#42
Napisano 21 maja 2016 - 13:24
No u mnie też ten AudioPilot działa jak mu się uwidzi ;p
Z tymi moimi postojówkami to pewnie moja wina bo wsadzałem najtańsze (wszystkie inne jeżdżą od kiedy kupiłem Marysię)
Jeszcze jedna rzecz mnie irytuje - "niedobór" mocy i momentu (trza o doładowaniu niedługo myśleć ;p )
pzdr
If We Don't Have Our Dreams What Do We Have...?
#47
Napisano 25 maja 2016 - 21:54
Ano przesrane Najlepiej mieć klucz łańcuchowy. Ewentualnie pozostaje śruborkęt ale gorzej jak rozwalisz filtr a dalej się nie będzie chciał odkręcić
Rotary Inside | Hurt paliw płynnych | Usługi Informatyczne
Była RX-8 GT | Jest Lancer Evo IX P03
#54
Napisano 12 lipca 2016 - 19:49
U mnie zaciął się kilka razy może. Nie zauważyłem żeby na nierównościach zacinało. Ale z tego co zauważyłem to te odtwarzacze padają. Były takie tematy o cd na forum.
Bardzo duże dla mnie zaskoczenie było to, że radio nie czyta płyt mp3 po zakupie tego samochodu i to mnie wkurza A zewnętrzny czytnik u mnie nie działa (za nowa wersja radia).
#57
Napisano 02 sierpnia 2016 - 10:38
Ano przesrane Najlepiej mieć klucz łańcuchowy. Ewentualnie pozostaje śruborkęt ale gorzej jak rozwalisz filtr a dalej się nie będzie chciał odkręcić
Mi się nie udało podejść takim kluczem więc zaopatrzyłem się w pazurkowy jak na poniższym zdjęciu. Przy jego użyciu demontaż filtra nie sprawia żadnego problemu.
Załączone pliki
#58
Napisano 03 lutego 2017 - 12:40
pewnie dostane złotą łopatę archeologa, ale mało Was wkurza
z takich rzeczy które irytowały po kupnie, ale się przyzwyczaiłem i zapomniałem o nich, w końcu miłość wymaga poświęceń to
- zmieniarka cd, w radiu brak usb nie wspominając o mp3...
- naprawdę kiepski mechanizm tylnej klapy, ciężko otworzyć, ciężko zamknąć, a nie daj boże wyślizgnie się i poleci w dół to trzaska jak cholera
- oświetlenie wnętrza i bagażnika jest na bazie tilajtów, robi dobrą atmosferę
- działanie sprzęgła
- umiejscowienie tego bagnetu nieszczęsnego
- spalanie vs osiągi, zwłaszcza moment
- włoskiej jakości kostki elektryczne
- przyciski od podgrzewania 4 liter według mnie działają odwrotnie, nieintuicyjnie, a ponadto ich umiejscowienie jest z tyłka, jak 2 pryszcze na tunelu. wyglądają dosłownie jak włączniki prl'owskich zelmerów
z rzeczy których maździe nie wybacz to
-wnętrze... tworzywo z jakiego jest wykonane to grube przegięcie pały. chyba brali je z wytłoczek do bombonierek trzeszczy, dzwoni, jest niemiłe w dotyku, a demontaż czegokolwiek najczęściej kończy się urąbaniem jakiegoś zatrzasku. subiektywnie według mnie też niezbyt ładne.
- fakt że cały zawias jest stalowy, klockowaty, rdzewiejący i bezsensownie podbijający masę nieresorowaną. kupując byłem pewny że to alu odkuwki...
- ori zabezpieczenie antykorozyjne... współcześnie kiedy mamy taką wiedzę o korozji, stopach, chemii i procesach lakierniczych to jakiś pieprzony żart!
z rzeczy które zawsze wywołują bicie piany z pyska i rzucanie mięsem dalej niż słyszę, de facto kończące się obrażeniem dziewczyny, wywołane debilnym umiejscowieniem świec... zalewanie motorowni...
wszystko poza tym nieszczęsnym zawiasem jest do ogarnięcia, generalnie mazda jest świetną bazą pod projekt, ale jako auto starsze niż 100k km na bezproblemowe 2 auto do zabawy się nadaje jak świnia do siodła.... a mi robi za moje jedyne dayli chyba jestem wymagającym typem, ale biorąc pod uwagę ile to auto daje funu z jazdy, to warto poprawiać fabrykę i dbać o tą piękność
moja lalka: http://forum.rxklub....+biały +samuraj
#59
Napisano 03 lutego 2017 - 16:42
Obawiam się że chyba większość wymienionych przez Ciebie wad to kwestia konkretnego egzemplarza.
Ja wręcz przeciwnie uważam że jeśli tylko kieszeń od paliwa nie boli to na Daily jest super, a jak boli to zadbana na to 2 auto do zabawy to już w ogóle fajna sprawa.
Idąc od tyłu.
Sprawny motor ze sprawnym aku i sprawnym układem zapłonowym jest praktycznie nie do zalania.
Przednie wahacze masz aluminiowe, tylne stalowe i to nie ze względu na jakieś gigantyczne oszczędności, tylko na to, że ze względu na ich budowę zastosowanie tam odlewu aluminowego zamiast rur stalowych średnio przełożyło by się na jakiekolwiek pozytywne skutki.
Budowa zawieszenia w tym aucie i w MX-5 NC (bardzo bliźniaczego) to naprawdę super sprawa jak na auto za te pieniądze co przekłada się na świetne wg mnie prowadzenie obydwu tych aut.
Co do wnętrza to miałem RXy z przebiegami od 40-160 tyś i jeśli wcześniej jakiś pseudo spec nie połamał mocowań to w aucie nic nie piszczy, a umiejętny demontaż narzędziami za 30 zł powoduje ze nic nie pęka.
Co do zabezpieczenia antykorozyjnego, serio zadbane egzemplarze, które nie miały żadnej ingerencji blacharskiej, nie mają GRAMA RDZY na nadwoziu (te z przebiegiem 160tyś też mimo iż były z 2004 roku).
Ze sprzęgłem sprawdź czy nie masz po prostu złamanego mocowania do ściany grodziowej, bo sporą ilością aut miałem okazję jeździć, ale złego słowa o tym w RX nie powiem.
Przyciski od grzania dupki jak Ci działają odwrotnie to podnieś tunel i zamień wtyczki, albo umiejscowienie przycisków.
Sprawę mp3 i usb najłatwiej załatwić wpinką z allegro za 150zł pod seryjną wtyczke auxową z tyłu radia.
Z wtyczek faktycznie wkurzające są sztuki na tryskach (ale to standard stosowany dla wtrysków denso), szara od OMP (trzeba najpierw dopchnąć) i mała na czujniku w pompie ABS (wymaga naprawdę mocnego ściśnięcia), pozostałe raczej problemów nie sprawiają.
- Plantator lubi to
CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.
#60
Napisano 03 lutego 2017 - 20:07
W przyciskach nie chodzi mi ze lewy przycisk prawy fotel tylko pozycja on/off wedlug mnie sa niewlasciwe. No i nic nie zmieni faktu, ze sa to zwykle wlaczniki jak ze staryk odkurzaczy
Wnetrze jest masakrycznie twardym plastikiem, ktory potrafi sypac sie w reku, ostatnio wymieniajac zarowke podswietlenia drzwi oprawka wpadla do srodka... poza tym zaslepka podswietlenia przyciskow w drzwiach pasazera sama podczas jazdy odpadla, sam nic poki co nie popsulem.
Motorownia i zaplon jeszcze zdrowe, ale jak zgasisz ja na mocnym ssaniu to nawet podbicie obrotow nic nie da. Taka konstrukcja silnika, ze swiece sa z boku i to we wglebieniach, nawet fabrycznie nowy motor moze sie zalac.
Mi masakrycznie dzwoni kierownica jak silnik spada z obrotow i wpada w chwilowe wibracje nim sie wyrowna, jesli to nie jest nirma to mnie to martwi.
Pedal sprzegla jest mechanicznie ok, wrzuce nowa pompe to bede wiedzial czy to slabe sprzeglo czy zatyrana hydraulika, ale to co jest, jest straszne. Nawet jesli padlo, to dla mnie jest niedopuszczalne zeby przy przebiegu 90k trzeba bylo wymieniac magla, szumialy lozyska w skrzyni i (mozliwe) pada pompa sprzegla. Nie wiem, moze sie przyzwyczailem do jakosci hondy, ale cale zycie mazde stawialem ponad nia i jestem rozczatowany tym modelem/egzemplazem. A sporo ich ogladalem i ten byl najlepszy jaki znalazlem. Moze ma znaczenie ze to usa.
I tak jak piszesz praktycznie wszystko da sie poprawic co irytuje, ale fabryczny samochod zdecydowanie nie jest idealem. I tak jak napisalem nawet przy 100k km nie jest BEZPROBLEMOWYM dayli czy 2 autem do zabawy. Ale jako auto zwlaszcza w tej kasie jest genialne i nie bez powodu nim jezdze w zasadzie mi, z moimi wymaganiami ciezko bylo by znalesc cos lepszego nawet do 100k, no chyba ze idealne fd3 by sie trafilo albo r33 400r
moja lalka: http://forum.rxklub....+biały +samuraj
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych