open = otwieranie, Tilt = zamykanie (własny sterownik silnika), "panel nawigacji" będzie montowany w wersji, gdzie go fabryka nie dała. Całość podepnę pewnie pod zapalniczkę. Tablet włącza się auto-magicznie, bez żadnych przycisków power itd. a dźwięk podłączony do radia :-)
#47
Napisano 24 marca 2015 - 04:39
chciałbym to zobaczyć nawet w czasie prac jak można w Jaśle, tez planowałem w moim współczesnym.galaxy tab 7.0" Tablet włącza się auto-magicznie
#48
Napisano 24 marca 2015 - 06:15
A po co Ci własny sterownik ? ,skoro sam górny panel takowy posiada ,wystarczy podłączyć zasilanie masę i plus po zapłonie i działa tak jak fabrycznie . Nie rozumiem po co tak kombinatorka? Przycisk power i tak sobie wyciągnij bo może się przydaćprzyciski Open = otwieranie, Tilt = zamykanie (własny sterownik silnika)
#50
Napisano 29 marca 2015 - 20:26
wiem, że jest wbudowany. Ja kupiłem z niedziałającą nawigacją, próbowałem podpinać ale nie dawało oznak życia. Wyszło tanio i nauczyłem się czegoś nowego o elektroniceA po co Ci własny sterownik
Dzisiaj przejechałem pierwsze 10k KM rexem (138k na liczniku)
0 mandatów, 0 usterek. Jak nie kochać tego samochodu? :-D
#52
Napisano 10 kwietnia 2015 - 21:06
Dziś:
-Wymiana rozrusznika z N3H1 na N3Z1
-Wymiana sprzęgła kompletnego na Blueprint
-Wymiana cewek
-Wymiana obejmy rury wydechowej z tyłu
Po złożeniu w kupię zaświecił się check,co wcześniej nie miało miejsca nie mam pojęcia co to może być Jak jadę na którymś biegu to 6,5-7,0 tyś obrotów to tak jakby była odcinka:(
-Wymiana rozrusznika z N3H1 na N3Z1
-Wymiana sprzęgła kompletnego na Blueprint
-Wymiana cewek
-Wymiana obejmy rury wydechowej z tyłu
Po złożeniu w kupię zaświecił się check,co wcześniej nie miało miejsca nie mam pojęcia co to może być Jak jadę na którymś biegu to 6,5-7,0 tyś obrotów to tak jakby była odcinka:(
#54
Napisano 11 kwietnia 2015 - 06:39
a co było potrzebą zmiany na RBF600 ?Wcześniej kupione teraz założyłem :> + regeneracja tłoczka oraz wymiana płynu na RBF600 :
Obrazek
Obrazek Obrazek
Zmienić i tak musiałem bo przy naprawie zacisku sporo mi uciekło.
Do tego nie wiedziałem kiedy był ostatnio wymieniany (i co tam było wlane) więc lepiej wymienić i mieć spokój na jakiś czas.
A RBF600 większość poleca a ja mam niedaleko hurtownię motula i za litr płaciłem 60zł :>
P.s co ile wymienia się rbf600 bo na necie jest pełen wachlarz od 3 do 36 miesięcy??
#55
Napisano 13 kwietnia 2015 - 07:42
To zależy co się z nim robi i w jakich warunkachP.s co ile wymienia się rbf600 bo na necie jest pełen wachlarz od 3 do 36 miesięcy??
Zacnie wygląda ta tarcza hamulcowa - mogę zapytać co to za zestaw masz klocek + tarcza ?
Tylko proszę, zrób coś z tą felgą bo mnie aż serce boli ;P
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#56
Napisano 13 kwietnia 2015 - 09:07
Retro wszystko po kolei ;P
Pierw hamulce potem zawieszenie następnie turbo a dopiero wygląd z zewnątrz alu i lakier :>.
Dla mnie zawsze pierwszeństwo miał sprzęt a dopiero jak dopieszczę autko w sprzęt to pobawię się w alu i karoserię (mam już kilka baboli więc i tak mnie czeka wymiana np maski i lakierowanie całości)
Tarcze to DBA 4000 T3 klocki na razie to TRW bo czekam jeszcze na info odnośnie zacisków więc może okazać się, że wejdą inne więc i inny klocek dlatego nie chciałem inwestować w hps-y które mogą zaraz pójść do kosza.
Pozdro 8-)
Pierw hamulce potem zawieszenie następnie turbo a dopiero wygląd z zewnątrz alu i lakier :>.
Dla mnie zawsze pierwszeństwo miał sprzęt a dopiero jak dopieszczę autko w sprzęt to pobawię się w alu i karoserię (mam już kilka baboli więc i tak mnie czeka wymiana np maski i lakierowanie całości)
Tarcze to DBA 4000 T3 klocki na razie to TRW bo czekam jeszcze na info odnośnie zacisków więc może okazać się, że wejdą inne więc i inny klocek dlatego nie chciałem inwestować w hps-y które mogą zaraz pójść do kosza.
Pozdro 8-)
#57
Napisano 13 kwietnia 2015 - 14:52
Turbo ? Ło panie Zacne plany Mam namiary na gościa co robi hamulce fajne jak coś
Specjalizuje się w robieniu BBK z róznych elementów.
Specjalizuje się w robieniu BBK z róznych elementów.
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych