będą spisywać tylko co z samochodami z zagranicy? na poczatku cofną licznik i będzie miał 10 tys. przejechane
Ciekawe artykuły
Rozpoczęty przez
Gronek
, 03 lis 2013 19:37
#22
Napisano 20 stycznia 2014 - 07:36
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
#24
Napisano 27 stycznia 2014 - 14:04
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
#25
Napisano 28 stycznia 2014 - 22:42
#29
Napisano 29 stycznia 2014 - 13:27
tak tylko palnąłem, ja już nie chce turbo, u mnie nie ma miejsca na duży IC, po każdym okrążeniu muszę robić "chłodzące okrążenie", temp. w dolocie często podchodzi pod stówke. teraz tzn. jak wydobrzeje to pakuje N/A albo elektryczny motor, jeszcze nad tym rozmyślamAdam R., to ile by ważył twój z takim ???
elektryczny=mniejsza masa
#31
Napisano 29 stycznia 2014 - 17:07
#32
Napisano 12 lutego 2014 - 22:13
#35
Napisano 16 lutego 2014 - 18:12
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl 5O8 * 279 * 238
mail: tomek(at)rotaryengines.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych