#23
Napisano 18 sierpień 2017 - 19:32
Stolar - kupiłeś polifta żeby się nauczyć ? czy też szukasz przyspieszenia Wanklem ?
190 hp w szarej RX8 to tak jak fabryka dała jeżeli masz LowPowera ???, ale z takim skrzydłem na bagażniku to trzeba podnieść to i tamto - dziwię się, że nikt kto jest ogarnięty w temacie nie odwiódł cie od tak nieprzemyślanej konfiguracji.
ładnie i nie nerwowo jedziesz - ja to zawsze trafiam na wściekłych i szybkich we struclach na TP- boję się, że mnie rozbiją - może kiedyś dostanę się do grupy czerwonej na MS - TP to pojadę za tobą
stay rotary !!
#27
Napisano 20 sierpień 2017 - 22:45
Niestety felga leci do prostowania. Liczyłem że tylko na rysie się skończy ale uderzenie przy 150 bokiem felgi musiało się tak skończyć:/
ciesz się, że tylko tak się skończyło
Stolar - kupiłeś polifta żeby się nauczyć ? czy też szukasz przyspieszenia Wanklem ?
190 hp w szarej RX8 to tak jak fabryka dała jeżeli masz LowPowera ???, ale z takim skrzydłem na bagażniku to trzeba podnieść to i tamto - dziwię się, że nikt kto jest ogarnięty w temacie nie odwiódł cie od tak nieprzemyślanej konfiguracji.
ładnie i nie nerwowo jedziesz - ja to zawsze trafiam na wściekłych i szybkich we struclach na TP- boję się, że mnie rozbiją - może kiedyś dostanę się do grupy czerwonej na MS - TP to pojadę za tobą
stay rotary !!
Kupiłem R3 żeby poupalać i LP to to nie jest, przynajmniej kiedy fabrykę opuszcza. Silnik po remoncie nie odpowiedział na mody jak zakładano i wypluł jedynie 190 koni ale już się go udało podreperować do 206km co i tak jest śmiesznie słabym wynikiem jak na R3 ( w S1 miałem 208 koni) ale już przynajmniej nie tragicznym, idzie coś krótkimi przełożeniami i lekkim zamachem podgonić. Konfiguracja jest przemyślana jak mało która Cysio, zaufaj mi
Co do skrzydła - mega różnica w prowadzeniu auta ze skrzydłem w stosunku do poprzedniego tygodnia kiedy skrzydła nie było. Każdy kto narzeka na skrzydlate wozy powinien się jednym przejechać i zrozumie - stabilność i szybkość w zakrętach mimo nieco mniejszej prędkości na prostych wychodzi zdecydowanie na plus, niezależnie od mocy.
Na następnym MS Cup na TP zabiorę Cię na lewy
- cysio102 lubi to
#28
Napisano 21 sierpień 2017 - 05:02
Co do skrzydła - mega różnica w prowadzeniu auta ze skrzydłem w stosunku do poprzedniego tygodnia kiedy skrzydła nie było. Każdy kto narzeka na skrzydlate wozy powinien się jednym przejechać i zrozumie - stabilność i szybkość w zakrętach mimo nieco mniejszej prędkości na prostych wychodzi zdecydowanie na plus, niezależnie od mocy.
w pelni sie zgadzam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: poznań, tor, track day, upalanie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych