Mazda RX-8 1.8T
#1
Napisano 09 sierpień 2015 - 09:04
- zdu lubi to
#2
Napisano 17 październik 2015 - 09:49
Bardzo fajnie się zapowiada.
Pozostało na planach czy coś się zmienia czekam na fotkę przodu po zmianach
#3
Napisano 17 październik 2015 - 15:36
#4
Napisano 17 październik 2015 - 15:42
nie mogą nic powiedzieć .
Jest z przodu widoczna wiec wiec mogą sobie pogadać
#6
Napisano 17 październik 2015 - 21:51
W zwiazku ze zbyt małym zainteresowaniem zalegałem z aktualizacją danych
Zmieniło się dość dużo, od zakupu zrobiłem już jakieś 3500km bez najmniejszych awarii.
Przez ten czas przyciemniłem wszystkie szyby oprócz przedniej, założyłem skrzela, zmieniłem turbo na k03s, dorzuciłem sprężyny sportowe + amory, zrobiłem cały przelot, tylne znaczki na klapie pomalowałem w czarny mat, odnowiłem powłokę lakierniczą na zaciskach hamulcowych, wrzuciłem tableta galaxy tab2 w miejsce oryginalnej navi + zamontowałem cyfrową zmieniarkę do radia, pomijając te rzeczy pewnie znajdzie się jeszcze troche drobiazgów
W przyszłym tygodniu biorę się za kompletny remont silnika, żeby był spokój na kilka kolejnych lat Przy okazji zmienię wtryski na 320cc + pompa z s3, zimny dolot i jakiś program na koniec.
Zdjęć nie ma za dużo, ale w przyszłym tygodniu coś zrobię specjalnie jak znajdę chwilę
Załączone pliki
#8
Napisano 19 październik 2015 - 13:50
Do grudnia mam w planach zrobić taką małą ' prezentacje ' rx8 w postaci filmu Obecne 0-100km/h robi w jakieś 7.5sec, a zdjęcia spod maski będą po remoncie, bo obecnie nic nie jest tam ogarnięte po poprzednim właścicielu i aż źle się na to patrzy
#10
Napisano 19 październik 2015 - 16:18
Do grudnia mam w planach zrobić taką małą ' prezentacje ' rx8 w postaci filmu Obecne 0-100km/h robi w jakieś 7.5sec, a zdjęcia spod maski będą po remoncie, bo obecnie nic nie jest tam ogarnięte po poprzednim właścicielu i aż źle się na to patrzy
To ile tam masz hp? Ja robie powtarzalne 7.3 ,najlepszy 7.1 na słabszym wanklu 121k przebiegu
~Paul Walker
#11
Napisano 20 październik 2015 - 10:26
Wczoraj robiliśmy małe pomiary i są małe problemy ponieważ silnik dość często wpada w tryb awaryjny. Na tym trybie wypluło około 160/170hp, po skasowaniu błędów turbo zaczęło ładować 1bara i po przepływie powietrza znajomy stwierdził, że moc podchodzi pod 200/210hp, z tym że wtryski już pętlą i jest dość ubogo powyżej 4400RPM.
#13
Napisano 22 październik 2015 - 18:44
Tragicznie poprowadzoną wiązką elektryczną, jeśli chcecie robić swapa u firmy z Koszalina, która się tym zajmuje to odradzam pod tym względem. Swap co prawda był robiony rok temu, może teraz już lepiej ogarniają temat ( oby ). Po 22 dodam zdjęcia jak wygląda tutaj wiązka ( jeśli można to tak nazwać ) Teraz jestem w trakcie ciągnięcia całkowicie nowej wiązki elektrycznej oraz wygłuszania całego auta, na dniach zabiorę się za uszczelnienie wszystkich lamp, żeby zapobiec parowaniu.
#15
Napisano 22 październik 2015 - 23:10
Co dokładnie ? M.in ostatnio musiałem z miasta pokonać około 4km do znajomego garażu bez gazu ( nie działał praktycznie pedał gazu, zero reakcji ) Potencjometr dobry, przepustnica tak samo, rozebraliśmy całą wiązkę i dopiero zobaczylismy jak to coś wygląda. Na koniec znalazłem przyczynę, po ruszeniu kabli przy sterowniku problem znikał. Dziś zauważyłem, że obroty na luzie zaczęły falować 800-1000rpm, znowu ruszyłem tam kablami i spokój Kolejny problem to wariujący wiatrak od chłodnicy, może to wiązka, a może czujnik. W ciagu 2tyg mam zamiar to wszystko ogarnąć tak jak powinno być Jeśli chodzi o swap to ściana grodziowa została trochę wycięta względem cofnięcia silnika, przez to nie ma w tym miejscu wygłuszenia i jest dość głośno ( jutro już wróci wszystko na swoje miejsce ponieważ będę kończył wygłuszać auto ) Innych problemów z mechaniką nie ma, abs, trakcja, klima wszystko działa tak jak powinno. Jedynie myślę, że brakuje gdzieś jeszcze masy ponieważ przy cofaniu lubią delikatnie przygasnąć światła ( oprócz xenonu ). Znajomy twierdzi, że może być to również spowodowane przez tą wiązkę lub wiatrak.
Kilka zdjęć z szukania przyczyny braku gazu ( izolacja z wiązki usunięta )
#19
Napisano 24 październik 2015 - 20:33
Ile ci to pali w obecnej formie i mocy?
Obecnie przez tryb awaryjny itp przy normalnej jeździe w mieście 11/12l trzeba liczyć, trasa to około 8-9l.
wow jaki makaron, normalnie jak w mojej byłem corsie(jakiś druciarz pół wiązki sztukował)
mam nadzieję że ogarniesz wszystko
Też mam taką nadzieję
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych