Skocz do zawartości

Zdjęcie

Obieg oleju - (przerdzewiałe przewody, chłodnice, pompa, odma, miska, ciśnienie, wskaźnik)

czujnik olej rx8 ciśnienie

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
477 odpowiedzi w tym temacie

#401
Master609

Master609

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1 187 postów
  • SkądSzczecin
  • Samochód:Mazda Rx8 192 LP

A gdzie jest czujnik wkrecony?

a w kanapke znaczy w podstawke filtra



#402
Master609

Master609

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1 187 postów
  • SkądSzczecin
  • Samochód:Mazda Rx8 192 LP

1 do 0 dla Boletza
Dzieki



#403
Cingda

Cingda

    Amator

  • Użytkownicy
  • 49 postów
  • SkądGdańsk
  • Samochód:Mazda RX-8 HP

Hej,

 

Czy przewody z poniższego linka można będzie użyć jako zamiennik oryginalnych które idą między chłodniczkami a silnikiem? Sprzedawca twierdzi, że pasują plug and play - ma ktoś jakieś doświadczenia z podobnym tematem?

 

https://www.ebay.de/...kZW4:rk:16:pf:0

 

 

 



#404
Dariusz548

Dariusz548

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 216 postów
  • SkądTychy
  • Samochód:RX-8/ SAXO 1.4 i jest zabawa

Te 300 eurosów to trochę nie mało. Jak masz stare przewody, to zapytaj w warsztacie który specjalizuje się w dorabianiu przewodów hydraulicznych. Na pewno będzie taniej a i na pewno nie będzie różnicy w jakości.



#405
Cingda

Cingda

    Amator

  • Użytkownicy
  • 49 postów
  • SkądGdańsk
  • Samochód:Mazda RX-8 HP

A wiecie jaką długość powinny mieć dorobione przewody?

 

Na jednej ze stron znalazłem informację, że 66, 147 i 152 cm. Ktoś może potwierdzić?



#406
Sopel_XL

Sopel_XL

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 708 postów
  • SkądSulejówek
  • Samochód:Mazda RX-8 1.8t

Wymontuj te swoje i daj na wzór żeby Ci zrobili identyczne w warsztacie z hydrauliką siłową. Będziesz miał ładnie zakute, a taką rzeźbę to sam możesz sobie poskładać/podocinać i będzie taniej: https://fmic.pl/521-ptfe



#407
MATi

MATi

    Poweeeeer!!!!

  • Użytkownicy
  • 5 813 postów
  • SkądJózefosław
  • Samochód:BMW F10 528i juesandej
Kiedyś za 50 zł kupiłem używane te przewody
" If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling"
~Paul Walker

#408
GMAgrzesiek

GMAgrzesiek

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 851 postów
  • SkądMazowsze
  • Samochód:RX-8/ Cebra sc33

Zakuć nowe to pewnie okolice 300-400 pln. 


  • Sopel_XL lubi to

#409
boletz

boletz

    Władca slotów

  • Administrator
  • 1 278 postów
  • SkądRzeszów
  • Samochód:pomarańczka

Dla przypomnienia, na przewody była akcja serwisowa, sprawdzić czy nie przysługuje.


  • MATi lubi to

                                                                                          siąpi deszcz późno jest z czartem cyrograf czas pleść 

       

                                                                                          

 


#410
Dariusz548

Dariusz548

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 216 postów
  • SkądTychy
  • Samochód:RX-8/ SAXO 1.4 i jest zabawa

Zakuć nowe to pewnie okolice 300-400 pln. 

Tak 300-400 pln to nie 300 eurosów.



#411
Cingda

Cingda

    Amator

  • Użytkownicy
  • 49 postów
  • SkądGdańsk
  • Samochód:Mazda RX-8 HP
Koło 500 zł kosztuje komplet węży z PTFE w nierdzewym oplocie i końcówkami że stali ocynkowanej. Takie same węże ale z końcówkami z nierdzewki to już ponad 1000 zł.

Myślicie ze ocynk wystarczy?

#412
GMAgrzesiek

GMAgrzesiek

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 851 postów
  • SkądMazowsze
  • Samochód:RX-8/ Cebra sc33

Te w ocynku i tak już przetrzymają to auto. Zakładaj śmiało. Bez sensu te drugie 500zł wydawać.


Użytkownik GMAgrzesiek edytował ten post 24 października 2018 - 13:50

  • Darko lubi to

#413
Darko

Darko

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1 346 postów
  • SkądGniezno
  • Samochód:Rx 8 HP
Potrzebna rada a nie chce zakładać tematu

By wymienić tylny oring uszczelniajacy ten przed kołem zamachowym na co trzeba zwrócić szczególną uwagę?

#414
FILATEAM

FILATEAM

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 205 postów
  • Samochód:RX-8

Witam! Przymierzam się do wymiany chodnic oleju w moim autku po tzw. „panewie”. Wszyscy na forum piszecie, że nie da się ich przeczyścić/przepłukać, więc  ma pytanko… Ori są drogaśne, jak na zwykły kawał blachy. Czy można zamontować akcesoryjne dobrej jakości i w podobnym rozmiarze? Czy coś macie do polecenia?



#415
MizuNeko

MizuNeko

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 439 postów
  • SkądCzarna Wieś Kościelna
  • Samochód:Mazda RX8 HP 231km? Czorna / VW Passat B5 1.9TDI Kombi
Wypłukać się da. Tylko nikt nie ma możliwości sprawdzić czy coś tam nie zostało bez rozcinania każdego kanału. Dlatego wszyscy dla pewności wymieniają. Choć pewnie części chłodnic panewki nie dopadły.
A jeśli chodzi o wstawienie innych to grunt żeby chłodziły co najmniej tak dobrze jak Ori i miały taką samą przepustowość. To nie elektronika i błędu Ci nie wywali.

"Post wygenerowany automatycznie pod wpływem impulsu. Nie oparte na praktyce ani teorii a chłopskiej logice."

Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka

#416
arkadzik

arkadzik

    HajPałer Streeetporteed

  • Użytkownicy
  • 1 036 postów
  • SkądBIA
  • Samochód:Rx8 HP

Jest jeszcze opcja numer dwa. Zanosisz do specjalisty od układów chłodzenia, który zajmuje się dorabianiem rdzeni. Pokazujesz i Ci dorobi. Pozdrawiam. 



#417
FILATEAM

FILATEAM

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 205 postów
  • Samochód:RX-8

Dzięki... Jest to jakaś opcja. Znalazłem jednak nowe chłodnice już po 200-250 zł szt., więc raczej dorabianie wyszłoby drożej. Jestem ciekawy, czy ktoś z Forumowiczów robił taki "swap" chłodnic olejowych? To samo dotyczy przewodów, które można zastąpić elastycznymi...



#418
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7 167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Tylko pamiętaj o termostacie. Seryjne chłodnice mają w sobie. Termostat musisz być więc czeka cię kupno chłodnic, termostatu i zakucie węży. W chińskie termostaty bym nie wierzył a Profi są drogie. Mój zakład na bazie starych robi nowe za 1550 kpl. i masz plug and play z oryginalnymi termostatami. Bez termostatu nawet ja na torze nie mogłem dogrzać oleju do nawet 60 stopni. Na ulicy będzie za zimny na bank. Już ostatnio gadał ze mną jeden co mu specjaliści założyli takie tuningi i jest problem. Zimny olej=paneweczka 😉
  • THX911 lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#419
FILATEAM

FILATEAM

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 205 postów
  • Samochód:RX-8

Dzięki Gronek... Nic nie jest takie oczywiste w tym aucie ;) Pozdr!



#420
FILATEAM

FILATEAM

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 205 postów
  • Samochód:RX-8

Tylko pamiętaj o termostacie. Seryjne chłodnice mają w sobie. Termostat musisz być więc czeka cię kupno chłodnic, termostatu i zakucie węży. W chińskie termostaty bym nie wierzył a Profi są drogie. Mój zakład na bazie starych robi nowe za 1550 kpl. i masz plug and play z oryginalnymi termostatami. Bez termostatu nawet ja na torze nie mogłem dogrzać oleju do nawet 60 stopni. Na ulicy będzie za zimny na bank. Już ostatnio gadał ze mną jeden co mu specjaliści założyli takie tuningi i jest problem. Zimny olej=paneweczka

A tak przy okazji... Jaka jest temperatura otwarcia termostatów w oryginalnych chłodnicach...?Czy to ok 80*C ? Nie chcę ryzykować z chińczykami... One prawdopodobnie mają 70*C. Czy optymalnym wyborem będzie MOCAL AN10 instalowany na przewodach olejowych z otwarciem na 80*C ?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy