#101
Napisano 22 sierpień 2017 - 20:54
#103
Napisano 22 sierpień 2017 - 22:44
To moja reakcja na połowę komentarzy.
Przed zakupem rex'a powinieneś sie z nim zapoznać i wiedzieć jaka jest jego charakterystyka.
Przestańcie sobie wmawiać, że za mało mocy za słabo za mało niutów, potrenujcie umiejętności, a nie jednego złamiecie na zakrętach.
Zrobisz co uważasz, ale
*Albo rybki albo akwarium co byś nie wybrał poniżej 15l w każdym sportowym aucie ciężko zejść
*rx8 nadaje się na daily, przez rok czasu jeździłem nim codziennie w korkach po mieście, i do roboty. I nie ma z tym żadnego problemu. Mnie po prostu te auto znudziło. Za bardzo się nudzi jak jeździsz ciągle 50-80 km/h
*Nie musisz się tak spuszczać nad tym zimne srimne. Jeździsz jak każdym innym autem. Zagrzejesz do odpowiedniej temperatury, i tyle w temacie ? Moim zdaniem za bardzo się napinasz przekręcił 3 razy a wczoraj tylko 2 razy. Naprawdę to nie ma znaczenia.
Zacznijcie podchodzić do tego w taki sposób, że "nie ma rzeczy których nie da się naprawić" I korzystajcie z tego co wam fabryka dała.
Mi osobiście pomimo, że na prostej nie byłem wstanie dorównać evo X czy amg mercedesowi jak lecieliśmy z jednego miasta do drugiego (znajomi) Na pełnym ogniu dochodziłem ich na każdym zakręcie i dopiero tego dnia zrozumiałem sens rx8. A każdy z nas realizuje się w sportach motoryzacyjnych i mnie jwięcej nasz poziom i umiejętności określił bym na miarę zbliżone w temacie.
Chcesz 2jz ? k20 czy inny silnik to kup sobie auto z takim silnikiem. Nie bez powodu się mówi, że rx8 bez wankla to auto bez duszy. Traci to coś.
Aut z v8 czy r6 biturbo jest masa, a aut z wanklem obecnie tylko rx8 i rodzynki rx7 (pomijam z USA cosmo czy wszystkie rx poniżej 7)
Nie zamierzam nikogo do niczego przekonywać piszę coś co dopiero zrozumiałem po jakimś czasie, a tak samo planowałem wciepać 2jz bo mi mocy brakowało, ale obecnie wiem, że jestem wstanie zjeść większość ~300hp aut w górach i na oesach asfaltowych.
Dlatego niechlubnie pochwale się, że wyremontowałem swój silnik i zostałem przy wanklu
- MATi, cysio102, THX911 i 3 innych osób lubią to
#105
Napisano 23 sierpień 2017 - 19:01
Mnie się marzy mieć trochę więcej mocy - właśnie żeby na prostej mnie nie odchodziły tak mocno inne auta - myślę że kiedyś dorobię się turbiny albo 20b.
Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka
Porting fajna sprawa i kunia wychodzi sporo Rotary co ma 250 hp to już ma cios 👊
~Paul Walker
#106
Napisano 23 sierpień 2017 - 22:29
- Junior111 i SkylinR lubią to
moja lalka: http://forum.rxklub....+biały +samuraj
#107
Napisano 24 sierpień 2017 - 12:10
A co do rozmowy o swapie wankla heh no jak już iść grubo to R26B i wtedy robi się ciekawie tylko czy taki silnik da się kupić w ogóle?
#108
Napisano 24 sierpień 2017 - 14:27
moja lalka: http://forum.rxklub....+biały +samuraj
#110
Napisano 24 sierpień 2017 - 16:54
#113
Napisano 24 sierpień 2017 - 21:38
moja lalka: http://forum.rxklub....+biały +samuraj
#114
Napisano 26 sierpień 2017 - 08:39
Fajnie się czyta te wasze wypowiedzi, ale w temacie auta gruby syf się zrobił.
potem będziesz chciał pokazać coś z auta i będzie się trzeba przekopać przez 6 stron dyskusji i swapie.
#116
Napisano 28 sierpień 2017 - 18:14
Cysio no pewnie xd rajdowiec i tak ze mnie żaden póki co.
#117
Napisano 28 sierpień 2017 - 19:32
Na razie to pracownicy są szkoleni do kolejnej generacji 13B to chyba wiele tłumaczy .
- KrzaczeK lubi to
#118
Napisano 30 sierpień 2017 - 10:30
Rex po swapie przestaje być rexem. Ale jak chcesz cos mocniejszego to swap jest ok. Zdecydowanie większość osób mimo charakterystyki wankla odradza swapa z dwóch powodów. Raz spartaczony swap to katorga i spore koszta, dwa rex przestaje być tak drapieżny w zakrętach jak na wanklu. Na pytanie czy rex się nadaje do jazdy dziennej jest 50/50 wiec ciężko odpowiedzieć. Było tego więcej ale to taki skrót. Mam tu drewnianego neta i pisze na telu więc więcej się rozpisywać nie będę
#120
Napisano 10 wrzesień 2017 - 21:28
Siema SkylinR
Powiem Ci coś, może zakumasz co chłopaki chcą Ci delikatnie przekazać. Wszystko co piszesz w temacie jest sprzeczne ze sobą. Użytkuje samochody od 11 lat, miałem ich naście, od zwykłych rzędowych 4 przez 6, 6biturbo, V6, V8 nawet rzędową 5 miałem, ale do czego dążę. Rejstrowałem się na każdym forum i widziałem setki tematów odnośnie swapów to jest never ending story. Nie znasz się na mechanice a chcesz się wpakować w swapa ? To jak przed randką z laską wskoczyć do szamba, strzał w kolano! Zdajesz sobie w ogóle sprawę z tego co oznacza swap na inny silnik ? To nie plug&play przerabiasz swoje auto w 100% 2jz ma 3 litry pojemności i chyba 2 turbiny nie? Jak chcesz to zmieścić ? Musisz rzeźbić a rzeźba to koszty i problemy z serwisowaniem, bo będziesz to musał sam wykonać, kumasz? Sam. Ciekawe czy fajnie Ci się będzie jeździć z tabletem zamiast licznika... kup sobie odrazu jakiś program diagnostyczny i ściągnij książki o mechanice bo widzę tutaj że za 3 m/c Twoj rex będzie stał na alledrogo z dopiskiem niedokończony projekt, lub poprostu Cię to przerośnie.
W każdym razie argumenty masz do bani, chłopaki chcą Cie uratować przed wpadnięciem w bagno i tyle. Już lepiej byś poprostu napisał że robisz swapa i tyle bo nikt Cie nie zje za to, to nie forum VW
W kwestii użytkowania, ja przesiadłem się z volvo s80, z dużego ospałego dupowozu, i jakoś obroty mi nie przeszkadzają. Podjadę do sklepu, do pracy teraz mam 12 km też jak mam na rano jadę autem, jeździ, pali mimo iż ostatnio mały problem z zapłonem był. Z resztą powiem CI że wankiel to prosty silnik, a RX-8 to najtańsze w utrzymaniu sportowe auto na rynku, co za problem sprawdzić raz na tydzień olej ? Bo tyle trzeba, jak nam tutaj nie wierzysz to posłuchaj Clarksona testowal
BTW masz bardzo ładny kolor
EDIT// Zapomniałem dopisać, kolejny powód żebyś odpuścił swapa, zobacz ja jestem nowy tutaj, mam swojego rexa od 3 m/c, miałem tysiąc pytań i 4 razy więcej odpowiedzi. Powiem Ci jak mi Master powiedział kiedy mieliśmy mały zloccik w venlo. "działo się nie jedno z autem, ale gdyby nie forum już dawno bym je sprzedał" kumasz? Tu zawsze otrzymasz pomoc, masz tu ludzi którzy zjedli zęby na tych silnikach, zadajesz pytanie i po jednym dniu 3 strony do przewertowania, burza mózgów i problem rozwiązany za darmo (no ew. jak coś to części sobie musisz kupić). Jak zrobisz swapa ten support stracisz.
- boletz, Master609, kermit001 i 2 innych osób lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych