Wynik jak najbardziej realny... Raczej nie zanizony... Oglądając wykresy z różnych for jeszcze nie widziałem rexa żebym miał serię. Nawet Gronek o tym pisal;p po strojeniu będzie seria ;p
Wynik jak najbardziej realny... Raczej nie zanizony... Oglądając wykresy z różnych for jeszcze nie widziałem rexa żebym miał serię. Nawet Gronek o tym pisal;p po strojeniu będzie seria ;p
Dlatego jestem zadowolony. Myślałem, że nawet 200 nie zrobi. ;D
Oj brakowało mi tego, nawet nie wiecie jak bardzo. Cycki, dupa i... Nie, nie ta godzina, dzieci jeszcze nie śpią..
IV Runda MiataChallenge na Jastrzębiu. W moim osobistym rankingu torów stoi bardzo wysoko, jak nie najwyżej. Można dużo pokręcić kierownicą i liczy się płynność jazdy. W sobotę na przykład dopiero pod koniec dnia odważyłem się przejechać szykanę na 3'ce bez odpuszczania gazu i zyskałem na tym z pół sekundy..tak na oko.
Niby wiem, że RX sobie poradzi bo nawet tak mówiłem innym ale sam do swoich rad się nie stosuję bo mimo wynalezienia "defibrylatora na jaja rexa" (o tym zaraz) to na moje nic nie pomoże i dalej boję się tego auta ale za to nabieram co raz więcej pewności. Podoba mi się ten rok, oj podoba.
Defibrylator: def.PNG990,9 KB12 Ilość pobrań
Teraz jest w podłokietniku ale może na Silesię się zepnę i dam go w widoczne miejsce. Działa perfect...prawie, gdzieś tam zwarcie jest w makaronie kabli i w zakrętach się zacina...ale na postoju działa!
Wracając... Jastrząb jechaliśmy w 2 stronę żeby ominąć pamiętnej bandy za górką, gdzie padły 3 auta...teraz też była banda: _DSC1339.jpg98,84 KB12 Ilość pobrań _DSC1340.jpg108,29 KB12 Ilość pobrań
My z Rexem bez strat. Był jeden pół-spin ale bezpieczny i bez siniaków.
Końcowo 1:28.664 i drugie miejsce w klasie RX-8. Wyprzedził mnie taki jeden czarny co brzmi jak Civic ale i tak go lubię.
Strata do THX 00:02:054 - 2 sekundki w plecy ale podobało mi się. Jechałem płynnie według samego siebie i nigdzie nie robiłem ostrych, agresywnych manewrów. Czuję się dumy z osiągniętego czasu. Prawdziwe porównanie będzie na Silesii. Ten sam setup auta i ten sam tor. Mam nadzieję, że nic nie zmienili....
Na deser jeszcze porównanie 11 miesięcznych Hawków do nowych Stoptechów. Dzisiaj musiałem zmienić bo tak jakby się Jaszcząbki skończyły.
Jestem pod wrażeniem ich trwałości - dały radę od października 2018, więc cały rok upalania i treningów - oraz skuteczności. Będę powtarzał długo, aż mnie coś bardziej zadziwi ale około pół godziny hamowań ze 180 do 90 na jednym z Sochaczewskich treningów i mój hebel się nie poddał. 4xtarcze Stoptech + klocki Hawk HPS. Teraz na kwadracie stoptech. Zobaczymy.
Dobra...chyba kończymy powoli ten chaotyczny wywód.. Spokojnej niedzieli! 2.PNG891,01 KB13 Ilość pobrań
P.S. Onboard
P.S.2. Jeszcze Pani Smoczyca Pontoniasta! Zapomniałbym o niej. Dzielnie się spisała i upalała cały dzień + trochę nocy. Na koniec trochę kwaśno pachniała ale do domu dojechała! Brawa dla tej Pani! grung (5 of 6).jpg114,92 KB10 Ilość pobrań
Użytkownik Ravi edytował ten post 30 październik 2019 - 10:52
I bardzo ale to bardzo mi się podoba. Psiknięte czarnym matowym dipem i więcej mi do szczęścia nie trzeba. Może sobie jeszcze z rozpędu maskę tak zrobię co najwyżej...później progi....i jakąś dokładkę na przód i na tył. ^^
Po ubraniu Rxika przyszła pora na przygotowanie się na finał MC na Silesii. Z ciekawości rozbabrałem filterek:
Przed 3? O 2 wstałem chwilę później wyjechałem. Masakra powiem wam. Pierwszy raz mi się przytrafiło takie coś - jak już wracaliśmy ekipą Zdradziecka Morda, Pinky i Gronek - ekipa lawetami, tempo 115, prawy pas.... W pewnym momencie pomyślałem sobie "prosta droga przez parę kilometrów, Tommy jedzie z przodu, a zdrzemnę się......CO KURNA". Pozostawię bez komentarza. Jednak nocleg dobra rzecz, a i beforka i afterka można złapać. Nigdy więcej rajdów 24h.
Do lepszych: Silesia jako finał i powrót z otwarcia chyyyyba dobrze. Poprawiłem się o 10 sekund w identycznym setupie autka więc to kwestia mojego doświadczenia. Liczę na to, że dożyję kolejnych Silesii i znowu zobaczę 10s poprawę.
Onboard z tymi gumami poniżej - to co tak zaczyna wibrować w dalszej części filmu to właśnie te pożyczone opony z plackami od hamowania bez ABS i kilkunastoma trackdayami na przełomie lat - i wiecie co? Trzymają lepiej niż 245 Extreme VR2 R7A przy moim stylu jazdy. Nie wiem na prawdę w czym tkwi różnica ale na następny sezon wpadają Direzzy albo P Zero Trofeo R. Zobaczymy na co ile kasy zostanie po kupieniu nowych felg. Celuję co najmniej w 255 szerokości więc jakieś 9,5" musi być. Nie ma przebacz.
I miał być jeszcze Mazdaspeed na Poznaniu ale w moim wykonaniu nie było. Więc Silesią zakończyłem sezon zdobywając tłoczka (to ten mniejszy)!
Teraz należy się wam - wam wszyskim z którymi się ścigałem i spotykałem na spotach - wielke dzięki i przytulas! Dostaniecie ode mnie przy następnej wizycie albo poproście kogoś żeby was uściskał!
Takiej ekipy w moim krótkim życiu jeszcze nie spotkałem. Każdy inny ale z tym samym samochodem i jednak jakoś się dogadujemy w tym naszym małym gronie (chociaż ja uważam że to mała mafia).
Wszyscy, który mnie wyprzedzali na ostatnich sesjach, dublowali nie raz i nie dwa, zaglądali pod maskę i doradzali żeby spuścić wrogom powietrze no i Ci których jednak udało mi się objechać mimo mojego miernego doświadczenia za kółkiem....dziękuję za śmiechy i towarzystwo! Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie nas więcej i odpalimy Polski RX8 Cup, na wzór przyjaciół z Kangurzej Wyspy. Takie małe marzenie...
Trochę was rozgrzeję, rozbudzę i zachęcę do czekania na odcinek drugi ale te słynne, różowe, przeuroczoślicznokochaniuśkie saneczki co to Rev Service na walentynki robi....
Opiszę troszku coby nie zdziczeć i nie zapomnieć co się działo. Także drogi pamiętniczku...zima minęła u Pana Gronka, ubrał różowe majtki, wsadził czerwone serce i zgrzytającą na 6'tce skrzynię ale generalnie to dobrze zrobił. Dobry chłop z niego. I z Huberta....pewnie on wszystko robił.... W kilka godzin zrobił taki rozpiździaj, że sanki obok, skrzynia obok i silnik obok...
I mówię wam! Żeby kierownica była pionowo i chcecie zachować działający powrót kierunkowskazów albo kontrolę trakcji to musicie wywiercić 2 dziurki! Dalej się nie kłócę. Elo.
Oraz marketing. Wróciłem do zabaw z aero. Trochę praktycznie drukując pierdołki i mniej praktycznie robiąc symulacje, chociaż najbardziej zadowolony jestem z ostatniego projektu. Tunelu aerodynamicznego w wersji budżetowej bo nie mogę z domu wyjść po plexę więc zrobiłem co miałem. Niestety patent z wagą nie wypalił bo wiatru za mało ale idealnie sprawdza się przy wypuszczaniu dymu. Jeszcze do tego wrócę tylko jak mi sklep otworzą.....
Jaszczurze! nie przesadzasz z tym dozbrojeniem na sezon?! Ja ze zmian to mam silnik po remoncie na streecie, ale za to bez gwintu, koła z zeszłego roku extremy, nawet fotel seria...
Jaszczurze! nie przesadzasz z tym dozbrojeniem na sezon?! Ja ze zmian to mam silnik po remoncie na streecie, ale za to bez gwintu, koła z zeszłego roku extremy, nawet fotel seria...
Się nie dozbrajasz bo masz rycerza ale zamiast na białym koniu to bardziej na czarnej owcy.
Zamiast mówić "za moich czasów" możesz używać "gdyby tylko REW..."
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.