Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zlot Mazdaspeed 8 kwiecień 2018 tor Poznań


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
111 odpowiedzi w tym temacie

#21
etf

etf

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 286 postów
  • SkądRzeszów
  • Samochód:RX8 HP
Szybko się lista zapełniła 😮 Patrząc na wcześniejsze lata z rezerwy powinno się też łatwo dostać.

Użytkownik etf edytował ten post 16 stycznia 2018 - 10:53


#22
oxygen

oxygen

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 206 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:Blue Rex HN+

ale masakra  :blink:



#23
yasko

yasko

    Nałogowiec

  • Moderators
  • 1 571 postów
  • SkądGTC
  • Samochód:było RX-8 HP i R3

Bez konkurencji moto:

11. HookieK + os. tow.
 

https://www.youtube....h?v=qy03EDdDsBw

 

Oddawaj auto! Jak Ty nie chcesz to ja nim będę jeździł. Jak pogoda pozwoli to będzie blisko 2 min.


  • pezele i Hookie lubią to

Pozdrawiam
yasko

wole umrzeć jak dziadek maleńkiego, spokojnie we śnie a nie jak jego pasażerowie krzycząc z przerażenia


#24
Hookie

Hookie

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 148 postów
  • SkądKatowice
  • Samochód:RX-8 '04 HP

Ma być mała próba sprawnościowa dla nie wjeżdżających na główną nitkę! :P Chcę wyczuć to auto najpierw - boję się na tak szybki tor od razu jechać. :< Byłbym zawalidrogą, serio.



#25
oxygen

oxygen

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 206 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:Blue Rex HN+

na karting masz za szybkie auto, umęczysz się. Trójki nie wrzucisz nawet ;)



#26
yasko

yasko

    Nałogowiec

  • Moderators
  • 1 571 postów
  • SkądGTC
  • Samochód:było RX-8 HP i R3

na karting masz za szybkie auto, umęczysz się. Trójki nie wrzucisz nawet ;)

Dokładnie

Trochę pojeździłem po ciasnych torach, a na Poznaniu musiałem uczyć sie od nowa. 

Zupełnie się inaczej jeździ jak masz v max 120 kmh, niż 120 kmh przy wejściu w pierwszy zakręt...

Nikt nie każe wyłączać ESP, a ono dużo daje i nawet pozwala trochę bokami latać...


  • Hookie lubi to

Pozdrawiam
yasko

wole umrzeć jak dziadek maleńkiego, spokojnie we śnie a nie jak jego pasażerowie krzycząc z przerażenia


#27
miirage

miirage

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 832 postów
  • SkądGdynia
  • Samochód:RX8 HP 2005 USA :)

Ma być mała próba sprawnościowa dla nie wjeżdżających na główną nitkę! :P Chcę wyczuć to auto najpierw - boję się na tak szybki tor od razu jechać. :< Byłbym zawalidrogą, serio.

 

Ja rok temu miałem tak samo. Rx full seria na drogowych oponach i było super. Jak się uda wbić to jadę i w tym dla frajdy niż bicia czasów, więc dawaj będziemy zamykać stawkę o ile z tej rezerwowej się uda :)

 

No chyba że może nasz sponsor zadba aby było sporo RX poprzednio chyba 14szt wyszło :D

 

91. Pinky + os. tow. SPONSOR ZLOTU
92. Gronek + os.tow. SPONSOR ZLOTU


Użytkownik miirage edytował ten post 16 stycznia 2018 - 20:48

  • Hookie lubi to

#28
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7 167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Niestety nie mam wpływu na to . Na mazdaspeed takie kolesiowe numery nie przechodzą bez echa . Niestety tu liczy się tylko refleks.
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#29
jes123

jes123

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 96 postów
  • SkądToruń

też się zapisałem :) ... ostatni zlot mazdaspeed to był ten który organizowałem w 2006 roku :)


  • yasko lubi to

#30
Hookie

Hookie

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 148 postów
  • SkądKatowice
  • Samochód:RX-8 '04 HP

Dobra przekonaliście mnie, spróbuję się wpisać. Dzięki miirage. :) Obawiam się jednak, że dałem ciała i będzie za późno.


Użytkownik Hookie edytował ten post 16 stycznia 2018 - 21:46

  • pezele i yasko lubią to

#31
etf

etf

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 286 postów
  • SkądRzeszów
  • Samochód:RX8 HP

W tamtym roku osoby które były 30+ na liscie rez się dostawały. Ba w ostatnim tygodniu ludzie jeszcze odsprzedawali wjazdy. Ciężko zaplanować tak do przodu i każdemu może coś wypaść także spokojnie powinniście się zapisać. Hookie Ty to nawet sobie nie rób jaj z jakimś torem kartingowym i na głównej nitce się widzimy :)


  • Hookie lubi to

#32
Rexsio

Rexsio

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 568 postów
  • SkądWawa
Orientuje się ktoś jak wygląda sprawa z dozwolonymi oponami na głównej nitce toru na zlocie Mazdaspeed - trzeba mieć klatkę/Rollbar żeby jeździć nie pełnym slicku czy nie?

Użytkownik Rexsio edytował ten post 17 stycznia 2018 - 12:01


#33
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 583 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Było: Prelude H22, RX8 13B, RX8 K20Z4. Jest INFINITI G37S coupe + Suzuki SV1000N

Orientuje się ktoś jak wygląda sprawa z dozwolonymi oponami na głównej nitce toru na zlocie Mazdaspeed - trzeba mieć klatkę/Rollbar żeby jeździć nie pełnym slicku czy nie?

Było w regulaminie że pełna klatka jest wymagana przy oponach bez znaku homologacji E

#34
etf

etf

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 286 postów
  • SkądRzeszów
  • Samochód:RX8 HP

Było w regulaminie że pełna klatka jest wymagana przy oponach bez znaku homologacji E

Gdzie jest właśnie ten regulamin i ten formularz bo ja mam tylko : i żadnego linka. Tylko ja tak mam czy nie wstawili jeszcze tego ?

#35
pezele

pezele

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 583 postów
  • SkądPoznań
  • Samochód:Było: Prelude H22, RX8 13B, RX8 K20Z4. Jest INFINITI G37S coupe + Suzuki SV1000N

Gdzie jest właśnie ten regulamin i ten formularz bo ja mam tylko : i żadnego linka. Tylko ja tak mam czy nie wstawili jeszcze tego ?

 

Mam na kompie z zeszłego roku i tam w załączniku do regulaminu było 

 

1.1. W aucie poruszającym się po głównej nitce toru mogą znajdować się tylko dwie osoby
(przednie fotele).
1.2. Osoby poruszające się autem po głównej nitce mają mieć założone i zapięte kaski 
bezpieczeństwa posiadające znak homologacji producenta E lub homologację FIA (aktualną 
lub utraconą).
1.3. Pasy bezpieczeństwa, dla kierowcy i pilota muszą być:
1.3.1. fabryczne, zgodne z homologacją producenta samochodu;
1.3.2. stosowane w sporcie samochodowym (szelkowe) z aktualną lub utraconą homologacją
FIA lub z homologacją producenta E.
1.4. Fotel kierowcy i pilota musi być:
1.4.1. fabryczny, zgodny z homologacją producenta samochodu – stosowany wraz z 
fabrycznymi pasami;
1.4.2. typu kubełkowego – w tym przypadku można używać tylko pasów stosowanych w 
sporcie samochodowym (szelkowych) z aktualną lub utraconą homologacją FIA lub z 
homologacją producenta E;
1.4.3. fotele powinny być stabilnie osadzone, jakikolwiek luz mocowania fotela skutkuje 
niedopuszczeniem samochodu.
1.5. Pojazd musi być wyposażony w minimum jedną gaśnicę o masie min. 1 kg, zabezpieczoną 
przed przemieszczaniem.
1.6. Koła i opony:
1.6.1. identyczne koła (obręcz i opona) na każdej osi;
1.6.2. dopuszcza się używanie tylko opon handlowych, posiadające znak homologacji E;
1.6.3. dopuszcza się używanie opon nie posiadających znaku homologacji E tylko i wyłącznie
dla aut wyposażonych w "pełną" klatkę bezpieczeństwa.
1.7. W kabinie ani bagażniku nie mogą się znajdować żadne nieprzymocowane trwale przedmioty.
1.8. Samochód nie może wykazywać wycieków z układu hamulcowego, paliwowego oraz płynu 
chłodniczego i olejów.
1.9. Zbiorniczek płynu hamulcowego musi być wypełniony do poziomu przekraczającego poziom minimalny.
1.10. Akumulator musi być zamontowany w sposób uniemożliwiający jego przemieszczenie się w 
czasie jazdy, a klema dodatnia musi być osłonięta materiałem nie przewodzącym prądu.
1.11. Auta typu cabrio poruszające się po głównej nitce toru muszą mieć zamknięty dach miękki lub
zamontowany tzw. hardtop.
1.12. Auta poruszające się po głównej nitce toru muszę mieć zamknięte wszystkie szyby i 
szyberdach.
1.13. Maksymalny poziom hałasu generowany przez auto nie może przekroczyć 96 dB w warunkach 
pomiarowych (2/3 maksymalnych obrotów nie mniej niż 3800 obrotów silnika, 1/2 m od 
wylotu wydechu). Pomiar sonometrem będzie dokonywany przed rozpoczęciem jazd oraz w 
ich trakcie (pomiar dynamiczny). 
1.14. Wszystkie auta wyjeżdżające na główną nitkę toru muszą posiadać zainstalowane uchwyty 
holownicze.


#36
Rexsio

Rexsio

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 568 postów
  • SkądWawa
Będzie jakiś wankiel doładowany ? Bo nie wiem czy dmuchać do 550 czy okolice 450 kunia stykna ;)
  • TommyJr lubi to

#37
miirage

miirage

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 832 postów
  • SkądGdynia
  • Samochód:RX8 HP 2005 USA :)

Chyba ze w Rx7. W Rx8 to chyba max są po około 350KM w swapowanych K24 z kompresorem, ale na Poznań moc to nie wszystko, zyskujesz głównie w zakrętach więc zawieszenie i docisk..



#38
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7 167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Dmuchaj Rexsio dmuchaj. Chyba z taką armatą pod maską masz wyższe cele niż jakieś tam wolnossące wiertarki 😎
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#39
TommyJr

TommyJr

    Zdradziecka Morda

  • Użytkownicy
  • 682 postów
  • Samochód:Mazda RX8

Ja dopiero teraz sie zapisalem, ale nie jestem chyba daleko za wami. Zawsze można od kogoś odkupić.

 

Rexsio - hamulec dobry wstaw...  :ph34r:


  • Rexsio lubi to

#40
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 770 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806

dokladnie. i klocki na zapas w bagazniku. klocki tylne to chyba najszybciej zuzywajaca sie czesc w rx8 na poznaniu.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy