RX8 Gronkomobil Winning Blue Track Car
#81
Napisano 21 grudzień 2015 - 08:54
#87
Napisano 23 grudzień 2015 - 11:58
W Wanklu wygląda jak byś wyłączył silnik i obroty spadają bez reakcji na gaz. Dopiero jak zejdzie to odzyskuje synchro. W wysilonym tłokowcu często często kończy się pogiętymi korbami
#88
Napisano 23 grudzień 2015 - 12:08
W Wanklu wygląda jak byś wyłączył silnik i obroty spadają bez reakcji na gaz. Dopiero jak zejdzie to odzyskuje synchro. W wysilonym tłokowcu często często kończy się pogiętymi korbami
Aha, ale jak obroty spadną to samoczynnie złapie synchronizację czy potrzebna jest ingerencja człowieka i jej ustawienie?
#90
Napisano 17 styczeń 2016 - 10:42
Wczoraj ujeżdżane było lotnisko .... no powiem, że chyba nie ma nic lepszego na zimowe wekendy jak pikowanie bezkarnie bokiem przy 140
No i mój 10-cio letni potomek jak się okazało ma smykałkę... Można śmiało stwierdzić, że prowadzenie RX8 jest dosłownie dziecinnie proste Najgorzej było pozbyć się śniegu wbitego w koła i nadkola ale kercher dał radę
Tak sobie radził mój syn...
tutaj onboard
IMG_1304.JPG 142,77 KB 26 Ilość pobrań
IMG_1305.JPG 99,56 KB 26 Ilość pobrań
IMG_1306.JPG 92,22 KB 25 Ilość pobrań
IMG_1307.JPG 79,81 KB 25 Ilość pobrań
IMG_1308.JPG 76,45 KB 26 Ilość pobrań
IMG_1310.JPG 99,19 KB 26 Ilość pobrań
IMG_1313.JPG 88,45 KB 26 Ilość pobrań
IMG_1320.JPG 155,75 KB 25 Ilość pobrań
- zdu, MATi, sybreeder i 1 inna osoba lubią to
#93
Napisano 17 styczeń 2016 - 18:59
- THX911 lubi to
#95
Napisano 17 styczeń 2016 - 23:18
no pracujemy nad tym .. MATi pierwsze co pomyślałem to zimowy zlot rexów.. Ja to powiem tyle że "W zimę nie jeżdżę RX8 bo szkoda" To jak "Nie bzykam żony jak nie ma okresu .... bo szkoda" .... No kurde w zimę dopiero ten wóz daje zabawę Szczególnie tym którzy marzą o mega mocy ale niestety budżet cieniutki ... Na śniegu można rozkoszować się prowadzeniem i kontrolą a auto przy każdej prędkości można postawić bokiem i nie przeszkodzi nam niedobór mocy
- MATi i cysio102 lubią to
#96
Napisano 21 luty 2016 - 14:35
Wleciały zegary z R3 ale mi się tak średnio podobają więc jak ktoś chętny to PW albo maila. Mogę oddać drogo w złe ręce.
IMG_1558.JPG 97,57 KB 33 Ilość pobrań
z takich technicznych to założony synchro saver i przedłużony drążek. finalnie będzie short shifter.
Synchro saver działa bardzo fajnie naprawdę pomaga i polecam. mam jeszcze dwie sztuki od ręki więc jak ktoś coś to PW. Normalnie kosztuje 100 dolców ale moim zdaniem warto. Zdjęcia te 2 ostatnie poglądowe bo jak montowałem to nie zrobiłem.
IMG_1559.JPG 115,38 KB 30 Ilość pobrań
s_saver_b.jpg 69,54 KB 30 Ilość pobrań
s_saver_f_1.jpg 53,19 KB 30 Ilość pobrań
#100
Napisano 21 luty 2016 - 16:51
Przy agresywnej zmianie biegów drążek można wypchnąć dalej niż do pozycji w której zapięty jest bieg. W ten sposób łatwo uszkodzić synchronizatory lub dźwigienki. Włóż jakiś bieg np. 1, puść drążek a następnie zobacz ile jeszcze możesz go dalej pchnąć. Syncro saver kasuje właśnie ten luz. Nie uchroni to niestety od zgrzytania jak ktoś zmienia biegi jak pipa i np. nie wysprzęgla odpowiednio albo ma parkinsona i nie trafia w biegi. Jak czasami widzę jak ludzie zmieniaja biegi i jak się szarpią z drążkiem to mam wrażenie, że są wku..wieni na własne auto i mam ochotę założyć temat "Jak zmieniać biegi". Skrzynia w RX jest dość precyzyjna i np żeby szybko zmienić 2 na 3 wystarczy poprostu pchnąć drążek do przodu a on już sobie sam znajdzie trzeci bieg. Niestety wielu wie lepiej gdzie jest ten bieg i wywijają jakieś esy floresy a zmiana biegów kończy się albo zgrzytem i okrzykiem kur..a ja pier.ole jaka ta skrzynia jest zje.ana !!! albo trwa tydzień
Link do producenta
http://raceroots.com...ncro-saver.html
Zdu ten jest do rx8 ale do FD też są
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych