Skocz do zawartości

Zdjęcie

Swap na silnik Toyoty (pytania, opinie, problemy)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
68 odpowiedzi w tym temacie

#1
sasiad

sasiad

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 665 postów
  • SkądGdańsk

Witam proponuje aby wątek strojenia był poruszany w tym temacie.


Jestem pierwszy na liście do udzielenia pomocy :-)

Pacjent:

1JZ-GTE
na sinlgu HX30
wtryski 440cc
pompa seria 8mkowa + walbro 255

Do rzeczy...

na czym? dlaczego? x vs. y jakie efekty? jakie możliwości?


Bardzo proszę o rzeczową dyskusję ;-)



#2
KALI

KALI

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 345 postów
  • Samochód:FD/MX/13B/20B/2JZ GTE VVTI 600hp
Mając jzta nie poszedł bym w nic innego mając ogarnięta wiązkę na seryjnym igniterze niż w ecumastera po co pchać więcej kasy w sprzęt który ogarnia spokojnie zapłon góra dół do 500+ to chyba ewenement silnikowy ,to jedyny motor który tak tanio można wystroić.Serio nie ma sensu iść w coś innego.

#3
sasiad

sasiad

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 665 postów
  • SkądGdańsk
KALI, thx.


ECU Master DET III vs. ???

Ktoś coś doda?

#4
KALI

KALI

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 345 postów
  • Samochód:FD/MX/13B/20B/2JZ GTE VVTI 600hp
W przypadku tego silnika zgodzę się z Kajakiem.A każdy komp do 6 garów to 3500 -10000 tysia przedział cenowy.

#5
Lope

Lope

    Amator

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • SkądKrakow
Polecam
http://www.ebay.com/...#ht_2045wt_1037
cena faktycznie sporo wyzsza aczkolwiek za 450e (mam namiary na kolesia ktory tym handluje na wyspach uzywanym sprzetem koles sprawdzony) mozna juz kupic plusy wzgledem ecu mastera
wyswietlacz, wbudowany knock sensor, na biezaco masz wyswietlane do 8 parametrow(sam wybierasz jakie). wszystko mozesz sam zmieniac na biezaco, lacznie z tym ze ma pamiec map i masz 2 mapy pod reka ktore mozesz zmieniac w kazdej chwili. niemusisz podpinac lapka :) osobiscie uzywam w mojej FD(rotor biturbo) jak chcesz cos wiedziec o nim to pytaj smialo ;)

#6
Raptor

Raptor

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1 408 postów
  • SkądSłomniki - okolice
  • Samochód:RX8 & Mazda 3 BM
Lope czyli jak zaturbie RX to jesteś w stanie na tym wystroić ?

sig2.jpg


#7
Lope

Lope

    Amator

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • SkądKrakow
Ja nie bo dla mnie to czarna magia...:D z tego co wlasnie pogrzebalem nieznalazlem fc do rx8 mozliwe ze nie robia do nich. u fata jest silnik suproski czy tam chaser-owski dlatego polecam mu apexi. do rx7 sa power fc... czy do rx8 sa musialbys sie dowiedziec ;)

#8
sasiad

sasiad

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 665 postów
  • SkądGdańsk
Soarerowski ;)



W czym apexi jest/nie jest lepsze od ecumastera?

#9
KALI

KALI

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 345 postów
  • Samochód:FD/MX/13B/20B/2JZ GTE VVTI 600hp
Hehe to SA .Dużo więcej możliwości profi sprzęt.Będziesz mógł chociażby wyżej zakręcić na ecu3 taka opcja odpada.Ale to nie tylko na + większa rozdzielczość mapy przez co dokłądniejsze strojenie .Nie chcę tu robić wywodu lecz piggy a SA to dwa światy.

#10
sasiad

sasiad

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 665 postów
  • SkądGdańsk

Mając jzta nie poszedł bym w nic innego mając ogarnięta wiązkę na seryjnym igniterze niż w ecumastera.



To apexi czy em?

#11
KALI

KALI

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 345 postów
  • Samochód:FD/MX/13B/20B/2JZ GTE VVTI 600hp
Wiesz może inaczej proponuję ci ECU3 jeśli podchodzisz do tematu kasa to najtańsza opcja co do tego silnika i do mocy którą chcesz ogarnąć ten sprzęt poda. Apexi super sprawa dobrze się na nim pracuje i świetny sprzęt komp na ulicę i do sportu.Aem haltech to już raczej półka PRO i raczej tylko do sportu.Jak już ktoś pisał do swojego setup u nie wykorzystasz połowy funkcji więc czy warto.Ale oczywiście wszystko zależy od ciebie i twojej $.

#12
MATi

MATi

    Poweeeeer!!!!

  • Użytkownicy
  • 5 813 postów
  • SkądJózefosław
  • Samochód:BMW F10 528i juesandej
sasiad, jak chcesz to mogę Ci polecić znajomych co sprzedają EcuMastera w dobrych cenach...szajsu nie sprzedają, mogą doradzić i pomóc w wyborze,albo załatwić coś na zamówienia
http://www.topendpow...ducer_filter=62

Chyba że Ci się nie śpieszy i poczekasz jakiś czas aż wyjdzie EcuMaster Det4, jest jeszcze EMU chyba teraz w fazie testów.

#13
Zell

Zell

    Amator

  • Użytkownicy
  • 41 postów
  • SkądLbn
Jak cię stać to kup Apexi, będzie na zapas, a jak nie to DET III na razie wystarczy.

#14
Lope

Lope

    Amator

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • SkądKrakow
na apexi masz kontrole nad wszystkim mapy do wyboru w kazdej chwili.
dokladna predkosc bo kazdy licznik oszukuje dokladne obroty dokladna temperature wody co do stopnia itp itd oprocz tego od odpalenia do odpalenia zapisuje najwysze zanotowane wartosci ktore masz wybrane na wyswietlaczu. :) SA(stand alone) czyli wypinasz kompa i wpinasz komputer apexi juz przygotowane piny itd nic nie lutujesz nie tniesz nie szukasz. wpinasz, mapa i jazda. to jest jednak to. wyzsza polka nie bez powodu ecu master pracuje teraz nad wlasnym stand alone ;) jednak musi byc to lepsze ;] (wiem ze pracuja nad tym bo rozmawialem z gosciem ktory robi ecu master.

moglbym jeszcze mowic ci o HKS f-con tez jest to SA ale mialem do czynienia z tym i wieloma ludzmi ktory bardzo narzekali. duzo imprez i kilka osob od nissanow skyline s13 i s14. baa... wiecej przechodzili na apexi i byli z niego bardzo zadowoleni ;)

#15
sasiad

sasiad

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 665 postów
  • SkądGdańsk
Lope, z 450 ojrami i "gwarancją" trzymam za słowo. Kiedy przyjdzie czas na strojenie przypomnę się i ładnie poproszę.

#16
Lope

Lope

    Amator

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • SkądKrakow
dzis wyslalem maila do kolesia ktory tym handluje ogolnie podam wam jego stronke zobaczcie co koles ma do sprzedazy :D felgi takie ze Pytka mieknie ;D minusem jest to ze zrezygnowal ze strony www ma tylko facebooka ale to juz najmniejszy pikus. w szukajce FB wklejcie Japanese Performance tylko jedna firma wam wyskoczy kontakt tam macie koles ma na imie Dave. ze wszystkim idzie sie z nim dogadac jak ktos chce mam do niego numer koma bo na stronce jest tylko numer do firmy. jak sie odezwie czy ma i ile szuka za suprowski Apexi dam ci znac sasiad ;

a tutaj przyklad ze niewale kitu odnosnie tego ze za taka kase idzie kupic apexi fc ten akurat jest do 180sx nissana ale to jest podobna polka cenowa
http://cars.donedeal...le/cars/2713318

EDIT:
Dzis otrzymalem mail 1000e za apexi jego wytlumaczenie ze juz nieprodukuja i bardzo ciezko jest to dostac on ma na stanie ale ogolnie schodza jak swieze buly :)

#17
Pit

Pit

    RotaryXperimental

  • Administrator
  • 656 postów
  • SkądNiemcz
  • Samochód:FD3S
Z Ecumesterem nigdy nie miałem do czynienia, z Apexi PFC z kolei pracuje się świetnie. Ma sporo przydatnych możliwości. Mi osobiście tylko procedury startowej/flat'ów w nim brakuje, ale Ty zapewne ich nie potrzebujesz.

#18
g-rad

g-rad

    Amator

  • Użytkownicy
  • 52 postów
  • SkądPiaseczno
Używam ecumastera kilka dobrych lat co prawda w innym aucie i innym silniku, również uturbionym. Nie miałem nigdy z nim problemów. W wersji trzeciej można mieć w pamięci dwie mapy, które można przełączać przyciskiem, jest procedura startu i można zrobić korekcje po każdym czujniku jak się żywnie podoba. Do tego np. boost cut'a wykorzystując jakiś elektrozawór typu N75. Czego więcej chcieć ?

Prawdą jest, że nawet najdroższy sprzęt nie gwarantuje nam prawidłowego wystrojenia. Nie tylko przy WOT, ale też przy częściowych uchyleniach przepustnicy i w nietypowych warunkach jak np. zjeżdżanie ze wzniesienia, albo jazda pod górkę.

Moją mapę zmieniałem chyba 20 razy, ciągle odkrywam coś nowego i na bieżąco poprawiam, co nie jest trudne, ale trochę męczy...

Tak sobie myślę, że dziś jak bym potrzebował czegoś lepszego i miałbym na to fundusze to poszukałbym SA, który posiada działającą adaptację na podstawie odczytów z sondy szerokopasmowej.

Jedna mała uwaga, która może Ciebie zaciekawić to kwestia, że stosując piggyback'a nie będziesz miał możliwości podniesienia odcinki motoru. W Ecumasterze jest to możliwe w trybie Fuel Implant, który daje znacznie więcej możliwości, ale jest piekielnie trudny w ogarnięciu.

#19
sasiad

sasiad

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 665 postów
  • SkądGdańsk
Poki co polecono mi SRT Garage i Coobcia: Ecumaster

#20
g-rad

g-rad

    Amator

  • Użytkownicy
  • 52 postów
  • SkądPiaseczno
Mogę polecić Ci znajomego, który stroił wcześniej 1jzty i 2jzty na ecumasterze z bardzo dobrymi efektami: http://turbobmw.pl/v...t=864&start=240




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy