A gdzie jest czujnik wkrecony?
a w kanapke znaczy w podstawke filtra
A gdzie jest czujnik wkrecony?
a w kanapke znaczy w podstawke filtra
Hej,
Czy przewody z poniższego linka można będzie użyć jako zamiennik oryginalnych które idą między chłodniczkami a silnikiem? Sprzedawca twierdzi, że pasują plug and play - ma ktoś jakieś doświadczenia z podobnym tematem?
https://www.ebay.de/...kZW4:rk:16:pf:0
Wymontuj te swoje i daj na wzór żeby Ci zrobili identyczne w warsztacie z hydrauliką siłową. Będziesz miał ładnie zakute, a taką rzeźbę to sam możesz sobie poskładać/podocinać i będzie taniej: https://fmic.pl/521-ptfe
Witam! Przymierzam się do wymiany chodnic oleju w moim autku po tzw. „panewie”. Wszyscy na forum piszecie, że nie da się ich przeczyścić/przepłukać, więc ma pytanko… Ori są drogaśne, jak na zwykły kawał blachy. Czy można zamontować akcesoryjne dobrej jakości i w podobnym rozmiarze? Czy coś macie do polecenia?
Tylko pamiętaj o termostacie. Seryjne chłodnice mają w sobie. Termostat musisz być więc czeka cię kupno chłodnic, termostatu i zakucie węży. W chińskie termostaty bym nie wierzył a Profi są drogie. Mój zakład na bazie starych robi nowe za 1550 kpl. i masz plug and play z oryginalnymi termostatami. Bez termostatu nawet ja na torze nie mogłem dogrzać oleju do nawet 60 stopni. Na ulicy będzie za zimny na bank. Już ostatnio gadał ze mną jeden co mu specjaliści założyli takie tuningi i jest problem. Zimny olej=paneweczka
A tak przy okazji... Jaka jest temperatura otwarcia termostatów w oryginalnych chłodnicach...?Czy to ok 80*C ? Nie chcę ryzykować z chińczykami... One prawdopodobnie mają 70*C. Czy optymalnym wyborem będzie MOCAL AN10 instalowany na przewodach olejowych z otwarciem na 80*C ?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych