Po sprzedaniu hondy chciałem kupić jakieś RWD była duża rozkmina co kupić nissana s13, s14, skylina r32,r34, jednak w mojej okolicy jest już parę okazów tych samochodów. Wybór padł na Mazdę RX-7 2 generacji ze względu na jej bardzo dobre właściwości jezdne (rozkład masy z 2 osobami na pokładzie 50:50%) Auto przeznaczone do zabawy w Drifcie oraz Track Dayach zachowa charakter uliczny. Ma dawać dużo frajdy z jazdy.
MODEL: Mazda RX-7 FC-3S 1986 Coupe 2 D.
SILNIK: Silnik Wankla 13B, chłodnica oleju z termostatem,
UKLAD DOLOTOWY: Filtr Gąbkowy HKS .
UKLAD WYDECHOWY: podwójny wydech od kolektora 2x 2cale na 3 tłumikach, Usuniety EGR
ELEKTRONIKA: Wskaźnik Temperatury oleju VDO, Ciśnienia oleju, Ładowania.
UKLAD NAPĘDOWY: Seria,
ZAWIESZENIE: Poliuretany Prothane , Gwint ISC Racing Drift (www.isc-n1.eu) sprężyny przód 8kg tył 6kg, stabilizatory przód 28mm tył 18mm, Rozpórki.
UKLAD HAMULCOWY-Seria 4 tarcze wentylowane z przodu 4 tłoczkowe aluminiowe zaciski,
Hydrauliczny ręczny firmy schift-r
BODY-KIT: Dokładka przód, klapka wlewu paliwa pokryta włóknem węglowym
Plany Włókno Węglowe Dużo
ŚRODEK: Kierownica Personal Grinta z Miśkami, Rozpinka NRG Slim, Fotele z Mazdy RX-7 FD Type R, Karbonowa Gałka Zmiany Biegów, wywalony tył.
CAR-AUDIO: Coś tam Brzęczy.
KOŁA: 16 cali Z Wersji Turbo, Opony Bridgestone Potenza 205/50/16. do upalania 15 cali Aez i jakieś 15 na tył co popadnie
MOC: 150 KM. 187 NM Seria
Status: W trakcie
Całość prac serwisowych wykonywana jest w firmie gtr performance
Wiosna idzie wiec trochę nowych gratów do mazdy świece
i żeby coś lepiej widzieć dość okazyjnie kupione:)
oraz kierownica Personala wraz z rozpinką NRG w spadku po hondzie i naba Momo
Do auta wleciały poliuretany prothane sprawdzone w innych autach jakość durzo lepsza niż powerflex czy energy, przy okazji odnowiony został tylni wózek wachacze itp. wszytsko wyczyszczone i pomalowane, przednie zawieszenie też przeszlo delikatną renowacje.
Gwint ISC specyfikacja race-drift przednie sprężyny 8kg tył 6 w zapasie są 10 kg sprężyny:) zawieszenie posiada przednie crambery oraz stopniową regulacje twardości.
Powiększony skręt przy lataniu bokiem się przydaje;)
Po wizycie na torze w Radomiu jestem mega zadowolony z zawieszenia. Auto prowadzi się super.
Wleciały tez opony 205/50/16. Bridgestone Potenza re050a. Bardzo fajna opona.
Pogrzebaliśmy w dolocie jest teraz filtr gąbkowy HKS-a trzeba go jeszcze osłonić od gorącego powietrza.
Z wydechu wyleciał egr, pompa powietrza i poprowadzone są od połowy auta 2 rurki 2" niedługo będzie ogarnianie kolektora wydechowego i reszty wydechu.
Po tych zabiegach autko odpycha sie przyjemnie przy światłach nie jeden może się zdziwić.
Po wizycie na torze trzeba powalczyć z chłodzeniem bo przy temperaturach powyżej 35 stopni 4 kółka i przerwa;/
Filmik z toru.
Kilka fotek z wypadu
Taki zakup żeby zmienić trochę wnętrze:) w planach przemalowanie w czarny kolor plastików i jakaś ciekawa hydrografika;)
Do auta wlecial hydrauliczny ręczny schif-ra bardzo fajna opcja na latanie bokiem:)
Tak wygląda czysta komora silnika plus dolocik trzeba go jeszcze odizolować od ciepła
wyleciał też egr i zrobiony został wydech czuć różnice.
Atu fotki z małego popołudniowego spotu na kawkę
W madzi zaszły drobne zmiany u Marcina z gtr performance został przerobiony skręt oraz powiększone kąty przedniego zawieszenia, oraz zostały wycięte tylne mocowania głośników w celu wykonania rozpórki tylnej z x barem w przyszłości.
Zostały też założone felgi keskin 17x8.5 cala przód oraz 17x10 cali tył oraz dystanse z tyłu 25 mm.
Ostatni zaliczyłem imprezkę rajdową oto kilka fotek i film z akcji:)
a tu filmik
A tu jeszcze parę z innego ścigania:)
Mazda trochę przykoksiła