Wojtek będzie czarna felga? Było by ok
Mazda RX-8 40th Anniversary Edition
#262
Napisano 16 październik 2018 - 20:18
Dariusz548 puki co felgi zostają seryjne
Dużo się działo ostatnio.
Najpierw urwałem przednie nadkole
No to szybko zamówiłem nowe nadkole:
I po naprawie jest OK
Przy okazji wymiany nadkola pomalowałem trójkąt pod zderzakiem na czarno
Spokojnie to nie są bąble od folii tylko auto umyte na myjni
Potem rano wyjeżdżam i widzę to
Okazało się, że poci się skrzynia biegów i na szczęście olej w normie.
No to zamawiam nowe części do skrzyni z ASO Mazdy wraz z nowym olejem:
Skrzynia ogarnięta
Kupiłem nowy mieszek:
Wpadł też nowy kompletny zapłon prosto od Mazdy
- Sopel_XL lubi to
#264
Napisano 08 kwiecień 2019 - 19:30
Dużo się u mnie pozmieniało.
Obszyłem kierownicę na nowo, bo stara już była powycierana:
Po nowym roku stukło:
Niestety przy ponad 100tyś km. Przy ostrym ruszaniu od świateł z tyłu poszła biała chmura dymu, że nic kompletnie z tyłu nie widziałem i zgasła W zbiorniku wyrównawczym pojawił się olej Co ciekawe, że stan był OK, się nie przegrzała. Mierzymy kompresje. Na jednym rotorze 5.8 bara, a na drugim nie szło zmierzyć i były opiłki metalu ,
I mało tego dojechałem o własnych siłach!!! Fazer nie mógł uwierzyć, że dojechałem i paliła bez problemów zimny/ciepły!!! Silnik śmietnik dosłownie. Postanowione: Kupuje silnik.
O to on:
I tutaj kompresja wynosi: 7,1 i 7,5
Przy okazji wymiany silnika wywaliliśmy termostat oleju i wstawiliśmy "thermall pellet". Wyczyszczony została przepustnica i zawór SSV. I oczywiście wymieniłem wszystkie oleje, płyny, filtry itd.
Do tego najszybszy zamiennik N3R3 padł. Kręcił 210 obr. i głośno chodził jakby coś w nim tarło. Więc postanowiłem całkowicie zregenerować mój stary rozrusznik N3Z1 i już zakręcił maks do 270 obr.
Na koniec żeby było mało to cylinderek się w przednim zacisku zapiekł i pokrzywiło tarczę Więc rozebrałem i widzę to:
Po prawej stronie już prawie klocka nie ma... i tarcza widać, że przegrzana...
Związku z tym kupiłem kupiłem kompletny zestaw naprawczy na lewą i prawą stronę czyli cylinderki i komplet uszczelek do regeneracji zacisku
Wpadły nowe nacinane i nawiercane tarcze firmy Rotinger + klocki Textar:
Na dzień dzisiejszy mazda jeździ i ma się dobrze
- Sopel_XL, Ravi i ziomecka342 lubią to
#267
Napisano 09 kwiecień 2019 - 06:10
#268
Napisano 09 kwiecień 2019 - 06:32
Ale piękna biała strzała! Zszokowales mnie ta zmiana koloru! Pięknie wyszło fajnie, że już z powrotem smigasz, skąd udało się trafić taki dobry silnik?
Kolor robi wrażenie zwłaszcza na słońcu. Nie było łatwo, ale się udało
Ile ten piec ma nalotu ? Ciekawe ile pochodzi
Silnik ma coś koło 60tyś nabite. Mam nadzieje, że jak najdłużej pojeździ
To kompra z tabeli czy z manometru? Sam nie mam przekonania do swapu na nowy silnik... Ja miałem tyle szczęścia że odzyskałem hajs od sprzedającego. A sama kompresja nie jest do końca wyznacznikiem ;p chociaż życzę Ci jak najlepiej Wojtku z ciekawości ile ma nalotu ten piecyk?
Pomiar z manometru.
#274
Napisano 20 lipiec 2019 - 20:05
Niezłe przygody Cieszę się, że konsekwentnie ogarniasz Budujące i bliskie mi podejście
Zapraszam do kontaktu przez fb: https://www.facebook...100001961368770
Więcej fot naszych RXów: https://www.instagra...ki.pawel.mazda/
Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy: https://www.Golembiewscy.pl
#275
Napisano 18 wrzesień 2019 - 12:02
Mazda ma się dobrze
Przed japfestem poszła do studia detailingowego. Zostały poprane fotele i wyczyszczone całe wnętrze + wosk na auto.
Do tego musiałem uszczelnić tylny most bo się pocił, na szczęście olej był w normie. Ale już opanowane
Natomiast jesienią Mazdulka zmieni właściciela.
- Rexsio lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych