Jaki podnośnik samochodowy dwukolumnowy
#4
Napisano 14 październik 2018 - 13:15
Zaznaczam jeszcze raz. Nie miał żadnej awarii przez 10lat.
Wymienione gumy na łapach i to tylko raz, ale to chyba oczywiste.
Użytkownik GMAgrzesiek edytował ten post 14 październik 2018 - 13:15
#5
Napisano 14 październik 2018 - 15:11
#7
Napisano 14 październik 2018 - 18:13
5lat użytkowania
Temperatura mu nie straszna
Ja konserwuje slimak pionowy co rok czyli czyszczenie i nowy smar tak sam od siebie to robie A jak zabraknie prądu to ręcznie przy silniku się opuszczę jest trochę kręcenia ale sam nie spadnie
A stoi na dworze nie w pomieszczeniu
Użytkownik Darko edytował ten post 14 październik 2018 - 18:18
- kamilg123 lubi to
#9
Napisano 14 październik 2018 - 20:15
Dzięki za opinie, Darko mnie przekonał do śrubowego, bezpieczeństwo na 1szym miejscu, śrubowy nie spadnie.
Mój ma zapadkę która trzyma do 2,5t, po podniesieniu ciężar się na niej trzyma, nie na hydraulice.
Daleko do mnie nie masz, zaglądnij jak chcesz. Zobaczysz plusy jedno kolumnowego.
Nie namawiam na żadne z rozwiązań.
- kamilg123 lubi to
siąpi deszcz późno jest z czartem cyrograf czas pleść
#10
Napisano 15 październik 2018 - 06:21
Każdy podnośnik hydrauliczny gdy już podniesie nie trzyma ciężaru siłownikami i ciśnieniem oleju, tylko mechanicznymi zapadkami. Blokujesz go w pozycji jakiej chcesz i może tygodnie wisieć, trzyma to wszystko tylko mechanika (raczej nie do pokonania). Nie może być tak że pęka przewód i auto spada. Raczej nikt by mu nie udzielił homologacji. Opuścić też można bez prądu, nie raz taką sytuację miałem.
Powiem jeszcze raz-Nie widzę przewagi śruby nad hydrauliką.
Ewentualna naprawa to koszt uszczelniaczy siłownika, a nowa śruba to koszt nieomal połowy podnośnika.
Użytkownik GMAgrzesiek edytował ten post 15 październik 2018 - 06:23
#11
Napisano 15 październik 2018 - 08:49
Co za bzdury. Jak spadnie hydrauliczny ?? Ma zapadki zabezpieczające . Przecież to jest projektowane według określonych zasad bezpieczeństwa. Odchodzi się od śrubowych bo sa bardziej obsługowe. Smarowanie gwintu, napęd i wyciągający się łańcuch. Hydraulik jest cichszy, zużywa mniej prądu przy takim samym udźwigu. Uzywa prądu tylko do podnoszenia. Panowie no bez jaj. Sam będę nabywał podnośniki i na pewno będą to hydrauliki.
Ile chcecie żebym wam wymienił warsztatów , które znam i które korzystają z hydraulików od wielu wielu lat, wcześniej mieli śruby i za chiny by do nich nie wrócili ? Może to się wydać nieprawdopodobne ale nigdy nikomu auto na łeb nie spadło. Bardziej to gorzko wspominają momenty kiedy zabrakło prądu . Na hydrauliku poprostu opuszczasz a śrube to sie nieźle trzeba nakręcić żeby auto opuścić.
#13
Napisano 16 kwiecień 2019 - 06:25
Do użytku garażowego moim zdaniem tylko i wyłącznie hydrauliczny. Śrubowy dobry jest, ale na trasie, gdy trzeba podnieść auto aby zmienić koło. W pozostałych przypadkach - czyli tych wszystkich garażowych naprawa, spokojnie daje radę podnośnik hydrauliczny, ktory jest szybszy i wygodniejszy w użytkowaniu.
Proponuję sprawdzić jeszcze specyfikację tego tutaj: https://kraftdele.in...lowy-kd382.html
Użytkownik rekin edytował ten post 30 kwiecień 2019 - 10:33
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych