Połączenie kierowników z pedałem i.......(serio)
Ravisiowa Srebrna Strzała
#144
Napisano 13 maja 2019 - 09:01
A o co dokładnie Chidzi?
O to machanie kierą w prawo, lewo, prawo, lewo, prawo pod koniec.
#145
Napisano 15 maja 2019 - 07:03
- piwo lubi to
#146
Napisano 19 maja 2019 - 19:34
Korzystając z 3 tygodni przerwy między zawodami zrobię małe podsumowanko bo dawno samochodzik nie miał aktualizacji, a trochę gratów wpadło i wpadnie.
Najpierw wspomnienia z wczoraj z Race Day'a na Ułężu. Obiekt mega mi się podoba! Przez treningi w Sochaczewie czułem się tam jak w domu - lotnisko, duża przestrzeń, trawka i miękkie pobocza.
Fakt, że ma dużo lepszą nawierzchnię bo jest tam "gruboziarnisty" asfalt zamiast betonowej płyty czyni go na tle tego porównania zwycięzcą! Chociaż zjada oponki niesamowicie...
Mój czas 03:07.748 plasował mnie mniej więcej w połowie stawki - 13/20 w RWD i 34/58 w generalce. Ja tam jestem zadowolony. Podobało mi się! Nawet mimo tego, że Miszczu Tomek spowodował spina swoimi 100kg po prawej stronie:
1.jpg 50,25 KB 13 Ilość pobrań
2.png 193,9 KB 13 Ilość pobrań
3.jpg 45,19 KB 13 Ilość pobrań
4.jpg 37,86 KB 13 Ilość pobrań
5.jpg 38,96 KB 13 Ilość pobrań
Mazda dostała wycisk ale zniosła go dzielnie, gorzej z oponami, które na pewno się przegrzały - ponad 70 stopni po chłodzącym, w trakcie jazd na pewno miały 100 i wyglądają dość smutno.
DSC_0007.JPG 148,88 KB 13 Ilość pobrań
DSC_0003.JPG 182,54 KB 12 Ilość pobrań
To co w planach to w planach. Jeszcze się pochwalę. Póki co trzeba nadgonić poziom auta bo pozwala na wiele.
Ostatnia ciekawostka - na 100 oktanowej Vervie pali mniej niż na 98 z Circle K. Tak gdzieś litr mniej na sto km.
Miłej niedzieli!
Użytkownik Ravi edytował ten post 27 sierpnia 2019 - 21:26
- pezele, THX911, Sopel_XL i 3 innych osób lubią to
#147
Napisano 20 maja 2019 - 10:35
Nadrobisz to Ravi, w zeszłym roku na Ułężu na pierwszym racedayu traciłem do Tommiego prawie 11 sekund, na drugim już 8, a teraz widziałeś sam na Modlinie, sekunda straty
Fakt, że największą różnicę zrobiły opony bo na pierwszym jechałem na smietnikowych R888, na drugim rajdowe Pirelli RK7b, a teraz na Extremach VR2 R7.
Wjeździsz się, wyczujesz i atak!
Swoją droga próbowałem przez weekend przeanalizować jaka jest różnica w czasach na Jastrzębiu z trasy normalnej i reversed. Znalazłem tylko jednego kierowcę który jechał obie trasy w ostatnim miesiącu, a różnica jest ok 1 sekundy na korzyść trasy w normalnym kierunku póki co.
#148
Napisano 20 maja 2019 - 12:49
Spokojnie, u mnie to chwilowy spadek formy spowodowany podsterownościąNadrobisz to Ravi, w zeszłym roku na Ułężu na pierwszym racedayu traciłem do Tommiego prawie 11 sekund, na drugim już 8, a teraz widziałeś sam na Modlinie, sekunda straty
Fakt, że największą różnicę zrobiły opony bo na pierwszym jechałem na smietnikowych R888, na drugim rajdowe Pirelli RK7b, a teraz na Extremach VR2 R7.
Wjeździsz się, wyczujesz i atak!
Swoją droga próbowałem przez weekend przeanalizować jaka jest różnica w czasach na Jastrzębiu z trasy normalnej i reversed. Znalazłem tylko jednego kierowcę który jechał obie trasy w ostatnim miesiącu, a różnica jest ok 1 sekundy na korzyść trasy w normalnym kierunku póki co.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
#150
Napisano 20 maja 2019 - 13:07
Zdu, przecież można się podpiąć pod MiataChallenge. Mamy tam swoją klasę więc konkurujemy sami ze sobą. Ci co byli już wiedzą, że warto więc na przyszły sezon (a może nawet końcówkę tego? ) mam nadzieję, że spotkamy się w komplecie.
Bo tak prawdę mówiąc to za mało nas jest żeby specjalnie po to wynajmować obiekty i robić swój własny puchar. Dla 4/5 aut koszta będą niesamowite.
#151
Napisano 20 maja 2019 - 13:43
Nadrobisz to Ravi, w zeszłym roku na Ułężu na pierwszym racedayu traciłem do Tommiego prawie 11 sekund, na drugim już 8, a teraz widziałeś sam na Modlinie, sekunda straty
Fakt, że największą różnicę zrobiły opony bo na pierwszym jechałem na smietnikowych R888, na drugim rajdowe Pirelli RK7b, a teraz na Extremach VR2 R7.
Wjeździsz się, wyczujesz i atak!
Swoją droga próbowałem przez weekend przeanalizować jaka jest różnica w czasach na Jastrzębiu z trasy normalnej i reversed. Znalazłem tylko jednego kierowcę który jechał obie trasy w ostatnim miesiącu, a różnica jest ok 1 sekundy na korzyść trasy w normalnym kierunku póki co.
Zdu - bez urazy ale na Modlinie była loteria z pogodą i np Twoja grupa miała na początku dnia możliwość przejazdu po suchym a część grup, chyba też ta Tommyjr'a mogła zrobić czas tylko pod koniec dnia na przesychajacym torze w gorszych warunkach.
#152
Napisano 20 maja 2019 - 13:52
Rexsio, ja wiem, że była loteria, chociaż myślę, że warunki pod koniec były lepsze niż na początku. Dlaczego? Na początku przeschło i zaczęło padać jak kończyliśmy sesję, no i nikt jeszcze nie znał toru bo to jazdy od razu po zapoznaniu. Ale fakt, że moje najszybsze kółko, było już podczas kropiącego deszczu. Na koniec tor jest zawsze bardziej przyczepny i wszyscy co zostali poprawili wtedy czas.
Ravi, ja miałem na myśli puchar, że każdy samochód jest przygotowany dokładnie tak samo. Klatka, zawias, zbiornik paliwa, silnik w jednej specyfikacji i te same opony.
#153
Napisano 20 maja 2019 - 14:01
Aaaaaa, kumam. Oj z tym to byłoby ciężko. Bardzo ciężko. Jeszcze żeby to nie były Rxy, które są dość drogie w takich modach to możnaby było się dogadać na jakąś specyfikację i zrobić sobie własny regulamin...
Chociaż kto nam broni umówić się, że jeździmy na jednych oponach (i tak wszyscy na Extreme starują ) ale różnice silnikowe są nie do wyeliminowania.
Nie mam pojęcia jak można by ujednolicić nasze wozy żeby można było porównywać skilla kierownika. Ty masz REWa, ja mam serię, Tommy ma porta i do tego każdy jeździ też na innym dyfrze i skrzyni. Totalny miszmasz.
Użytkownik Ravi edytował ten post 20 maja 2019 - 14:03
#154
Napisano 20 maja 2019 - 20:43
Ravi trochę tych modów jest ale uwierz, że najwięcej robi łącznik kiery i pedałów. Oczywiście na pewnym poziomie sprzęt ma kolosalne znaczenie ale dla orzypomnienia na federalu kupiinym z promocji, bilsteinie i obniżanej sprężynie pękło 1.56. tyle robi oxy dłubniętym standard powerem też na federalu i bilsteinie. Jak widać przewaga mocy w swapach też nie przekłada się na przewagę na torze. Najważniejsze to bić swoje czasy i z nimi się mierzyć. Oczywiście rywalizacja to to co chyba każdego jara najmocniej 😁😍
Trochę nas mało żeby zrobić grupy no. Spec seria albo spec rotary na czy rotary turbo. Spokojnie powoli. Był czas że się samemu latało albo max we dwóch. Ważne że jeździ nas coraz więcej 😜
- adamsud i Ravi lubią to
#155
Napisano 20 maja 2019 - 21:17
Ja wiem Gronku. Nigdzie nie mówię, że "kurde, kupiłem zawias i dupa, Tommy dalej mnie objeżdża o 12 sekund" - tylko "a to dziad, mógłby dać fory żebym chociaż screena na forum mógł zrobić".
Ja was wszystkich podziwiam, za to gdzie urywacie te sekundy no bo przecież jadę tak samo ale to zachowanie kierownika robi tę różnicę - gdzie przyhamować, jak wejść w zakręt, gdzie odpuścić żeby później móc wyjść szybciej. Tommy wsiadł do mnie na prawy, trochę doradził, wcześniej Zdu w Sochaczewie też parę wskazówek dał i powoli staram się wcielać je w życie. Jestem wdzięczny za to że nikt z was nie kitra wiedzy dla siebie tylko jak coś wie to podpowie. To mi daje szanse was przechytrzyć.
Robię co mogę, Panie majster!
Pracuję też nad przechodzeniem przez ściany i teleportacją:
signal-attachment-2019-05-20-220758.jpeg 146,21 KB 15 Ilość pobrań
- zdu lubi to
#157
Napisano 20 maja 2019 - 21:25
Swoją drogą, najwieksza przyjemność to objezdzanie mocniejszych fur tym nierozwojowym, nonstop psującym się silnikiem bez momentu
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
- Ravi lubi to
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ravi, theravikin, srebrna, strzała, warszawa
RX Forum →
Nasze Auta →
Mazda rx-8 →
Piękna srebrna radość - RX8Napisany przez Pikul314 , 05 wrz 2017 rx8, mazda, srebrna, silver, HP i 5 więcej |
|
|
||
RX Forum →
Dyskusje o motoryzacji →
Niebieskie RX8 - teledyskNapisany przez THX911 , 20 kwi 2017 Warszawa |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych