FAQ Mazda RX8 dla zielonych - przeczytaj, zanim napiszesz
#41
Napisano 15 październik 2016 - 22:02
~Paul Walker
#42
Napisano 16 październik 2016 - 15:14
To że nie strzela da się przeboleć, zresztą zawszę można przełączyć na benzynę . Serio Rexy potrafiły wybuchać po dobie?
Co do zakładania gazu przez Pana Henia- nie ma takiej opcji. Wiadomo że gaz to oszczędność ale nie przy zakładaniu. Tu pojawia się kolejne pytanie- Znacie, macie jakiś ogarniętych gazowników na terenie Warszawy, okolic, gdziekolwiek? Chodzi o pewną osobę która już zakładała gaz w Reksach i ma doświadczenie w tym temacie.
#43
Napisano 16 październik 2016 - 15:40
To trochę Ci napisze ze swojego doświadczenia po jeździe na LPG w moim RX.
1. Puki auto nie osiągnie roboczej temperatury czuć różnice w jeździe, niewielką ale zawsze
2. Nigdy nie pałuje na LPG więcej niż 7k, z resztą w mieście i tak nie ma się gdzie rozpędzić
3. Wadom jest spadek obrotów przy ruszaniu na LPG ponoć da się to ustawić ale mój gazownik nie potrafił.
4. Butlę mam 50l i tak jak pisali, pół bagażnika brak, ale to szczegół
5. Pewnie mam mniej mocy ale ile to nie wiem, bo mi wystarcza do frajdy z jazdy
6. Gość który mi zakładał instalację, robił to pierwszy raz w RX. Poczytałem dużo forum i potem z nim obgadałem całość. Robota na 2 dni, bo trzeba się trochę pogimnastykować.
Ogólnie przyjąłem sobie zasadę, że skoro montuje LPG to nie do upalania tylko do przemieszczania dość dynamicznego. Więc jeśli nie będziesz katował to silnik raczej nie wybuchnie. Do tego systematycznie wymieniam co się da, żeby uniknąć komplikacji. Do gazu musisz mieć bardzo dobry zapłon, więc uwzględnij jego wymianę wraz z instalacją. To chyba tyle jak interesuje cię coś szczególnie to pisz pw.
- cloe lubi to
#45
Napisano 11 marzec 2017 - 22:43
PRZYKŁADOWE PYTANIE "Zakup RX 8 Gdzie i Ile?! Czy warto?! "
Witam wszystkich forumowiczów!
Stworzyłem ten temat by móc zaczerpnąć waszych opini I TONY WIEDZY! jaką posiadacie no i może znajdzie się ktoś taki jak ja i jemu również się to przyda
Jestem młodym człowiekiem z ambicjami i powoli przymierzam się do zakupu Rx8 i teraz tak...
-Nie mam problemu żeby jezdzić Anglikiem(cena jest niska) ale czy to byłby dobry zakup?Są tego warte?
One nie są wyjechane jak "Bolka trampki"?? jestem w stanie wymienić sam uszczelki itd
drobne rzeczy(brak wiedzy i praktyki)
-Na co powinienem uważać szczególnie?
-Jaka powinna być kompresja w (192/231)??
-Jako pierwszą RX8 powinienem kupić wersję 192 czy 231? jest jakaś konkretna różnica?
-Czy warto szukać RX8 "tańszej" 6/9tyś. z np.uszczelkami do wymiany czy coś tego rodzaju? czy może jednak muszę zbierać min.15 tyś.?
-Są jakieś rzeczy,które można całkiem "łatwo" zrobić samemu ale mechanicy często żądają dużych pieniędzy za to i właściciel często postanawia sprzedać auto?
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc
#46
Napisano 11 marzec 2017 - 23:10
1.Te tony wiedzy są na forum. Trzeba przeczytać to co ludzie napisali do tej pory, a nie oczekiwać że napiszą to jeszcze 15 razy.
Witamy na forum serdecznie, ale szanuj jego użytkowników i czytelność forum.
2. Nie masz problemu żeby jeździć Anglikiem to na pewno możesz wydać 10tyś mniej.
3. Czy sądzisz że możliwe jest generalizowanie że wszystkie są jak Trampki trepy czy inne klapki albo nie? Serio?
Kompletnie nie rozumiem zdania gdzie oznajmiasz że jesteś w stanie wymienić sobie sam uszczelki i drobne rzeczy ... a potem piszesz o braku wiedzy i praktyki. Nie wiem jaki jest jego przekaz.
4. -->1.
5. Workshop Manual RX-8
6. Kup taką jak masz ochotę. Nie jest to stopień w wojsku że musisz przejść przez kolejne Etapy. Różnice wszystkie opisane na forum.
7. Za 15 tyś nie kupisz Auta które serio trzyma się kupy i ma dobry silnik. Realne ceny fajnych Egzemplarzy przedliftowych z początkowych roczników to 18-23tyś w zależności od przebiegu, wypasu itd. Sam musisz sobie przeanalizować czy chcesz wydać 18-23 i mieć auto od razu, czy wydać najpierw 6-9 tyś a potem wybierać opcje która doprowadzi ją do jazdy... opcji jest dużo, ale niewiele jest tanich.
8. Napotkasz mechaników którzy za fakt że mają coś zrobić przy aucie pt: RX-8 będę chcieli na dzień dobry dużo $$$ podczas gdy auto poza silnikiem jest normalnym w serwisowaniu samochodem i ogólnie poza specyficznym serwisowaniem silnika jest tak naprawdę mocno bezawaryjne.
Jeśli szukasz auta na poważnie, zapraszam na PW, pewnie będę mógł pomóc.
CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.
#47
Napisano 12 marzec 2017 - 19:53
-Jako pierwszą RX8 powinienem kupić wersję 192 czy 231? jest jakaś konkretna różnica?
1. no różnica jest 40 koni a tak na co dzień jak jedziesz po bułki to nie ma różnicy (możesz zawsze 6biegów wsadzić i do tej i do tej)
2. Słuchaj Borisa
3. Nie sam nie złożysz dobrze silnika to nie jest wymiana uszczelek jak w głowicy czy zlewie, tam są pasowania i szlify co nie mając doświadczenia co do oceny reszty silnika ehhhhh......
4. Jak ci angliki nie przeszkadzają to co się zastanawiasz!?? ostatnio była czarna z bardzo niskim przebiegiem za śmieszne chyba 7 tyś
edit: zobacz jaki fajny przebieg XDDDD
https://www.olx.pl/o...bd09db;promoted
#49
Napisano 12 marzec 2017 - 23:18
No ale jakie pytanie? rx8 z kierownica po prawej jest 3x tańszy, czy ci się opłaca to twoja sprawa, czy nie będziesz miał problemów z wyprzedzaniem i jazdą (słaba widoczność itp)
Passaty z niemiec kręcą bo maja nalatane po 500 tyś a Mazdy niestety rozpadają się przy 100tyś (więc przebiegi w większości są realne)
#50
Napisano 15 marzec 2017 - 11:48
i jeszcze jedno... jak kupisz angola to silnik nie będzie 3x tańszy cena taka sama ale karoseria sama to maks 2 tys jak padnie silnik
SILNIK WANKLA OD A-Z ! Naprawy, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 - Kojot
#51
Napisano 15 marzec 2017 - 16:04
No ale jakie pytanie? rx8 z kierownica po prawej jest 3x tańszy, czy ci się opłaca to twoja sprawa, czy nie będziesz miał problemów z wyprzedzaniem i jazdą (słaba widoczność itp)
Passaty z niemiec kręcą bo maja nalatane po 500 tyś a Mazdy niestety rozpadają się przy 100tyś (więc przebiegi w większości są realne)
Boga w sercu nie masz natsu Żeby takie herezje na tym forum powtarzać
To nie wina silnika tylko jego użytkowników. Widziałem takie co przy 100 tyś to mialy 2gi albo nawet i 3ci silnik.
Na amerykańskim forum RX-8 Club była RX-8 co miała 300 tyś mil nalatane i to X lat temu. Tylko trzeba dbać o auto a je jeździć nim jakt w/w Pasatem
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#54
Napisano 16 marzec 2017 - 10:44
300tys mil na jednym silniku?
No na jednym oczywiście, inaczej bym o tym nie wspomniał
Nie chce mi się teraz szukać tamtego modelu ale na RX8Club.com jest temat gdzie gość ma 200,000 mil (320,0000 km) na oryginalnym silnuku i to z katalizatorem.
http://www.rx8club.c...le-club-210536/
Jak to się mówil... Jeździć to trzeba umieć
Jak ktoś nie umie pływać to nie wchodzi do wody.
Jak ktoś nie umie gotować to nie gotuje.
Jak ktoś nie umie grać w szachy to nie gra w szachy.
A prawo jazdy jakimś trafem mają wszyscy. Łącznie z tymi co nie umieją jeździć
- MATi lubi to
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#59
Napisano 17 marzec 2017 - 16:58
masz racje remont to jest już generalka jak ja to nazywam
"jak kto dba tak ma"
nie ma co się dziwić jak cewki oryginalne i najbardziej sprawdzone kosztują ok 1600 brutto np to ktoś kupuje po taniości zamienniki albo chińskie gówno za 600 zł później się dziwi że auto nie chce zapalać jakoś słabiej ciągnie no i w ogóle kat się zapchał o fuck silnik padł ...
tak przykładowo ale takich sytuacji jest wiele
SILNIK WANKLA OD A-Z ! Naprawy, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 - Kojot
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych