Witam proponuje aby wątek strojenia był poruszany w tym temacie.
Jestem pierwszy na liście do udzielenia pomocy :-)
Pacjent:
1JZ-GTE
na sinlgu HX30
wtryski 440cc
pompa seria 8mkowa + walbro 255
Do rzeczy...
na czym? dlaczego? x vs. y jakie efekty? jakie możliwości?
Bardzo proszę o rzeczową dyskusję ;-)
Swap na silnik Toyoty (pytania, opinie, problemy)
Rozpoczęty przez
sasiad
, 10 sty 2012 20:54
#1
Napisano 10 stycznia 2012 - 20:54
#2
Napisano 10 stycznia 2012 - 22:49
Mając jzta nie poszedł bym w nic innego mając ogarnięta wiązkę na seryjnym igniterze niż w ecumastera po co pchać więcej kasy w sprzęt który ogarnia spokojnie zapłon góra dół do 500+ to chyba ewenement silnikowy ,to jedyny motor który tak tanio można wystroić.Serio nie ma sensu iść w coś innego.
#3
Napisano 11 stycznia 2012 - 12:47
#5
Napisano 11 stycznia 2012 - 16:41
Polecam
http://www.ebay.com/...#ht_2045wt_1037
cena faktycznie sporo wyzsza aczkolwiek za 450e (mam namiary na kolesia ktory tym handluje na wyspach uzywanym sprzetem koles sprawdzony) mozna juz kupic plusy wzgledem ecu mastera
wyswietlacz, wbudowany knock sensor, na biezaco masz wyswietlane do 8 parametrow(sam wybierasz jakie). wszystko mozesz sam zmieniac na biezaco, lacznie z tym ze ma pamiec map i masz 2 mapy pod reka ktore mozesz zmieniac w kazdej chwili. niemusisz podpinac lapka osobiscie uzywam w mojej FD(rotor biturbo) jak chcesz cos wiedziec o nim to pytaj smialo
http://www.ebay.com/...#ht_2045wt_1037
cena faktycznie sporo wyzsza aczkolwiek za 450e (mam namiary na kolesia ktory tym handluje na wyspach uzywanym sprzetem koles sprawdzony) mozna juz kupic plusy wzgledem ecu mastera
wyswietlacz, wbudowany knock sensor, na biezaco masz wyswietlane do 8 parametrow(sam wybierasz jakie). wszystko mozesz sam zmieniac na biezaco, lacznie z tym ze ma pamiec map i masz 2 mapy pod reka ktore mozesz zmieniac w kazdej chwili. niemusisz podpinac lapka osobiscie uzywam w mojej FD(rotor biturbo) jak chcesz cos wiedziec o nim to pytaj smialo
#7
Napisano 12 stycznia 2012 - 19:30
#8
Napisano 12 stycznia 2012 - 19:45
Soarerowski
W czym apexi jest/nie jest lepsze od ecumastera?
W czym apexi jest/nie jest lepsze od ecumastera?
#9
Napisano 12 stycznia 2012 - 20:49
#10
Napisano 12 stycznia 2012 - 22:10
Mając jzta nie poszedł bym w nic innego mając ogarnięta wiązkę na seryjnym igniterze niż w ecumastera.
To apexi czy em?
#11
Napisano 12 stycznia 2012 - 23:02
Wiesz może inaczej proponuję ci ECU3 jeśli podchodzisz do tematu kasa to najtańsza opcja co do tego silnika i do mocy którą chcesz ogarnąć ten sprzęt poda. Apexi super sprawa dobrze się na nim pracuje i świetny sprzęt komp na ulicę i do sportu.Aem haltech to już raczej półka PRO i raczej tylko do sportu.Jak już ktoś pisał do swojego setup u nie wykorzystasz połowy funkcji więc czy warto.Ale oczywiście wszystko zależy od ciebie i twojej $.
#12
Napisano 13 stycznia 2012 - 00:35
sasiad, jak chcesz to mogę Ci polecić znajomych co sprzedają EcuMastera w dobrych cenach...szajsu nie sprzedają, mogą doradzić i pomóc w wyborze,albo załatwić coś na zamówienia
http://www.topendpow...ducer_filter=62
Chyba że Ci się nie śpieszy i poczekasz jakiś czas aż wyjdzie EcuMaster Det4, jest jeszcze EMU chyba teraz w fazie testów.
http://www.topendpow...ducer_filter=62
Chyba że Ci się nie śpieszy i poczekasz jakiś czas aż wyjdzie EcuMaster Det4, jest jeszcze EMU chyba teraz w fazie testów.
#14
Napisano 13 stycznia 2012 - 18:36
na apexi masz kontrole nad wszystkim mapy do wyboru w kazdej chwili.
dokladna predkosc bo kazdy licznik oszukuje dokladne obroty dokladna temperature wody co do stopnia itp itd oprocz tego od odpalenia do odpalenia zapisuje najwysze zanotowane wartosci ktore masz wybrane na wyswietlaczu. SA(stand alone) czyli wypinasz kompa i wpinasz komputer apexi juz przygotowane piny itd nic nie lutujesz nie tniesz nie szukasz. wpinasz, mapa i jazda. to jest jednak to. wyzsza polka nie bez powodu ecu master pracuje teraz nad wlasnym stand alone jednak musi byc to lepsze ;] (wiem ze pracuja nad tym bo rozmawialem z gosciem ktory robi ecu master.
moglbym jeszcze mowic ci o HKS f-con tez jest to SA ale mialem do czynienia z tym i wieloma ludzmi ktory bardzo narzekali. duzo imprez i kilka osob od nissanow skyline s13 i s14. baa... wiecej przechodzili na apexi i byli z niego bardzo zadowoleni
dokladna predkosc bo kazdy licznik oszukuje dokladne obroty dokladna temperature wody co do stopnia itp itd oprocz tego od odpalenia do odpalenia zapisuje najwysze zanotowane wartosci ktore masz wybrane na wyswietlaczu. SA(stand alone) czyli wypinasz kompa i wpinasz komputer apexi juz przygotowane piny itd nic nie lutujesz nie tniesz nie szukasz. wpinasz, mapa i jazda. to jest jednak to. wyzsza polka nie bez powodu ecu master pracuje teraz nad wlasnym stand alone jednak musi byc to lepsze ;] (wiem ze pracuja nad tym bo rozmawialem z gosciem ktory robi ecu master.
moglbym jeszcze mowic ci o HKS f-con tez jest to SA ale mialem do czynienia z tym i wieloma ludzmi ktory bardzo narzekali. duzo imprez i kilka osob od nissanow skyline s13 i s14. baa... wiecej przechodzili na apexi i byli z niego bardzo zadowoleni
#15
Napisano 13 stycznia 2012 - 22:08
Lope, z 450 ojrami i "gwarancją" trzymam za słowo. Kiedy przyjdzie czas na strojenie przypomnę się i ładnie poproszę.
#16
Napisano 14 stycznia 2012 - 10:19
dzis wyslalem maila do kolesia ktory tym handluje ogolnie podam wam jego stronke zobaczcie co koles ma do sprzedazy felgi takie ze Pytka mieknie ;D minusem jest to ze zrezygnowal ze strony www ma tylko facebooka ale to juz najmniejszy pikus. w szukajce FB wklejcie Japanese Performance tylko jedna firma wam wyskoczy kontakt tam macie koles ma na imie Dave. ze wszystkim idzie sie z nim dogadac jak ktos chce mam do niego numer koma bo na stronce jest tylko numer do firmy. jak sie odezwie czy ma i ile szuka za suprowski Apexi dam ci znac sasiad ;
a tutaj przyklad ze niewale kitu odnosnie tego ze za taka kase idzie kupic apexi fc ten akurat jest do 180sx nissana ale to jest podobna polka cenowa
http://cars.donedeal...le/cars/2713318
EDIT:
Dzis otrzymalem mail 1000e za apexi jego wytlumaczenie ze juz nieprodukuja i bardzo ciezko jest to dostac on ma na stanie ale ogolnie schodza jak swieze buly
a tutaj przyklad ze niewale kitu odnosnie tego ze za taka kase idzie kupic apexi fc ten akurat jest do 180sx nissana ale to jest podobna polka cenowa
http://cars.donedeal...le/cars/2713318
EDIT:
Dzis otrzymalem mail 1000e za apexi jego wytlumaczenie ze juz nieprodukuja i bardzo ciezko jest to dostac on ma na stanie ale ogolnie schodza jak swieze buly
#18
Napisano 19 stycznia 2012 - 09:26
Używam ecumastera kilka dobrych lat co prawda w innym aucie i innym silniku, również uturbionym. Nie miałem nigdy z nim problemów. W wersji trzeciej można mieć w pamięci dwie mapy, które można przełączać przyciskiem, jest procedura startu i można zrobić korekcje po każdym czujniku jak się żywnie podoba. Do tego np. boost cut'a wykorzystując jakiś elektrozawór typu N75. Czego więcej chcieć ?
Prawdą jest, że nawet najdroższy sprzęt nie gwarantuje nam prawidłowego wystrojenia. Nie tylko przy WOT, ale też przy częściowych uchyleniach przepustnicy i w nietypowych warunkach jak np. zjeżdżanie ze wzniesienia, albo jazda pod górkę.
Moją mapę zmieniałem chyba 20 razy, ciągle odkrywam coś nowego i na bieżąco poprawiam, co nie jest trudne, ale trochę męczy...
Tak sobie myślę, że dziś jak bym potrzebował czegoś lepszego i miałbym na to fundusze to poszukałbym SA, który posiada działającą adaptację na podstawie odczytów z sondy szerokopasmowej.
Jedna mała uwaga, która może Ciebie zaciekawić to kwestia, że stosując piggyback'a nie będziesz miał możliwości podniesienia odcinki motoru. W Ecumasterze jest to możliwe w trybie Fuel Implant, który daje znacznie więcej możliwości, ale jest piekielnie trudny w ogarnięciu.
Prawdą jest, że nawet najdroższy sprzęt nie gwarantuje nam prawidłowego wystrojenia. Nie tylko przy WOT, ale też przy częściowych uchyleniach przepustnicy i w nietypowych warunkach jak np. zjeżdżanie ze wzniesienia, albo jazda pod górkę.
Moją mapę zmieniałem chyba 20 razy, ciągle odkrywam coś nowego i na bieżąco poprawiam, co nie jest trudne, ale trochę męczy...
Tak sobie myślę, że dziś jak bym potrzebował czegoś lepszego i miałbym na to fundusze to poszukałbym SA, który posiada działającą adaptację na podstawie odczytów z sondy szerokopasmowej.
Jedna mała uwaga, która może Ciebie zaciekawić to kwestia, że stosując piggyback'a nie będziesz miał możliwości podniesienia odcinki motoru. W Ecumasterze jest to możliwe w trybie Fuel Implant, który daje znacznie więcej możliwości, ale jest piekielnie trudny w ogarnięciu.
#19
Napisano 19 stycznia 2012 - 20:38
#20
Napisano 19 stycznia 2012 - 23:18
Mogę polecić Ci znajomego, który stroił wcześniej 1jzty i 2jzty na ecumasterze z bardzo dobrymi efektami: http://turbobmw.pl/v...t=864&start=240
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych