Skocz do zawartości

Zdjęcie

Swap na silnik VW (pytania, opinie, problemy)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
52 odpowiedzi w tym temacie

#1
zynux

zynux

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • SkądTarnobrzeg
  • Samochód:RX-8

Witam. Nie wiem czy dobrze zalozylem temat jesli nie to prosilbym o przeniesienie. Przygotowuje sie do przebudowy moje rx'a :( gdyz wysiadly mi uszczelniacze i postanowilem wsadzic tam 1.8T aczkolwiek przez moje niedoinformowanie i trudosc w dostepie informacji do swapow dokonalem zakupu 1.8T BAM. Z tego co mi wiadomo to jest strasznie ciezko go umiescic w rx'ie. Chcialbym sie dowiedziec czy ktos juz dokonywal podobnej operacji i wie moze jak sobie z nia poradzic? Co zrobic z miska olejowa, lapami silnika, i ukladem wydechowym zeby to mialo rece i nogi? Dodam ze jestem zielony w mechanice a zbieram informacje aby mojemu mechanikowi bylo latwiej poskladac to do kupy :/



#2
ToxXx

ToxXx

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 175 postów
  • SkądZąbki/ WWA
  • Samochód:℞-8 K20

Najlepiej chyba jednak w przypadku 1.8T skierować się w tej sprawie do osób, które są biegłe w tym temacie i mają kilka swapów za sobą, zaoszczędzisz i sobie i mechanikowi czasu i co najważniejsze wydatków i poprawek. Mówię to jako świadomy posiadacz swapowanego Rx'a gdzie od roku ciągle coś poprawiam i zauważam jak słabo zostały niektórze rzeczy rozwiązane.
Upierając się wiele informacji o pakowaniu 1.8t znajdziesz na forum w wątkach swapowych/projektach gotowych, ale poza know how związanym z samym umieszczeniem silnika pamiętaj, że do tego dochodzi całe "dorobienie" wiązki tak aby to sprawnie EMU wysterować przy zachowaniu fabrycznych systemów.
 



#3
zynux

zynux

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • SkądTarnobrzeg
  • Samochód:RX-8