Skocz do zawartości

Zdjęcie

Praca dyplomowa - silnik Wankla

wankel felix historia pomoc silniki z obrotowym tłokiem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1
nacinho - politechnika

nacinho - politechnika

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Samochód:Honda

Cześćl

Jestem absolwentem Politechniki Rzeszowskiej ze studiów inż. a obecnie studiuję mgra i pracę będę pisał o Silniku Wankla.

 

Prosiłbym Was o jakieś materiały stricte techniczne jeśli takowe macie (np. wymiary rotora, wymiary i kształt cylindra, budowa silnika - rotorów, uszczelniaczy, kół zębatych i wału mimośrodowego etc.) ewentualnie jakieś swoje obiekcje (przeżycia techniczne  :)

Jak coś zamodeluje to "pochwale się" tutaj na forum ale potrzebuje materiałów, danych oraz trochę wiedzy.

Pozdrawiam, proszę o życzliwość.



#2
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1952 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio

Kolego drogi. Chcesz napisać magisterkę na podstawie informacji przeczytanych na forum internetowym?
Jaki ma być temat pracy?

Praca ma być projektowa? Zaproponować coś nowego? Innowacyjnego? Czy jakaś opisówka przeglądowa?

http://foxed.ca/inde...?page=rx7manual <---- pod tym linkiem masz największy spis serwisówek aut z silnikami wankla.
Budowę z nich poznasz.
Wymiary tylko te które są kontrolowane przy rewizji i składaniu silnika.
Rysunków wykonawczych poszczególnych elementów silnika nie znajdziesz w sieci. Tak samo jak opisanych procesów wytwarzania, własności materiałów, szczegółów obróbki.
Myślę że bez zainwestowania w chociażby najbardziej rozdupcony silnik się nie skończy. Z nim jak dobrze przykładałeś się do poprzedniego stopnia nauczania to sporo rozszyfrujesz.

 


CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.


#3
boletz

boletz

    Władca slotów