Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ravisiowa Srebrna Strzała

ravi theravikin srebrna strzała warszawa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
297 odpowiedzi w tym temacie

#141
Dexell

Dexell

    Mistrz ciężkiej metafory

  • Użytkownicy
  • 1 193 postów
  • SkądLDZ
  • Samochód:Pienkny HP

Połączenie kierowników z pedałem i.......(serio)


Wczoraj odwiedzili mnie koledzy z RXklubu !!! ....  dzisiaj tylko pamiętam, ... że otworzyłem im drzwi


#142
piwo

piwo

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 769 postów
  • SkądMarki
  • Samochód:Opel Speedster; tor Poznań:1m48,4s Łódź 59,3 na semislicku; 1/4:13,806
Było ok. Kontra zadziałała i była wystarczająca. Ważne że skończyłeś kontrę w czas bo niektórzy potrafią przesadzić i polecieć gwałtownie w drugą stronę.
  • bercikspeed i ziomecka342 lubią to

#143
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7 167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
A o co dokładnie Chidzi?
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#144
Ravi

Ravi

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 620 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Mazda RX-8 2004 HP

A o co dokładnie Chidzi?

O to machanie kierą w prawo, lewo, prawo, lewo, prawo pod koniec. 



#145
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7 167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Dobry odruch . Widzisz tak się wjeździłeś, że główka nawet nie wie co ciało robi. Po poślizgu jeszcze mała rybka była, którą ładnie wyprowadziłeś 😉
  • piwo lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#146
Ravi

Ravi

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 620 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Mazda RX-8 2004 HP

Korzystając z 3 tygodni przerwy między zawodami zrobię małe podsumowanko bo dawno samochodzik nie miał aktualizacji, a trochę gratów wpadło i wpadnie. ;)

Najpierw wspomnienia z wczoraj z Race Day'a na Ułężu. Obiekt mega mi się podoba! Przez treningi w Sochaczewie czułem się tam jak w domu - lotnisko, duża przestrzeń, trawka i miękkie pobocza. :D

Fakt, że ma dużo lepszą nawierzchnię bo jest tam "gruboziarnisty" asfalt zamiast betonowej płyty czyni go na tle tego porównania zwycięzcą! Chociaż zjada oponki niesamowicie...

 

Mój czas 03:07.748 plasował mnie mniej więcej w połowie stawki - 13/20 w RWD i 34/58 w generalce. Ja tam jestem zadowolony. :) Podobało mi się! Nawet mimo tego, że Miszczu Tomek spowodował spina swoimi 100kg po prawej stronie:

Załączony plik  1.jpg   50,25 KB   13 Ilość pobrań

Załączony plik  2.png   193,9 KB   13 Ilość pobrań

Załączony plik  3.jpg   45,19 KB   13 Ilość pobrań

Załączony plik  4.jpg   37,86 KB   13 Ilość pobrań

Załączony plik  5.jpg   38,96 KB   13 Ilość pobrań

Mazda dostała wycisk ale zniosła go dzielnie, gorzej z oponami, które na pewno się przegrzały - ponad 70 stopni po chłodzącym, w trakcie jazd na pewno miały 100 i wyglądają dość smutno.  :(

Załączony plik  DSC_0007.JPG   148,88 KB   13 Ilość pobrań

Załączony plik  DSC_0003.JPG   182,54 KB   12 Ilość pobrań

 

 

To co w planach to w planach. Jeszcze się pochwalę.  ;)  Póki co trzeba nadgonić poziom auta bo pozwala na wiele. 

Ostatnia ciekawostka - na 100 oktanowej Vervie pali mniej niż na 98 z Circle K. Tak gdzieś litr mniej na sto km.

 

Miłej niedzieli! 


Użytkownik Ravi edytował ten post 27 sierpnia 2019 - 21:26


#147
zdu

zdu

    Nadworny Rotary Grafik

  • Użytkownicy
  • 1 610 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:3-cylindrowy hatchback

Nadrobisz to Ravi, w zeszłym roku na Ułężu na pierwszym racedayu traciłem do Tommiego prawie 11 sekund, na drugim już 8, a teraz widziałeś sam na Modlinie, sekunda straty ;)
Fakt, że największą różnicę zrobiły opony bo na pierwszym jechałem na smietnikowych R888, na drugim rajdowe Pirelli RK7b, a teraz na Extremach VR2 R7.

Wjeździsz się, wyczujesz i atak!

 

Swoją droga próbowałem przez weekend przeanalizować jaka jest różnica w czasach na Jastrzębiu z trasy normalnej i reversed. Znalazłem tylko jednego kierowcę który jechał obie trasy w ostatnim miesiącu, a różnica jest ok 1 sekundy na korzyść trasy w normalnym kierunku póki co.



#148
TommyJr

TommyJr

    Zdradziecka Morda

  • Użytkownicy
  • 682 postów
  • Samochód:Mazda RX8

Nadrobisz to Ravi, w zeszłym roku na Ułężu na pierwszym racedayu traciłem do Tommiego prawie 11 sekund, na drugim już 8, a teraz widziałeś sam na Modlinie, sekunda straty ;)
Fakt, że największą różnicę zrobiły opony bo na pierwszym jechałem na smietnikowych R888, na drugim rajdowe Pirelli RK7b, a teraz na Extremach VR2 R7.
Wjeździsz się, wyczujesz i atak!

Swoją droga próbowałem przez weekend przeanalizować jaka jest różnica w czasach na Jastrzębiu z trasy normalnej i reversed. Znalazłem tylko jednego kierowcę który jechał obie trasy w ostatnim miesiącu, a różnica jest ok 1 sekundy na korzyść trasy w normalnym kierunku póki co.

Spokojnie, u mnie to chwilowy spadek formy spowodowany podsterownością

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

#149
zdu

zdu

    Nadworny Rotary Grafik

  • Użytkownicy
  • 1 610 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:3-cylindrowy hatchback
Oj tam, oj tam. Straty odrabiam.
Chociaż fajnie byłoby się kiedyś poscigac w pucharze klubowym. Wszyscy tak samo przygotowane samochody. Niestety koszty spore.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

#150
Ravi

Ravi

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 620 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Mazda RX-8 2004 HP

Zdu, przecież można się podpiąć pod MiataChallenge. Mamy tam swoją klasę więc konkurujemy sami ze sobą. Ci co byli już wiedzą, że warto więc na przyszły sezon (a może nawet końcówkę tego? ;) ) mam nadzieję, że spotkamy się w komplecie.

 

Bo tak prawdę mówiąc to za mało nas jest żeby specjalnie po to wynajmować obiekty i robić swój własny puchar. Dla 4/5 aut koszta będą niesamowite. :( 



#151
Rexsio

Rexsio

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 568 postów
  • SkądWawa

Nadrobisz to Ravi, w zeszłym roku na Ułężu na pierwszym racedayu traciłem do Tommiego prawie 11 sekund, na drugim już 8, a teraz widziałeś sam na Modlinie, sekunda straty ;)
Fakt, że największą różnicę zrobiły opony bo na pierwszym jechałem na smietnikowych R888, na drugim rajdowe Pirelli RK7b, a teraz na Extremach VR2 R7.
Wjeździsz się, wyczujesz i atak!

Swoją droga próbowałem przez weekend przeanalizować jaka jest różnica w czasach na Jastrzębiu z trasy normalnej i reversed. Znalazłem tylko jednego kierowcę który jechał obie trasy w ostatnim miesiącu, a różnica jest ok 1 sekundy na korzyść trasy w normalnym kierunku póki co.


Zdu - bez urazy ale na Modlinie była loteria z pogodą i np Twoja grupa miała na początku dnia możliwość przejazdu po suchym a część grup, chyba też ta Tommyjr'a mogła zrobić czas tylko pod koniec dnia na przesychajacym torze w gorszych warunkach.

#152
zdu

zdu

    Nadworny Rotary Grafik

  • Użytkownicy
  • 1 610 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:3-cylindrowy hatchback

Rexsio, ja wiem, że była loteria, chociaż myślę, że warunki pod koniec były lepsze niż na początku. Dlaczego? Na początku przeschło i zaczęło padać jak kończyliśmy sesję, no i nikt jeszcze nie znał toru bo to jazdy od razu po zapoznaniu. Ale fakt, że moje najszybsze kółko, było już podczas kropiącego deszczu. Na koniec tor jest zawsze bardziej przyczepny i wszyscy co zostali poprawili wtedy czas.

 

Ravi, ja miałem na myśli puchar, że każdy samochód jest przygotowany dokładnie tak samo. Klatka, zawias, zbiornik paliwa, silnik w jednej specyfikacji i te same opony.



#153
Ravi

Ravi

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 620 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Mazda RX-8 2004 HP

Aaaaaa, kumam. Oj z tym to byłoby ciężko. Bardzo ciężko. Jeszcze żeby to nie były Rxy, które są dość drogie w takich modach to możnaby było się dogadać na jakąś specyfikację i zrobić sobie własny regulamin...

Chociaż kto nam broni umówić się, że jeździmy na jednych oponach (i tak wszyscy na Extreme starują  :lol: ) ale różnice silnikowe są nie do wyeliminowania. 

 

Nie mam pojęcia jak można by ujednolicić nasze wozy żeby można było porównywać skilla kierownika. Ty masz REWa, ja mam serię, Tommy ma porta i do tego każdy jeździ też na innym dyfrze i skrzyni. :D Totalny miszmasz.


Użytkownik Ravi edytował ten post 20 maja 2019 - 14:03


#154
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7 167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Widzę dobra napinka się robi 🙃🤔😉
Ravi trochę tych modów jest ale uwierz, że najwięcej robi łącznik kiery i pedałów. Oczywiście na pewnym poziomie sprzęt ma kolosalne znaczenie ale dla orzypomnienia na federalu kupiinym z promocji, bilsteinie i obniżanej sprężynie pękło 1.56. tyle robi oxy dłubniętym standard powerem też na federalu i bilsteinie. Jak widać przewaga mocy w swapach też nie przekłada się na przewagę na torze. Najważniejsze to bić swoje czasy i z nimi się mierzyć. Oczywiście rywalizacja to to co chyba każdego jara najmocniej 😁😍
Trochę nas mało żeby zrobić grupy no. Spec seria albo spec rotary na czy rotary turbo. Spokojnie powoli. Był czas że się samemu latało albo max we dwóch. Ważne że jeździ nas coraz więcej 😜
  • adamsud i Ravi lubią to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#155
Ravi

Ravi

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 620 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Mazda RX-8 2004 HP

Ja wiem Gronku. :D Nigdzie nie mówię, że "kurde, kupiłem zawias i dupa, Tommy dalej mnie objeżdża o 12 sekund" - tylko "a to dziad, mógłby dać fory żebym chociaż screena na forum mógł zrobić".

Ja was wszystkich podziwiam, za to gdzie urywacie te sekundy no bo przecież jadę tak samo ale to zachowanie kierownika robi tę różnicę - gdzie przyhamować, jak wejść w zakręt, gdzie odpuścić żeby później móc wyjść szybciej. Tommy wsiadł do mnie na prawy, trochę doradził, wcześniej Zdu w Sochaczewie też parę wskazówek dał i powoli staram się wcielać je w życie. Jestem wdzięczny za to że nikt z was nie kitra wiedzy dla siebie tylko jak coś wie to podpowie. To mi daje szanse was przechytrzyć.  :ph34r:

 

 

Robię co mogę, Panie majster! 

 

 

Pracuję też nad przechodzeniem przez ściany i teleportacją:

Załączony plik  signal-attachment-2019-05-20-220758.jpeg   146,21 KB   15 Ilość pobrań


  • zdu lubi to

#156
TommyJr

TommyJr

    Zdradziecka Morda

  • Użytkownicy
  • 682 postów
  • Samochód:Mazda RX8
Teleportacja już jest zajęta,

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

#157
zdu

zdu

    Nadworny Rotary Grafik

  • Użytkownicy
  • 1 610 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:3-cylindrowy hatchback
Groneczku, ja się bardzo cieszę, że ściga się nas co raz więcej. Poprawa wyników to kwestia czasu. Tego na torze głównie, bo jak się nic nie robi to ciężko o postępy. Ja jestem niemal pewien, że mój swap będzie wolniejszy od renka, w którego jestem już całkiem wczuty. REW ma taki bump steer i choroby wieku dziecięcego, że ciężko powiedzieć czy wybiorę się na najbliższe zawody, czy dopiero pod koniec czerwca.

Swoją drogą, najwieksza przyjemność to objezdzanie mocniejszych fur tym nierozwojowym, nonstop psującym się silnikiem bez momentu ;)

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • Ravi lubi to

#158
ziomecka342

ziomecka342

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 195 postów
Trochę off topic
Ładne felgi, też lubię kolorowe buty :-)
  • TommyJr i Ravi lubią to

#159
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7 167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

OHO !!!  Ravi masz rwanie na felunek ...  Nie spier..ol tego :)


  • Ravi lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#160
zima

zima

    Bywalec

  • Administrator
  • 89 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:RX-8
Gronek nie zawstydzaj chłopaka
  • ziomecka342 lubi to

znany wcześniej jako tomzz 😉






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ravi, theravikin, srebrna, strzała, warszawa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy