Skocz do zawartości

Zdjęcie

Swap na silnik Toyoty (pytania, opinie, problemy)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
68 odpowiedzi w tym temacie

#61
Junior111

Junior111

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 853 postów
  • Samochód:Mazda Rx8

Zdu
Z punktu technicznego nie ma problemu z wysterowaniem dwóch map o ile komp na to pozwala. Emu ma taką funkcję, jednak nie uśmiecha mi się przerabiac kolektora pod większy wastegate :D 
Co do wykresu będę miał taki na wiosnę, bo szczerze mówiąc przez 3 miesiące była walka z ciśnieniem paliwa i spadkami przy doładowaniu od 1,2 bara(ja też jakoś nie miałem parcia nigdy na wykres z hamownii, stąd ich brak u mnie w temacie, ale po zimie już stwierdziłem że to zrobię bo dużo osób pyta). Temat skończył się a tydzień później walnęło śniegiem i od tamtej pory auto nie jeździ bo po prostu się nie da :D Do tego zima to dla mnie okres przeróbek wiec i w tym roku robię kilka poprawek, na szczęście już estetycznych bo technicznie wszystko już jest dobrze, ale jest kilka rzeczy zrobionych takich gdzie jest zaczepiony na tzw trytytce jak np regulator od paliwa. Teraz jak wiem że już to działa muszę zrobić cały układ. Chciałbym też schować wiązkę i poukładać ładnie wszystkie przewody :D Póżniej to już zabawa w lakierowanie :D

Co do samego doładowania, nie wiem czy coś Ci pomoże taki wykres bo jednak moc zależy też od zastosowanej turbinki. Jedne przy takim doładowaniu jak mam mają 400 km drugie 660. U mnie orientacyjnie spodziewałbym się wyniku 450-500 km 


Użytkownik Junior111 edytował ten post 30 stycznia 2019 - 14:40

  • zdu lubi to

#62
zdu

zdu

    Nadworny Rotary Grafik

  • Użytkownicy
  • 1 610 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:3-cylindrowy hatchback

no i git, chętnie zerknę na wykres, bo z tego co pamiętam masz GE przygotowany pod turbo, więc na 2JZ-GTE to trochę inaczej może wyglądać. Wiem doskonale jak dużo zależy od przygotowania komponentów, w ogólnym wyniku wszystko się liczy, a dopasować wszystko tak żeby działało ze sobą wcale tak łatwo nie jest. dlatego też, te "ekonomiczne" swapy, jak wspominał Gronek, kosztują wór pieniędzy.

 

Ważne jest żeby uświadomić ludziom, że to nie jest tak, że bierzesz sobie silnik z półki, wywalasz jeden, wkładasz drugi, 2 tygodnie roboty i moc 2 razy większa.



#63
Junior111

Junior111

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 853 postów
  • Samochód:Mazda Rx8
Wiadomo, ja na fb mam takich zapytań średnio 10 w tygodniu gdzie ludzie chcą się brać za swapa sami ale nie wiedzą co to emu. Myślą że przerzuca sobie cały silnik z wiązka kompem i jazda 😅 najlepiej jeszcze gotowy schemat podesłać 😁 tak jak mówisz, u mnie obecnie jest GE VVTI Zakuty. Podobno te miały lepsza głowice niż gte, tak przynajmniej czytałem po forach.

#64
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1 952 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio
Gronek, przyjacielu ja wiem jak to działa i jakie te promienie maja przełożenie na prowadzenie bo z 10 lat temu na studiach już takich układów zawieszeń w 3D zaprojektowałem kilkanaście.

Dla jasności też, jak wiekszość wie ja nie musze być w żadną strone poprawny politycznie i jestem 99.9% ANTYswapowy.
Robi sie dla mnie u Radzia jedno auto ze swapem na RB25Det neo, ale dlatego że jest to projekt przejęty, jakość prac Radka mi odpowiada, a budżet z uwagi na to ze jest to auto przejęte, a nie budowane od początku dla mnie od podstaw jest mocno atrakcyjny jak na auto z mocą 400+++.

Omawiane rozwiązanie z natury złe, tylko od wielkości przesunięcia zależy jak złe i czy pomijanie małe. Odwórz jakiś program Cadowski zamiast painta, zatargaj przednią belkę do salonu wprowadz prawdziwe wartości. Potem prawdziwe wartosci z przesunięciem nagła o 1-2cm w dół, zasymuluj realne ugięcia zawieszenia, realne kąty skrętu. Potem zrób to samo z przesunięciem o 15cm i wtedy pojawi sie problem o którym piszesz realnie.

CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.


#65
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7 167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,


Omawiane rozwiązanie z natury złe, tylko od wielkości przesunięcia zależy jak złe i czy pomijanie małe. Odwórz jakiś program Cadowski zamiast painta, zatargaj przednią belkę do salonu wprowadz prawdziwe wartości. Potem prawdziwe wartosci z przesunięciem nagła o 1-2cm w dół, zasymuluj realne ugięcia zawieszenia, realne kąty skrętu. Potem zrób to samo z przesunięciem o 15cm i wtedy pojawi sie problem o którym piszesz realnie.

Nie odpalam Cada bo w realu widzę że jest dupa. Nie wiem jak minimalne musi byc przesunięcie jeżeli lekki luz na końcówce , któy powoduje mniej nerwowe zmiany już dae się we znaki.  Do upalania ... spoko ... olać temat ale w normalnej jeździe przeszkadza w hooy. 

Ja też nie jaestem ortodoksem. Nie mam nic do modyfikacji ale chyba dążymy do lepszego :) 

Tak na marginesie to jednak wszystko zależy od właściciela. 

Teść jeżdził kngoorem twierdząc , ze jest super. Jak wsiadłem to mówię "kurła tym w pas trafić nie idzie" . Okazało się ze mocowania mcphersona miały centymetrowy luz :)   Jednak punkt widzenia zależy od punktu siedzenia", "miej wyebane to będzie ci dane ":) :)  to zaczyna mieć sens 


Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#66
THX911

THX911

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 834 postów
  • SkądStarachowice / WWA
  • Samochód:RX8 K20K

Powinniśmy się w końcu zebrać i zrobić filmik na YT z porównania Ori RX8 do Kundli. Z podziałem na poziom zaawansowania swapa i ori mazdy, oraz modzonej ori, Zrzucić się na jeden kpl kół, by każdy jeździł na tej samej oponie. (model, szerokość, twardość) Pojechać na taki Jastrząb. Myślę, że taki filmik miałby setki tyś odtworzeń, wiedza wśród ludzi też by się poszerzyła, a np. Rev Service miało by kolejną reklamę jak by wpadło to na Gronka kanał. ( Tak by też trafiło do dużej ilości osóB) Zrobić jakieś nie tylko typowo torowe jeżdżenie na czas. Ale takie testy łosia, hamowania, hamowania w zakręcie, przyśpieszenia itd. 
Troszkę już tych aut jest na forum i na pewno by zebrał kilka rodzajów RX-ów. 

Seria

Seria modzona 

Seria odchudzona torowa

Swap k20

Swap 1.8t 

Swap 2jz

itd. 


  • Sopel_XL lubi to

#67
Junior111

Junior111

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 853 postów
  • Samochód:Mazda Rx8
Coś takiego, to powinna prowadzić jedna i ta sama osoba lub osoby o takim samym poziomie. Inaczej porównanie jest bez sensu
  • Sopel_XL lubi to

#68
THX911

THX911

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 834 postów
  • SkądStarachowice / WWA
  • Samochód:RX8 K20K

Coś takiego, to powinna prowadzić jedna i ta sama osoba lub osoby o takim samym poziomie. Inaczej porównanie jest bez sensu

Nie widzę nic przeciwko. Najlepiej jeszcze osoba bezstronna :) Znam taką jedną z rallycrosu, która by tez mogła dostarczyć opony (Rob z ODS) 
Kwestia spotkania się kiedyś przy piwie i przegadania. 


  • Sopel_XL lubi to

#69
Junior111

Junior111

    Pasjonat

  • Użytkownicy
  • 853 postów
  • Samochód:Mazda Rx8
Nie wiem czy znajdziesz tyle chętnych osób do oddania auta komuś kogo pierwszy raz na oczy widzą. W teorii wszystko łatwo prosto. W praktyce bardzo ciężko do zorganizowania żeby wszystkim się termin pokrywam itd itd

Użytkownik Junior111 edytował ten post 31 stycznia 2019 - 17:46





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy