Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zwiększenie ciśnienia oleju


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1
kamilg123

kamilg123

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 113 postów
  • Samochód:Mazda rx-8 HP
Może ma ktoś jakąś instrukcję lub informację jak przerobić oryginalny regulator ciśnienia.

#2
dmk01

dmk01

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 173 postów
  • SkądKomorniki
  • Samochód:RX-8 HP & MX-5 NB 1.8T
Jest na youtubie, poszukaj ;)

#3
Ciap

Ciap

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 16 postów
  • SkądWrocław
  • Samochód:HP '04, MX-5


Ew. Można kupić gotowca z mazmart


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • kamilg123 lubi to

#4
kamilg123

kamilg123

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 113 postów
  • Samochód:Mazda rx-8 HP
Wygląda na prostą robotę, przerabiał ktos?? Macie podwyższone ciśnienie w silniku???

#5
Plantator

Plantator

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 381 postów
  • SkądToruń

wiele osob, rx ma dwa regulatory, pod sprezyne w przednim nalezy podlozyć podkładki, gdzie jest temat o odbudowie silnika gdzie poruszałem ten temat. 

zastosuj takze thermal pellet zamiast termostatu w wale



#6
kamilg123

kamilg123

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 113 postów
  • Samochód:Mazda rx-8 HP

Czyli muszę 2 przerobić?? Thermal pellet mam na półce z kompletnym zestawem do odbudowy silnika z atkinsa. A jak przerobić ten pierwszy regulator?? Po co są dwa właśnie?? Nie rozmiem dobrze tej kwestii na tym filmie jak mówi o pierwszym regulatorze.. może ktoś pomoże..??



#7
Plantator

Plantator

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 381 postów
  • SkądToruń

Jeżeli chcesz sie czegoś konkretnego dowiedzieć szukaj po forach anglojęzycznych tutaj są tajemnice i owijanie w bawełnę liczy sie tylko kasa kasa kasa

https://www.rx8club....gulator-197881/    



#8
kamilg123

kamilg123

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 113 postów
  • Samochód:Mazda rx-8 HP
Zauważyłem to właśnie w pełni się z Tobą zgadzam. Dzieki

#9
Darko

Darko

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 536 postów
  • SkądGniezno
  • Samochód:Rx 8 HP

Jeżeli chcesz sie czegoś konkretnego dowiedzieć szukaj po forach anglojęzycznych tutaj są tajemnice i owijanie w bawełnę liczy sie tylko kasa kasa kasa
https://www.rx8club....gulator-197881/

Plantator słowa twe święta rację mają ale rozumiem też ludzi co ciężką pracą i kosztami doszli do powiększenia wiedzy i niechęć w otwarciu się przed innymi z niechęcią udostępniają ale niby to forum dla wszystkich które pomocą ma służyć hmm i jak do tego podejść?
  • kamilg123 lubi to

#10
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 5394 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

Co mało jest na forum ??   Nie ma ???  a może nie chce się poszukać bo łatwiej dostać pod nos... co nakarmić??  pupkę wytrzeć ???  Może za chwilę telefon mi zadzwoni "powiedz mi jak" ?? 

Przez takie żenujące komentarze ludziom typu Kali, Stramer, Fazer itd odechciało się wam pomagać. Temat był wałkowany już kiedyś. I nie nie poszukam za Ciebie bo tyle samo to zajmie mi i tobie. Średnio rozwinięty szympans co liznął trochę mechaniki wie jak w silniku (w każdym silniku) jest regulowane ciśnienie. Szczerze to jak to czytam to i mi się odechciewa. Lenistwo i arogancja ... tyle

Pozdrawiam


  • Kintas lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#11
kamilg123

kamilg123

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 113 postów
  • Samochód:Mazda rx-8 HP
Dzieki za wypowiedź liczyłem właśnie na taką. Ciekawe co takiego napisałem żeby tak mnie obrażać. Pożegnam to forum jak tak mają wyglądać wypowiedzi.

#12
GMAgrzesiek

GMAgrzesiek

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 590 postów
  • SkądMazowsze
  • Samochód:RX-8/ Cebra sc33
Pewnie rozpęta sie następna forumowa kłótnia, ale normalnie żal panowie. Nie dotyczy mnie to bezpośrednio, ale klientów jest milion którzy by chcieli gotowy poradnik jak coś zrobić. Może nawet wydrukować panowie i oprawić.
A aluzja o kasie do forumowych majstrów- poniżej krytyki.

Nie było by to tak rażące gdyby tej informacji istotnie nie było na forum, joł tube itp.

#13
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 5394 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
kamilg123 akurat to nie było do ciebie bo ty po prostu zadałeś pytanie ale komentarze pozostałych kolegów którzy nieraz skorzystali z tego co oferuje im Forum oraz poradniki nad którymi naprawdę trzeba było troszeczkę spędzić czasu żeby napisać są delikatnie mówiąc obraźliwe dla wszystkich którzy cokolwiek wnieśli w to Forum poza wiecznym pytaniem co i jak mam zrobić bo nie umiem bo nie chciało się przeczytać serwisówki, nie chciało się poszukać instrukcji które są dostępne na Forum.
Odnosząc się do tych komentarzy mam prośbę żeby jeden z kolegów wziął kamerę poszedł do jakiejś uznanej piekarni i powiedział panu że chce przepis na bułkę, która jest tutaj wypiekana bo on nie chce kupić tego chce sobie ją sam zrobić.... kiedy obsługa odmówi chciałbym zobaczyć jak wy kłóca się że on przecież chce ten przepis bo powinien go dostać a cała ta piekarnia to komercja i dojenie kasy.
Zazwyczaj nie wdaje się w takie durne kłótnie a to po prostu naprawdę jest żenująca szczególnie z ust osób które nieraz poradę otrzymały.
Koniec offtopu.

Wracając do tematu przedni regulator służy do wyrównania ciśnienia w całym układzie . W RX7 Fd się go nie rusza.
Po modyfikacji należy skontrolować jakie ciśnienie utrzymuje cały układ bo zbyt wysokie też nie jest zdrowe
  • zdu lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#14
Plantator

Plantator

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 381 postów
  • SkądToruń

hahaha moja aluzja nie tyczyła sie tylko tego tematu ale także innych przy których nie raz byłem świadkiem deptania ludzi pytających zamiast normalnie odpowiedzieć, albo po prostu nie odpowiadać choćby temat w którym sam poruszałem kwestie przerobienia regulatora, o narobieniu lipy w maszynowni gdzie azotuje już nie wspomnę dałem kontakt kumpel specjalnie urobił kierasa a w zamian ktoś narobił lipy i nawet nie chciał podać twardości bo to tajemnica zawodowa...  sam zarabiam na motoryzacji i to bardzo hermetycznej jakiej są kluby motocyklowe i tam troszkę inaczej to wygląda lepiej nic nie mówić niż kogoś urazić bo później się na chleb nie zarobi. wiadomości sie szybko rozchodzą ze ktoś jest bucem i z góry traktuje innych ludzi. tu jestem hobbistycznie i jak ktoś pyta dziele się wiedzą nie jest to żaden problem dla mnie, ale na forach branżowych robię to samo klientów nie ubędzie a tylko szacunek można zbudzić, podkurzony byłem po pytaniu handlowym gdzie na pytanie zamiast odpowiedzi tak, nie, mam to i to usłyszałem tylko przytyk i to nie pierwszy przypadek na tym forum. także dałem rade ze na anglojezycznych forach nie ma tego problemu, albo ktos wytłumaczy albo poratuje linkiem, są po prostu pasjonaci.

Dalej nie chce brnąć w tą gówno burze  ktoś jest urażony to będzie nie jedna okazja porozmawiać w 4 oczy.


  • kamilg123 lubi to

#15
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 5394 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

twardość to chyba można na miejscu zmierzyć. To nie żadna tajemnica.

Forom tworzą forumowicze...  chyba że wszystkie porady pisać mam ja. Jeżeli forum tworzą forumowicze to forumowicz może drugiemu pomóc jak wie opisując temat po polsku. Na razie jedyna merytoryczna odpowiedź została udzielona przez Ciap-a. 

Kamilg dalej nic nie wie poza tym ze po angielsku musi poczytać. Jak wiesz jak to opisz i dołóż cegiełkę do forumowej wiedzy zamiast pisać, że kasa. Dział z poradnikami nie jest na kłódkę zamknięty i każdy może tam przekazać innym czego się nauczył bądź to skonsultować. Nie chce ci się rzygać jak na początku każdego poradnika widzisz mój avatar ??   bo mi już troszkę tak. Na forum jest to co wy napiszecie a nie tylko jedna osoba. Śmiało więc zapraszam do współtworzenia a nie siedzenia z boku i  obserwowania. Dzięki poradom wszystkich właśnie te ukochane anglojęzyczne fora mają wiedzę techniczną. To się tyczy wszystkich

Dobrze więc kolejny raz Gronek poda na tacy.

 

 

Ja modyfikuje to praktycznie w każdym silniku ponieważ to jakby wada fabryczna skutkująca obieraniem panewek. Nie jedyna ale znacząca.

Do modyfikacji na poziomie street wystarczają podkładki o łącznej grubości 3 mm. W rx8 jest to konieczne bo ciśnienie będzie spadało od tyłu w stronę przodu silnika. 

Do modyfikacji tyłu należy zawsze użyć przyrządu w celu sprawdzenia. Za wysokie ciśnienie nie jest zdrowe do jazdy codziennej. Po tym modzie maksymalne ciśnienie powinno wzrosnąć do ok 7,5 bara w zależności od oleju jaki się zalewa. 

Ważne jest to, ze nie powinno się już wtedy stosować małego filtra. Ja zalecam oryginalny poliftowy ponieważ w zamiennikach i w przedlifcie jest wątpliwej jakości zaworek dzięki któremu możemy zostać bez oleju na panewce. 

 

Dziękuję i pozdrawiam


Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#16
boletz

boletz

    Władca slotów

  • Administrator
  • 912 postów
  • SkądMiłocin / Rzeszów / Strzyżów
  • Samochód:Sherman

O zgrozo !!!!

 

Ileż razy widziałem pytanie techniczne i sam, nie będąc pewny odpowiedzi, czekałem na Gronka...

 

Macie pojęcie, że lwia część wiedzy zamieszczonej na forum jest jego autorstwa ? 

Wiecie ile was wynosi rachunek za jego wiedzę i czas ?  ZERO !!! 

 

Nawet jeżeli nie jest to podjazd w jego stronę, to i tak super słabo. 

 

Przykro mi jest widząc takie komentarze. Jemu pewno także.

 

Jeszcze aluzja o pożegnaniu forum, witki opadają. 

 

Ostrzeżenie.


  • kermit001 lubi to

                           -= śpieszmy się poznawać nowych użytkowników Mazdy RX-8, tak szybko odchodzą =-

                                                                                          

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy