Mam taki problem ,że z tyłu z jednej strony jest niżej o ok.2-3cm ,jest to strona gdzie już wymieniałem amortyzator .Wczoraj wjechałem na podnośnik ,oglądnąłem samą sprężynę ,nie jest ani pęknięta ,ma tyle samo zwojów co prawa .Jedną i drugą idzie ruszyć prawo-lewo jak auto jest na podnośniku .
Czyżby jedna sprężyna siadła mocniej od drugiej ? ,spotkaliście się z czymś takim w rx8 ?
Ponadto auto ma tendencje do myszkowania na nierównej drodze i tak się zastanawiam czy nie to jest problemem
Zawieszenie tył
Rozpoczęty przez
pawelc
, 03 wrz 2014 05:35
#3
Napisano 03 września 2014 - 14:29
To nie to ...,auto cały czas siada z tyłu na te jedno koło ,wygląda na to że jedna sprężyna siadła bardziej od drugiej ,wygląda tak jakby z jednej strony była obniżająca sprężyna
dla porównania ta strona co niżej siedzi:
http://www.mx-6.pl/f...ent.php?aid=864
dalsze ujęcie ,wygląda jakby było na obniżających springach
http://www.mx-6.pl/f...ent.php?aid=866
a tu ta storna jak koza :
http://www.mx-6.pl/f...ent.php?aid=865
dla porównania ta strona co niżej siedzi:
http://www.mx-6.pl/f...ent.php?aid=864
dalsze ujęcie ,wygląda jakby było na obniżających springach
http://www.mx-6.pl/f...ent.php?aid=866
a tu ta storna jak koza :
http://www.mx-6.pl/f...ent.php?aid=865
#8
Napisano 04 września 2014 - 08:44
Trzeba sprawdzić opony i ciśnienie, dokładnie zawieszenie, amory z tyłu w szczególności czy nie wylały. Sprwdź geometrię .. To auto powinno iść jak po szynach. Jeżeli było tak przed swapem to wiadomo, że zawias. Ideałem by było jak byś mógł z kimś na chwilę zamienić się na koła. Czasami na serio po oponie nic nie idać a o właśnie okazuje się przyczyną.
eXe, co ma felga do myszkowania ?? Jak będzie krzywa to będzie biło i tyle.
[ Dodano: 2014-09-04, 09:46 ]
jak siada krzywo to może jedna strona była rozkręcona i skręcona bez obciążenia, może stabilizator jest krzywy a może buda.
Jedxdo ogarniętego warsztatu zajmującego się geometrią
eXe, co ma felga do myszkowania ?? Jak będzie krzywa to będzie biło i tyle.
[ Dodano: 2014-09-04, 09:46 ]
jak siada krzywo to może jedna strona była rozkręcona i skręcona bez obciążenia, może stabilizator jest krzywy a może buda.
Jedxdo ogarniętego warsztatu zajmującego się geometrią
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
#9
Napisano 04 września 2014 - 08:58
kurde źle napisałem, chodziło mi o opony
u mnie w audi tak miałem że latała po dziurach jak nic, jeździłem do warsztatów i wszystko ok było, ale dosłownie latałem po drodze, pewnego dnia przebiłem oponę, zmieniłem od razu na 2 strony i o dziwo wszystko wróciło do normy, później się okazało że od środka się rozchodziła i nie nie było bicia ani nic, tylko prowadzało na dziurach
u mnie w audi tak miałem że latała po dziurach jak nic, jeździłem do warsztatów i wszystko ok było, ale dosłownie latałem po drodze, pewnego dnia przebiłem oponę, zmieniłem od razu na 2 strony i o dziwo wszystko wróciło do normy, później się okazało że od środka się rozchodziła i nie nie było bicia ani nic, tylko prowadzało na dziurach
#12
Napisano 04 września 2014 - 19:47
Nie jest to kwestia opon ,kół ,itp ,(mam dwa komplety i na nowych praktycznie zimowych było podobnie.., z tyłu na letnich mam założone też nowe opony )tak samo amortyzatorów (nie widać żadnych wycieków) ,co do montażu to zawsze skręcam na obciążonym aucie ,tak że to nie to .W zawieszeniu nie widzę też żadnych luzów ,tak że pozostaję sprawdzić geometrię ale najpierw muszę ogarnąć ten nierówny tył
#14
Napisano 05 września 2014 - 05:29
Wymieniony jest jeden na oryginalny ,sprawny o tych samych numerach ,z resztą przed wymianą amortyzatora auto też pływało .Nie odbierzcie tego tak ,że auto mi rzuca po całej drodze ,po prostu jadę na równej ,jedzie jak po sznurku ,a na nierównej trzeba co chwile kontrować kierownica i jest odczucie nie pełnej kontroli .
#16
Napisano 05 września 2014 - 18:39
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych