RX8 Gronkomobil Winning Blue Track Car
#321
Napisano 04 sierpnia 2018 - 07:23
Gronek co do miaty to wiadomo że musi być szybsza niż rx8 wiec chodzi mi o to ze takie porownanie nie może być dokonane po jednej imprezie bo mogły być opony, zawory, kierowca słabszy dzień I wiele innych problemów
#327
Napisano 04 sierpnia 2018 - 17:59
Ja tam nie jestem przywiązany do niczego. Liczy się wynik i koszty jakimi ten wynik został okupiony.Piwo nie pogadasz - najlepiej się poddaj i napisz że Jacek sprzedaje swojego przeszczepa bo chce mieć Wankla
Dziś jacek znów rekord poprawil i już szybszy niż motor.( Na cywilnych oponach)
http://masatech.pl/i...nlinestr=wyniki
Koszt za jaki sprzedaje auto 55tys. Niech ktoś za tą cenę zbuduje szybsze autko z rexem na pokładzie.
Użytkownik piwo edytował ten post 04 sierpnia 2018 - 18:01
#328
Napisano 04 sierpnia 2018 - 19:10
Koszt za jaki sprzedaje auto 55tys. Niech ktoś za tą cenę zbuduje szybsze autko z rexem na pokładzie.
Tylko to że sprzedaje za 55k to nie znaczy że budowa tego konkretnego rexa kosztowała 55k. Sam swap w tym setupie to ok 40k...
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- MATi i kamilg123 lubią to
#330
Napisano 05 sierpnia 2018 - 10:31
piwo co chcesz udowodnić ?? To że mając 360 koni pokonasz auto które ma 240 ? to już wiemy.
Chcesz porównać budżetowe wolnossące rotory, które robisz bez krojenia wozu i mozesz większość naprawić podpierając się serwisówką z doładowaną wydumką w której co najmniej 3 razy panew obrało i samo koszt tego co jest pod maska przekroczył wartość całego mojego wozu ??
Chcesz porównać Silnik wolnossący z doładowanym ?? Moze porównamy Wolnossącego LS-a z doładowanym 1JZ. Inna liga inna klasa inne koszty.... wszystko inne.
Chcesz porównac moje umiejętności z Jacka ?? przecież wiadomo, ze to przepaść. Ja na Poznaniu byłem 4 razy. Może chesz porównać to z czasem Stolara, który na ledwo zipiącym piecu który miał niecałe 190 koni zrobił 1.51 ? A może z tym wolnossącym rexem, którego film chyba nawet sam pokazywałeś, który na seryjnym piecu zrobił 1.47 ?
Może chcesz porównać żywotności poszczególnych jednostek i koszty napraw ??
Nie bardzo rozumie wrzut bo zajmuję się silnikami Wankla i takimi się ścigam i takie rozwijam. Do tego celu zbudowałem to auto. Taki mój konik i jestem w życiu konsekwentny pomimo upadków i porażek bo te staram się przekuć w zwycięstwo więc dzięki za propozycje ale nie zamienię się na SWAP, nie zeswapuje tłokowca. Znam wady i zalety jednego i drugiego. Szanuje Jacka i spędzamy często duzo czasu na rozmowach i wymianie doświadczeń. Podobnie Rafał, Junior, Derfringebuburubu (sory nigrdy nie zapamiętam ) Szanujemuy się na wzajem każdy ma świadomość wad i zalet swojego auta i mimo to go rozwija.
Jeżeli chodzi o Japfest to tak to jest impreza tuningowa ale na tej imprezie były auta z identycznymi modami jak w mojej czy w czarnej. Nie mniej fakt jest taki, ze wygraliśmy. Spekulacje kto by wygrał gdyby tam był brzmią co najmniej dziwnie. Z pewnością gdyby przyjechał tam Kubica Lancerem WRC to by wygrał. Ale nie wygrał bo nie pryjechał. Jacek też nie wygrał Japfestu z tego samego powodu co Kubica.Taki sport.
Wielkie ciśnienie i podeptane napletki zauważyłem ale ......
"To finish first firtst you have to finish"
- MATi, GMAgrzesiek, Boris86 i 1 inna osoba lubią to
#331
Napisano 05 sierpnia 2018 - 10:43
Myślę że przesadzasz.roznice stanowi auto. Ja tam Jacka na gokartach objechałem. W przeciwieństwie np do capazo który mnie objeżdżał o 0.7s. ja wiem że wolnossący rx8 nie ma szans z Jackiem który obecnie generuje 380km. Rx8 z wanklem w cenie do 40tys zł praktycznie nie ma konkurencji. Powyżej tej kwoty są lepsze rozwiązania jak widac i tylko o to mi chodzi. Każde auto ma jakąś granicę barierę nie do przeskoczenia. Dlatego Jacek sprzedaje auto bo do niej doszedł i niewiele jest w stanie już się polepszyć.
Ja szanuje wszystkich którzy swoją krwawica walczą o sekundy. To co wyszło spod twojego garażu jest genialne. Bez dwóch zdań. I janadal będę dopingował renesisom bo to co osiągają te auta na torze jest genialne. Bardziej chciałbym zmotywować do dalszych działań by jakiś k20 nie był szybszy. Wierzę że jest to możliwe. 😀
Zresztą napinka musi być. Bez niej nie byłoby rywalizacji.
Użytkownik piwo edytował ten post 05 sierpnia 2018 - 10:58
#332
Napisano 12 października 2018 - 08:46
Kilka fotek z ostatniego Classicauto.
Udało się zgarnąć drugie miejsce w dwóch klasach Rotary i do 3 litrów. Oczywiście bęcki poszły od Tommyego no bo jak że by inaczej.
Obecnie zaaplikowane opony Full Slick Michelin S8L o szerokości 250. Wóz skleja po rozgrzaniu opon jak marzenie. Co do zawodów to była zacięta rywalizacja o pierwsze 3 miejsca. Znowu udało się udowodnić że nasze rexy są najszybsze
druk (1).jpg 91,83 KB 18 Ilość pobrań
druk (2).jpg 141,51 KB 18 Ilość pobrań
druk (3).jpg 107,54 KB 18 Ilość pobrań
druk (4).jpg 98,29 KB 20 Ilość pobrań
druk (5).jpg 104 KB 20 Ilość pobrań
druk (6).jpg 149,73 KB 20 Ilość pobrań
druk (7).jpg 105,49 KB 20 Ilość pobrań
druk (8).jpg 102,83 KB 22 Ilość pobrań
- MATi, pezele, KAMiLER i 3 innych osób lubią to
#333
Napisano 15 kwietnia 2019 - 20:48
IMG_20190415_1812191.jpg 177,79 KB 22 Ilość pobrań
Ale nie o tym chciałem napisać. Struś dostał dwa bonusy w seryjnym ECU.
Procedura startu i flatshift.
Mega sprawa Na razie jest to poprostu włączone i coś tam wstępnie ustawione. Jak znajdziemy chwilke to się Pinky przysiądzie i będzie mozna robić terror strzałami i ogniem Zmiana biegu z gazem w podłodze bardzo fajna . Szybciej zdecydowanie sie silnik podnosi. Naturalnie już w naszej ofercie dla was
Popcorn mode robi banana na gębie jak się wolno jedzie przez wiochy
Poniżej filmik
https://youtu.be/VY5mku_P3CQ
- zdu lubi to
#335
Napisano 15 kwietnia 2019 - 21:44
To może wspomniane przez Ciebie Gronek ognisko?
#336
Napisano 15 kwietnia 2019 - 22:17
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych