Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przygotowanie samochodu na tor


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#41
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6687 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Jak seria to ustaw na serię.
  • kwokus lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#42
Sopel_XL

Sopel_XL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 653 postów
  • SkądSulejówek
  • Samochód:Mazda RX-8 1.8t

Bardzo fajna modyfikacja na tor

gallery_1715_57_17523.jpg

 

gallery_1715_57_50302.jpg

P.S.: Jeżeli jest temat stricte o hamulcach to przenieście mój post.



#43
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6687 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Sopelku spokojnie . Forum jest w trakcie modernizacji i bedzie podforum i działy poświęcone Motorsportowi. Cierpliwości
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#44
Sopel_XL

Sopel_XL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 653 postów
  • SkądSulejówek
  • Samochód:Mazda RX-8 1.8t

Doszły mnie takie słuchy  ;) Super! Nie mogę się doczekać  ^_^ Co będzie obejmowała modernizacja? Szata graficzna również będzie zmieniona? 



#45
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6687 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Na pewno będzie koniec offtopu pod groźbą wygnania . Szykujemy dodatkowe działy
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#46
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 532 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4

Jak co roku przed zlotem na Poznaniu odgrzebuję sobie ten temat.

 

Mam uwagę odnośnie właściwego ciśnienia w oponach. Jego dobór uzależniłbym od konkretnego modelu opony.

 

Przykładowo na Nexenach su1 najlepiej mi się jeździło na od 2.0bar (po wystudzeniu między sesjami) do 2.4 bar w trakcie jazdy. Przy 2.8 bar ślizgałem się nawet na okrążeniu chłodzącym. Natomiast na Michelinach Super Sportach poniżej 2.4 bara opona się gnie i zjada napisy na bokach. W tym roku będę zaczynał od 2.3~2.4 na zimno i zobaczymy.

 

Piwo ma dobry sposób na dobór ciśnienia

 

Ogólnie pirometr w rękę po zjeździe i pomiar. Środkowa część opony musi mieć 5 stopni mniej niż wewnętrzna część opony i 5 stopni więcej niż zewnętrzna część. I wtedy wiadomo co robić z ciśnieniami.
gdy mamy temp 40zew 50sr i 30wew to spuszcamy cisnienie i zwiekszamy negatyw
gdy mamy temp 30zew 50sr i 40wew to spuszcamy cisnienie i nie zmieniamy kata kol
gdy mamy temp 40zew 20sr i 30wew to dopompowujemy cisnienie i zwiekszamy negatyw
gdy mamy temp 30zew 20sr i 40wew to dopompowujemy cisnienie i nie zmieniamy kata kol

 

Także do listy gadżetów na tor można dopisać pirometr



#47
Dexell

Dexell

    Mistrz ciężkiej metafory

  • Użytkownicy
  • 1131 postów
  • SkądLDZ
  • Samochód:Pienkny HP

Pezele, dlaczego sklejki nawet nie zrobisz, nie lubisz mnie ? Co mam zrobić żeby polepszyć nasze relacji ?


Wczoraj odwiedzili mnie koledzy z RXklubu !!! .....dzisiaj pamiętam tylko, ...że otworzyłem im drzwi

#48
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 532 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4

Pezele, dlaczego sklejki nawet nie zrobisz, nie lubisz mnie ? Co mam zrobić żeby polepszyć nasze relacji ?

 

Ależ skądże

Od tych torowych emocji człowiek zapomina o savoir vivre

Następną razą przywitamy się jak Breżniew z Honeckerem ;)



#49
Dexell

Dexell

    Mistrz ciężkiej metafory

  • Użytkownicy
  • 1131 postów
  • SkądLDZ
  • Samochód:Pienkny HP

No to super, fajnie że dopadło Cię tyle emocji.

 

Czyli rozumiem że przyjeżdżamy Trampkiem i Ladom  :lol: 


Użytkownik Dexell edytował ten post 30 kwiecień 2019 - 21:21

Wczoraj odwiedzili mnie koledzy z RXklubu !!! .....dzisiaj pamiętam tylko, ...że otworzyłem im drzwi

#50
stanus

stanus

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 327 postów
  • Samochód:rx-8

Latacie po torze z dystansami czy bez?



#51
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6687 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Ja latam od lat na dystansach.
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#52
ZeroOne

ZeroOne

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 22 postów
  • Samochód:RX8 LP

Na początku tego tematu gronek wspomina o rękawiczkach.  Czy ktoś może jakieś polecić do seryjnej skórzanej kierownicy? szukałem po różnych sklepach do motorsportu ale tam są same rękawiczki z zamszem a to raczej do skórzanej kierownicy nie pasuje.

 

A muszę coś kupić bo po ostatnim wypadzie kierownica mi się mega ślizgała.



#53
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6687 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Będą ok. Ja mam sparco takie najprostsze. Najważniejsze to je przymierzyć. Nie kupuj przez Internet. Znajdź sklep, jedź i przymierz. Uwierz mi na słowo
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#54
ZeroOne

ZeroOne

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 22 postów
  • Samochód:RX8 LP

Tylko te wszystkie sparco to zamszowe a ja mam kierownice skórzaną. A z tego co słyszałem to zamszowe rękawice i skórzana kiera raczej nie trzymają się zbyt dobrze. Z przymiarką może być problem nie znam żadnego sklepu w trójmieście z takimi rzeczami.

 

Gronek a jakie masz dokładnie model tych sparco?



#55
zdu

zdu

    Nadworny Rotary Grafik

  • Użytkownicy
  • 1376 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Mazda RX78

trzymają, przymierz i zobacz czy mają dobry materiał na uchwycie



#56
oxygen

oxygen

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 197 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:Blue Rex HN+
Trzymają trzymają, ja jeżdżę w alpinestars 1k i one mają gumowe elementy dzięki którym skóra się nie slizga. Zresztą jeżdżę w nich też na symulatorze i nawet jak guma sie starła to i tak trzymały skórzaną kiere.
W rekawicach bardziej chodzi o to żeby Ci się ręka nie pociła, bo to przez pot będziesz się slizgał. Materiał imho ma mniejsze znaczenie.

Na gokartach wiele lat jeździłem w rekawiczkach z castoramy za 2pln i nigdy nie bylo problemu. Sportowe są po prostu lepiej dopasowane. Chłopaki dobrze mówią, przymierz najpierw koniecznie.

Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy