Miedz ma temperaturę topnienia ponad 1000 stopni prędzej płyn wyparuje niż coś się stanie z przewodami. Jedyne ryzyko to gumowe łączenia i końcówki przewodów. Ja na całkiem seryjnym układzie mam RBF 660
Jak uzupełnić płyn hamulcowy
Rozpoczęty przez
Kuba Rozpruwacz
, 01 paź 2014 22:56
#22
Napisano 08 luty 2018 - 22:59
Tak jak mówi miirage, zawsze możesz zapodać w oplocie teflonowe, cena nie duża, a poprawa odczuwalnie na plus, nawet w normalnym użytkowaniu.
RBF 660 ma niezłą temp wrzenia, trzeba pamiętać o częstszej wymianie niż dot4, bardziej higroskopijny jest. ja staram się zawsze o rbf 600 ale już podobno nie produkują i ciężej kupić.
#23
Napisano 09 luty 2018 - 05:16
A to fakt że ciężko to dostać. 5.1 super daje radę . Sporo klientów na tym jeździ łącznie z okazyjnymi trackdayami i nie kipi. Wiadomo że nie jest to hardkor ale skoro na torze amatorom wystarcza to wątpię żeby na ulicy wygenerować gorsze warunki.
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
#24
Napisano 09 luty 2018 - 07:06
Polecam Millersa jak zamiennik Motula ta sama temp wrzenia
http://sklep.millers...-300-500ml.html
http://sklep.millers...t-51-500ml.html
Ja mam tego 5.1 u siebie i nic się nie gotuję jak byłem autem na torze.
http://sklep.millers...-300-500ml.html
http://sklep.millers...t-51-500ml.html
Ja mam tego 5.1 u siebie i nic się nie gotuję jak byłem autem na torze.
- kwiat lubi to
" If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling"
~Paul Walker
~Paul Walker
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych