Właśnie, luksus, płacę dajmy na to 400-500 tyś cebulionów i wymagam bo mam prawo, a to tak jak mówisz Mati, prosto jedzie się super, ale prosto jazda to nie wszystko, nie mówię o jeździe bokiem czy coś, ale żeby nie odbiegały właściwościami jezdnymi od sedanów. Znajdę odcinek automaniaka to wrzucę link jak w prosty sposób ukazali jakże ważne wady Sport Utility Vehicle, heh sport a Matiz lepiej w zakręt wchodzi hy hy hy
Toyota C-HR
Rozpoczęty przez
Sopel_XL
, 18 maj 2017 12:58
#23
Napisano 21 maja 2017 - 09:45
Ja się nie poddam, brnę w zaparte
Zmusiliście mnie aby odnalazł ten odcinek, nie dosyć że musiałem ominąć blokady regionalne aby to obejrzeć to jeszcze ładowało się pół dnia. Ale czego się nie robi, film wyjaśnia wszystko, a w szczególności od 23 minuty. Zwykły test w ruchu miejskim. Obejrzyjcie, jestem ciekaw co powiecie. W początkowych minutach mówią ceny tych super aut.
https://player.pl/pr...7E06,66845.html
#24
Napisano 21 maja 2017 - 20:13
Ale obecne sedany to też dupy nie urywaja, jak ktoś chce mieć panowanie nad autem przyjemność z jazdy to się kupuje coupe albo coś sportowego sedan czy SUV to już obecnie jeden kij większość osób mających prawko w momencie zagrożenia i tak wciska hamulec i zamyka oczy. Tak sedan się lepiej prowadzi bo mniejsza masa i środek ciężkości jest niżej ale SUVy z czasem i do tej masy zjada zobaczycie nowe q7 jest chyba 300kg lżejsze od poprzedniego modelu.
Każde auto jest do czegoś innego ale jakbym miał dużą rodzinę to prędzej bym kupił suva ewentualnie rs6 (oby kiedyś) a na pewno nie vana
Aaa mój sedan waży prawie 1800kg nowe q7 chyba 2100 coś koło tego.
Każde auto jest do czegoś innego ale jakbym miał dużą rodzinę to prędzej bym kupił suva ewentualnie rs6 (oby kiedyś) a na pewno nie vana
Aaa mój sedan waży prawie 1800kg nowe q7 chyba 2100 coś koło tego.
" If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling"
~Paul Walker
~Paul Walker
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych