.

Obieg oleju - (przerdzewiałe przewody, chłodnice, pompa, odma, miska, ciśnienie, wskaźnik)
Rozpoczęty przez
simon1989
, 27 lis 2008 12:50
czujnik olej rx8 ciśnienie
#3
Napisano 17 marzec 2011 - 23:36

#4
Napisano 18 marzec 2011 - 20:00

Ok Dzięki
[ Dodano: 2011-03-28, 20:24 ]
Koledzy mam nadal problem z odmo a dokładnie Gdy ją podłączyłem w odpowiednie miejsce przy ostrej jeździe zaczyna puszczać niesamowitego kopcia białego dymu
Po odpuszczeniu i dodawaniu tak umiarkowanie gazu "mniej więcej do polowy" wszystko wraca do normy i jedzie
Wyrzuca nią duże ilości oleju przy wciśniętym gazie do opory:C
macie jakieś na to rade?? czy Trzeba będzie już robić Generalny remont ??

[ Dodano: 2011-03-28, 20:24 ]
Koledzy mam nadal problem z odmo a dokładnie Gdy ją podłączyłem w odpowiednie miejsce przy ostrej jeździe zaczyna puszczać niesamowitego kopcia białego dymu

Wyrzuca nią duże ilości oleju przy wciśniętym gazie do opory:C
macie jakieś na to rade?? czy Trzeba będzie już robić Generalny remont ??
Rx-8
04
231PS
04
231PS
#5
Napisano 29 marzec 2011 - 13:25

Heja,
ostatnio zostawiłem rexa na pare miesięcy w garażu. Ostatnio po wyjęciu nie ujechałem kawałka a z pod przedniego lewego koła zaczął wyciekać mi olej. Olej wycieka (dość mocno) tylko przy włączonym silniku, więc to nie miska. Znajomy mechanik powiedział, że zardzewiały i rozsypały się 'złączki' przewodów doprowadzające olej do układu chłodzenia. Nie jestem zbyt techniczną osobą jeśli chodzi o auta, ale mam nadzieje, że potraficie wywnioskować o co chodzi. Pytanie, o dostępność i cenę takich częśći, ewentualnie jakieś porady byłyby miłe
Pozdro
#8
Napisano 29 marzec 2011 - 21:22

To nic nie szkodzi że 2004. Przewody te z racji ich niskiej żywotności Mazda wymienia za friko. Dowiedz się czy możesz to zrobić, jak tak to masz problem z głowy. Jak się okaże że nie, to się będziesz martwił. Jak chcesz poznać dokładną cenę nowych w ASO to musisz znaleźć ich numerację. Nie znam dokładnej nazwy, są to po prostu przewody do chłodnicy oleju.

#13
Napisano 30 marzec 2011 - 12:00

Anubis, jakbyś miał linka do allegro do podepnij, może się przyda.
Ja znalazłem tylko:
http://www.fox.rzesz...04,245054).aspx
o ile to to co trzeba :>
Ja znalazłem tylko:
http://www.fox.rzesz...04,245054).aspx
o ile to to co trzeba :>
#15
Napisano 30 marzec 2011 - 18:07

Znalazłem jeszcze to, nie wiem czym się różnią oprócz jednej cyferki oraz od mojego poprzedniego linku, gdzie jest liczba mnoga w nazwie 
http://www.fox.rzesz...04,244973).aspx - N3H1-14-840F
http://www.fox.rzesz...04,244972).aspx - N3H6-14-840F

http://www.fox.rzesz...04,244973).aspx - N3H1-14-840F
http://www.fox.rzesz...04,244972).aspx - N3H6-14-840F
#17
Napisano 31 marzec 2011 - 18:23

No niestety, w ASO mi powiedzieli, że przysługują mi 3 inne akcje serwisowe ale ta akurat nie
Więc mam małe zmartwienie, zastanawiam się czy zamawiać w ASO ale tam mi policzą jak za zborze czy może w FOXie, z linków, które wkleiłem, tylko tam trochę mało to opisane, ewentualnie mogę do nich zadzwonić ale nie wiem czy się będą w s tanie ogarnąć co mają.

#18
Napisano 31 marzec 2011 - 19:28

Jedna chłodnica – automat
Dwie chłodnice – manual
Najbezpieczniej będzie jak dopatrzysz się na przewodzie numerów i wg ich będziesz szukał, albo wykręcisz przewód i znajdziesz taki sam.
W przypadku dwóch chłodnic, do każdej dochodzą dwa przewody.
Do prawej są dwa osobne o numerach: N3H1-14-840C (prawy) oraz N3H6-14-840C (lewy)
Do lewej są dwa zespolone razem o numerze: N3H1-14-830F
Są to numery pierwotne, czyli najmłodsze jakie były montowane,
następne (czyli wymienione poprzez akcję serwisową) mogą mieć już delikatnie inne numery.
W moim przypadku najpierw wymieniłem na własny koszt a później "przypadkiem" okazało się że przysługuje mi ta akcja.
Dwie chłodnice – manual
Najbezpieczniej będzie jak dopatrzysz się na przewodzie numerów i wg ich będziesz szukał, albo wykręcisz przewód i znajdziesz taki sam.
W przypadku dwóch chłodnic, do każdej dochodzą dwa przewody.
Do prawej są dwa osobne o numerach: N3H1-14-840C (prawy) oraz N3H6-14-840C (lewy)
Do lewej są dwa zespolone razem o numerze: N3H1-14-830F
Są to numery pierwotne, czyli najmłodsze jakie były montowane,
następne (czyli wymienione poprzez akcję serwisową) mogą mieć już delikatnie inne numery.
W moim przypadku najpierw wymieniłem na własny koszt a później "przypadkiem" okazało się że przysługuje mi ta akcja.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych