bardzo ładnie to wygląda, niestety to jest duży problem przy swapach, że układ napędowy jest przystosowany do 9k rpm, no i skrzynia m6 jest z gównolitu... ten stożek kiepsko wygląda pod maską, ale takiego kolosa chyba nie było by gdzie schować jesteś pewny że nierdzewna rurka tylko na 2 silikonach zapewni wystarczającą elastyczność w połączeni z chłodnicą?
Mazda Rx8 Black Swan 1JZ Project
#21
Napisano 07 luty 2017 - 11:26
#22
Napisano 07 luty 2017 - 20:54
Co do skrzyni to wystepuja rozne modele, te akurat na miekko przyjmuja po 700Nm wiec powinna dac rade. Za granica widziałem kilka naprawde mocnych projektow, w pl niestety chwilowo niewiele wiec zobaczymy .
Co do silikonów, mysle ze nie bedzie problemu, w znacznie bardziej hardcorowych projektach mi sie sprawdzaly wiec licze ze tutaj rowniez.
#23
Napisano 07 luty 2017 - 21:06
o skrzyni to mówię przedliftowej rx8, nie tej co masz w poliftach też jest z mx5 nc, nieco lepsza. ale generalnie konkret robota
moja lalka: http://forum.rxklub....+biały +samuraj
#24
Napisano 14 luty 2018 - 11:29
Niestety, z uwagi na narodziny dziecka i prace przy projektach klientów, Mazda musiała zejść na drugi plan i zostało kilka dupereli do dopieszczenia z którymi nie zdążyłem się uporać. Plan na zbliżający się sezon jak zwykle ambitny, bezawaryjnie jeździć i cieszyć się autem .
Auto jeździ porusza się, wleciał zawias tokico. Czekam na pogodę aby porządnie potestować i finalnie wystroić auto przy większym booście.
Załączone pliki
Użytkownik Chester edytował ten post 14 luty 2018 - 11:30
- pezele, Boris86, Rexsio i 2 innych osób lubią to
#26
Napisano 14 luty 2018 - 14:50
Rozpórka nic specjalnego, jakiś no nameCo to za rozpórka? Może sobie też jakaś założę bo seryjna nie weszła i latam bez
#27
Napisano 16 luty 2018 - 09:16
Przed zimą wrzuciłem zaciski Brembo i przymierzyłem koła na nowy sezon.
Musiałem dokonać wyboru między 7zigen, a OZ Ultraleggera.
Załączone pliki
#29
Napisano 16 luty 2018 - 10:00
Mam słabość do tego modelu, w poprzednim aucie miałem Gun metal
Załączone pliki
- Hookie lubi to
#30
Napisano 16 luty 2018 - 11:46
Ja się zdecydowałem na zacisk z Clio 3rs i tarcze 330 żeby mi w 17ce enkei siadło.
Masz jakiś patent jak te bolce w zacisku brembo do zmiany klocków wyjąć? Młotkiem się wybija to na siłę? Kupilem używane zaciski i muszę się teraz pomęczyć żeby je rozłożyć
#32
Napisano 19 luty 2018 - 13:01
Osłonę tarczy oryginalna wyrzuciłeś czy jakoś wygiales bo nie widać na zdjęciu.
Masz jakiś patent jak te bolce w zacisku brembo do zmiany klocków wyjąć? Młotkiem się wybija to na siłę? Kupilem używane zaciski i muszę się teraz pomęczyć żeby je rozłożyć
Osłonę tarczy usunąłem, jeżeli chodzi o bolce delikatnie wybijam przy użyciu innego bolca.
@Chester
mnie bardziej leżą 7zigen btw byłeś/jesteś zarejestrowany na turbokillers/nissantech ?
Tak, jestem tam moderatorem
#37
Napisano 21 luty 2018 - 12:31
Chester jaką srednice tarczy założyłeś ? i czemu osłone usunołeś ? nie mieściła się ?
Tarcze mają 320mm, jednak mimo teog przeszkadzały, z osłonami pokombinuję w tym sezonie na spokojnie.
Chester podrzuciłem Ci wiadomość odnośnie pompy paliwa. Potrzebuję konkretnej opinii od użytkownika bo sam jestem na etapie jej doboru
Poszłooo
Seryjna pompa z rx8 do jakich mocy ogarnia?
Ciężko mi powiedzieć, Ty masz u siebie seryjną? Wydaje mi się że masz zmienioną pompę.
Pamiętam tą sesyjkę s14 z gazetki GT:) ... Myślałem ze tylko ja takim dinozaurem jestem:)
Miło ....Parę lat już tracę zdrowie przy takich wynalazkach, mam jeszcze dużoo starsze materiały swoich poprzednich projektów z magazynów heh
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych