Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sworznie wahaczów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1
arkadzik

arkadzik

    HajPałer Streeetporteed

  • Użytkownicy
  • 994 postów
  • SkądBIA
  • Samochód:Rx8 HP

Cześć,

W naszych autkach da się wymienić same sworznie wahaczów?

Czy trzeba wymieniać cały wahacz?



#2
Sopel_XL

Sopel_XL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 655 postów
  • SkądSulejówek
  • Samochód:Mazda RX-8 1.8t

niestety cały



#3
arkadzik

arkadzik

    HajPałer Streeetporteed

  • Użytkownicy
  • 994 postów
  • SkądBIA
  • Samochód:Rx8 HP
A skąd można wziąć wahacz oprócz aso ? W katalogach widziałem sama chińszczyznę :/ . Są jakieś dobre zamienniki typu lemforder czy chociaż febi ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#4
ToXiC

ToXiC

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 683 postów
  • SkądWLKP :)
  • Samochód:RX-8 HP, Mazda 6 2.3
Z tego co pamietam febi ma zamiennik.

#5
Ka-Ka.RX

Ka-Ka.RX

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 75 postów
  • Samochód:Mazda RX-8 231KM 2003r.
Troche z innej beczki☺
Wole zapytac zanim zrobie krzywde Madzi. Udało mi się odkręcić nakrętke, jednak śruba ani dgrnie(trzeba ją wybić czy odkręcić/poluzowac ? ) Jak to rozczepic...:/

Załączone pliki



#6
GMAgrzesiek

GMAgrzesiek

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 801 postów
  • SkądMazowsze
  • Samochód:RX-8/ Cebra sc33

Śruba ostro zakorodowała w zwrotnicy. Widać na drugim zdjęciu biały środek wokół śruby, w ten sposób "koroduje" aluminium.

próbuj to wybić, próbuj obrócić, ale z rozwagą żeby nie urwać. Wszystkie chwyty dozwolone. Gwintu tam nie ma, gdyby był nie było by nakrętki.



#7
Mikuada

Mikuada

    vel Dikej

  • Użytkownicy
  • 733 postów
  • SkądNamysłów
  • Samochód:Ósema
palnik, wd, plastikowy mlotek i heja ;) jak sruby nie szkoda to metalowy mlotek. te sruby potrafia sie tak zapiec ze bez prasy nie podejdziesz ;)

#8
Ka-Ka.RX

Ka-Ka.RX

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 75 postów
  • Samochód:Mazda RX-8 231KM 2003r.
Ok. Dzięki chłopaki ☺ Jutro znów podejmę walkę. To jakaś zwykła śruba bez gwintu na nakrętke czy po nie udanej próbie jej wyciągnięcia dostępna tylko w aso :P

#9
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6736 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

palnikiem załatwisz sworzeń. obciąć i wiercić. Ktoś już tu zaglądał. Seryjnie tam gdzie jest łeb śruby jest wieloklin i to na wcisk chodzi więc śruba się nie obróci nawet choćby się słońce śmietaną zesr.ało.

Pocieszę Cię ...  praktycznie w każdej to zgnite jest i dębowo stoi :)

Palnik do amelinium.... hmm ciekawe bo alu sie nie rozszerza temperaturowo :)


Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#10
Radzio0808

Radzio0808

    Amator

  • Użytkownicy
  • 56 postów
  • Samochód:RX8

Siema a takie pytanie są gdzieś jakieś uczciwe ceny tych wahaczy bo jak usłyszałem w sklepie jakie są ceny to mnie co najmniej zamurowało :D 



#11
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6736 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Są firmy co regenerują takie elementy wysyłkowo.
Google twoim przyjacielem :)
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#12
Radzio0808

Radzio0808

    Amator

  • Użytkownicy
  • 56 postów
  • Samochód:RX8

Dokładnie chodzi o to że i tak bedzie wszędzie poliuretan i tylko sworzeń jest problemem ale z tego co wiem to właśnie sa firmy które regenerują sworznie 



#13
Mikuada

Mikuada

    vel Dikej

  • Użytkownicy
  • 733 postów
  • SkądNamysłów
  • Samochód:Ósema
Gronku ze co?
alu ma wspolczynnik 23 stal 12. 2 razy bardziej alu sie rozszeza, nawet jak srube grzejesz, to sie luzuje.

skoro sworzen jest do regeneracji/na smieci to troche temp mu nie zaskodzi,byle bezposrednio ogniem go nie smagac

ten wieloklin to chyba pasowanie bardziej, standard w zawieszeniu, ale obrotu to nie blokuje bo w piascie jest okragly otwor

#14
Ka-Ka.RX

Ka-Ka.RX

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 75 postów
  • Samochód:Mazda RX-8 231KM 2003r.
No i bida pany. Uciete, przewiercone. 5 wierteł poszło i na dodatek krzywo. Jak myślicie do uratowania jeszcze zwrotnica czy mogę szukać powoli nowej? Ktoś ma jakiś pomysł jak to ugryźć czy już tylko frezowanie, aż do sworznia. Z jednej strony jest idealnie a z drugiej taka buba ani to wybić, ani nic. Zdjęcie od wewnątrz auta Załączony plik  20171029_170912.jpg   64,15 KB   13 Ilość pobrań
A mowa o tym wachaczu. Ten sam co kilka postów wyżej- lewy tył Załączony plik  DSC_0313.JPG   94,04 KB   12 Ilość pobrań

#15
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6736 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Daaaa się wszystko :)
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#16
Ka-Ka.RX

Ka-Ka.RX

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 75 postów
  • Samochód:Mazda RX-8 231KM 2003r.
Temat uratowany. Jak zdemintuje całą zwrotnice prześlę więcej zdjęć dla tych co będą próbowali ugryźć ten temat z zapieczona śruba i nie chcą spędzić całego dnia na rozwiercanie. Sworzeń wybitny. Teraz pytanie sama guma jest wymienialna jak na zdjęciu(oznaczona nr 6) czy trzeba oddać sworzeń do regenegacji/kupić nowy wachacz tak jak kolega wyżej pisał?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy