Skocz do zawartości

Zdjęcie

RX8 K20Z4 VTEC EMU


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
116 odpowiedzi w tym temacie

#1
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 540 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4
Rx-8 wersja Revolution HP
 
Silnik: HONDA 2.0 VTEC K20Z4 (218KM)
Skrzynia: RX-8 /6
Kolektor ssący: S2000 + AirBox RX8
Kolektor wydechowy: S2000
Odelżone koło zamachowe
Wtryski: K20Z4
Przepustnica: RX-8
ECU: EMU
Sonda szerokopasmowa BOSCH 17014 + EGT
 
Wszystkie systemy fabryczne działają
 

Swap by Szymon

Wyważenia układu napędowego - Otoczak

Strojenie - Niuton

Poprawki i modyfikacje - Ja + PM Performance

 

 
gallery_70_60_211092.jpg
 
gallery_70_29_182464.jpg
 
gallery_70_29_84066.jpg
 
gallery_70_29_62899.jpg
 
gallery_70_29_44154.jpg
 
gallery_70_29_9509.jpg
 
gallery_70_29_4564.jpg
 
gallery_70_40_244695.jpg
 
gallery_70_40_228393.jpg
 
 
 
gallery_70_60_24793.jpg
 
Auto strojone przez Niutona na trasie przez prawie 500km + kilka godzin eksperymentów na hamowani
Celem było jak najbardziej cywilne auto z zachowaniem mocy. Jest wystrojone na Pb95, z katem i seryjnym (cichym) airboxem.
Pomiar robiony bez wyjmowania bezpiecznika ABS więc moc może być trochę wyższa od zmierzonej
 

gallery_70_29_51234.jpg


Użytkownik pezele edytował ten post 21 styczeń 2019 - 21:19

  • Sopel_XL lubi to

#2
adamsud

adamsud

    Boss of all Bosses

  • Użytkownicy
  • 3034 postów
  • Skąddolnośląskie
  • Samochód:BMW 645Ci, VW Jetta A6, BMW e46 328i

No i bardzo ładnie. Brawo Szymon. Radości z jazdy Pezele.



#3
HCL

HCL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 533 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Nissan Juke 1.6dig-t 230km/320nm

pezele a ile strojenie + hamownia cię wyniosła ??



#4
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 540 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4

pezele a ile strojenie + hamownia cię wyniosła ??

 

Zakres i cena ustalane są indywidualnie (jak chcesz numer do Niutona - napisz mi eskę)

Koło tysiaka trzeba liczyć ze wszystkim.



#5
luke90

luke90

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 241 postów
  • Samochód:Honda Accord
No i super ze udało się zakupić wóz :) miłego użytkowania!

#6
Tomas

Tomas

    Nałogowiec

  • Użytkownicy
  • 1865 postów
  • SkądPodkarpacie RZ
  • Samochód:MAZDA RX8 RB25 NEO + T (GT3071R)

Fajne kreski, czyli masz tyle ile bardzo zdrowy vel nowy silnik Wankla ;)

Dziwne, że na długim dolocie miał mniejszego niuta, bo z reguły to długi dolot powinien podnosić Nm (wąski podnosi z dołu, a szerszy u góry)

 

Kolektor wydechowy: S2000

oem czy custom/sportowy dedykowany do s2000

 

ps.Pezele- a czy Ty zlecałeś swapa czy kupiłeś gotowego?



#7
Wojtex16

Wojtex16

    Maniak

  • Moderators
  • 3038 postów
  • SkądKatowice
  • Samochód:Była już RX-8

Z tego co wiem to poprzedni właściciel.



#8
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 540 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4

Fajne kreski, czyli masz tyle ile bardzo zdrowy vel nowy silnik Wankla ;)

Dziwne, że na długim dolocie miał mniejszego niuta, bo z reguły to długi dolot powinien podnosić Nm (wąski podnosi z dołu, a szerszy u góry)

 

oem czy custom/sportowy dedykowany do s2000

 

ps.Pezele- a czy Ty zlecałeś swapa czy kupiłeś gotowego?

 

Mam porównanie - na tej samej hamowni był mierzony RX8 HP po odbudowie, portingu i kilku modach.

K20 z OEM Airboxem dał więcej niuta (zwłaszcza z dołu) i mniej mocy na wysokich obrotach

K20  218,3KM @ 8200RPM  /  204,7Nm @ 6100RPM

RX8  225,7KM @ 8650RPM  /  203,5Nm @ 6000RPM

 

Kolektor OEM S2000- trochę przemodelowany pod K20

 

SWAPa odkupiłem praktycznie na ukończeniu



#9
Bio

Bio

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 159 postów
  • SkądBratislava
  • Samochód:E46

można prosić o fotki spod maski, jak wygląda z oem airboxem? 


tqmmwatermark-b.png


#10
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 540 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4

można prosić o fotki spod maski, jak wygląda z oem airboxem? 

Załączone pliki



#11
Bio

Bio

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 159 postów
  • SkądBratislava
  • Samochód:E46

bardzo spoko to wygląda. 

Filtr na odmie niezasyfiony olejem? Przy ew. upalaniu K20 warto będzie chyba zainwestować w catch-tanka. 


tqmmwatermark-b.png


#12
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 540 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4

bardzo spoko to wygląda. 

Filtr na odmie niezasyfiony olejem? Przy ew. upalaniu K20 warto będzie chyba zainwestować w catch-tanka. 

 

Właśnie wczoraj zamówiłem taki (czarny)

Załączone pliki



#13
Bio

Bio

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 159 postów
  • SkądBratislava
  • Samochód:E46

czerwony by pasował do pokrywy zaworów  :lol:

masz już jakieś upatrzone miejsce na niego? 


tqmmwatermark-b.png


#14
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 540 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4

czerwony by pasował do pokrywy zaworów  :lol:

masz już jakieś upatrzone miejsce na niego? 

 

Tyle że takie aluminium (czerwona anoda) szybko robi się różowe 

Jutro powinien dojść to poprzymierzam 



#15
Bio

Bio

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 159 postów
  • SkądBratislava
  • Samochód:E46

spoko, czekam na fotki ;) 


tqmmwatermark-b.png


#16
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 540 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4

dziś do kompa podpiąłem nową zabawkę

modul-bluetooth_126.jpg"Moduł komunikacji bezprzewodowej podłączany do portu rozszerzeń komputera ECUMASTER EMU.

Umożliwia on komunikację z telefonami komórkowymi i tabletami pracującymi pod kontrolą systemu operacyjnego Android.
Dzięki temu oraz wykorzystaniu protokołu komunikacyjnego AIM, istnieje możliwość podglądu w czasie rzeczywistym podstawowych parametrów pracy silnika"


#17
Bio

Bio

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 159 postów
  • SkądBratislava
  • Samochód:E46

dużo parametrów będziesz monitorował? Bo BT jest dość wolne i albo 1-2 parametry odświeżane w miarę często, albo więcej odświeżanych raz na 2 tygodnie ;)


tqmmwatermark-b.png


#18
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 540 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4
 

dużo parametrów będziesz monitorował? Bo BT jest dość wolne i albo 1-2 parametry odświeżane w miarę często, albo więcej odświeżanych raz na 2 tygodnie  ;)

 

Myślę że przede wszystkim temperatury (olej + EGT) do tego AFR i może np stan akumulatora  

reszta jest na fabrycznych zegarach

 

 

Mazda oficjalnie odwanklona

Jest dowód, OC, badanie techniczne i wpis w książce pojazdu - wszystko na silnik 2.0 i moc zgodną z wynikami z hamowni

Załączone pliki


  • dawid833 lubi to

#19
Wojtex16

Wojtex16

    Maniak

  • Moderators
  • 3038 postów
  • SkądKatowice
  • Samochód:Była już RX-8

To się policjant i diagnosta zdziwią się że to auto ma 2, a nie 1,3 litry :)

 

ps. Bez problemów zmienili dowód w urzędzie?



#20
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 540 postów
  • SkądWLKP
  • Samochód:RX8 K20Z4

To się policjant i diagnosta zdziwią się że to auto ma 2, a nie 1,3 litry :)

 

ps. Bez problemów zmienili dowód w urzędzie?

Mam kwit od diagnosty z opisem zmian parametrów technicznych pojazdu. Na tej podstawie zmienili dowód a na podstawie dowodu polisę OC


Użytkownik pezele edytował ten post 04 lipiec 2019 - 20:17





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy