Side seals, corner seals. Co i jak
#3
Napisano 10 styczeń 2019 - 12:33
Wysłane z mojego Nie interere bo KiciKici przy użyciu Tapatalka
Chyba że Ci chodzi o takie customowe do własnego docinania. Ale custom OEM takie som? xd
Użytkownik MizuNeko edytował ten post 10 styczeń 2019 - 12:35
#4
Napisano 10 styczeń 2019 - 12:41
#5
Napisano 10 styczeń 2019 - 22:55
Bądz na długość
Nie wiem, czy ktoś poza gronkiem, czy kojotem będzie w stanie Tobie pomóc.
Zawsze możesz sam ściągnąć
https://www.atkinsro...H1-11-C11C.html
Można też zaryzykować, i sprawdzić niezbadane lądy takie jak
https://www.rhdjapan...h/?q=side seals
https://jdm-planet.c...seals-12pc-oem/
Swoją drogą pytanie, czemu corner seals, pękły? Bo mam tyle zestawów, i mierzyłem z każdego nie widziałem różnicy. Jak potrzebujesz i mogą być używane to pisz pw.
- Plantator lubi to
#6
Napisano 10 styczeń 2019 - 23:11
szukaszN3H1-11-C11C
Bądz na długośćhttp://rx7.cz/pics/r...ld2008_crop.jpg
Nie wiem, czy ktoś poza gronkiem, czy kojotem będzie w stanie Tobie pomóc.
Zawsze możesz sam ściągnąć
https://www.atkinsro...H1-11-C11C.html
Można też zaryzykować, i sprawdzić niezbadane lądy takie jak
https://www.rhdjapan...h/?q=side seals
https://jdm-planet.c...seals-12pc-oem/
Swoją drogą pytanie, czemu corner seals, pękły? Bo mam tyle zestawów, i mierzyłem z każdego nie widziałem różnicy. Jak potrzebujesz i mogą być używane to pisz pw.
nic mi nie pękło chce mieć nowe:p poza tym wydaje mi się że sporo zależy z kompresji właśnie od cornerów w szczególności na wolnych obrotach:p ale mogę się mylić nie jestem fachowcem....
Użytkownik kaj1990 edytował ten post 10 styczeń 2019 - 23:57
#8
Napisano 11 styczeń 2019 - 10:37
Kacpes to nie wiem jak mierzyłeś że różnicy nie było bo jeszcze się nie spotkałem żeby w jednym piecu były wszystkie takie same a co dopiero w kilku
#9
Napisano 11 styczeń 2019 - 12:06
Zwracam Gronku honor, mierzyłem z dokładnością do 1 miejsca po przecinku suwmiarką analogową, w sprawdzaniu z dokładnością do 0.02 na 3 losowych cornerach, z 3 losowych silników, wyniki
Przy dokładności silnika na bocznych płytach (wdł serwisówki) 0.01 to rzeczywiście może wpływać, Ale w sewisówce nie ma (przynajmniej ja nie widzę) dokładnych wysokości cornera.
Cytat z instrukcji jaki znalazłem ad. cornerów.
"3. Inspect the corner seal groove of the rotor by inserting the SST
- If 1/2 or more of either end of the SST can be inserted into the seal groove, replace the corner seal
- If 1/2 or more of both ends of the SST can be inserted into the corner seal groove, replace the rotor
Caution:
- Do not push the SST in with force
- Keep the SST perpendicular to the seal groove
- When replacing the corner seal, replace with one that matches the S or L inspection on the rotor."
@Edit
Także o ile zgodzę się, że może to wpływać jakotako na kompresję, nie widzę jak bardzo znacząco może to wpływać, jak zrobi się cieplej może poskładam parę razy wankla 4 fun, i pomierzę komprę. zobaczymy jak to będzie wpływać.
Użytkownik Kacpes edytował ten post 11 styczeń 2019 - 12:09
#10
Napisano 11 styczeń 2019 - 18:59
#11
Napisano 11 styczeń 2019 - 19:42
Ten film trochę potwierdza moją tezę z tymi wolnymi obrotami;p co prawda to tylko porównanie OEM vs atkins... Ale podobnie może być nowy vs stary..
#12
Napisano 12 styczeń 2019 - 14:00
Trochę zbyt krytycznie i ogólnikowo potraktowałem wypowiedz Kaja, za co przepraszam i jednoznacznie poczuwam się do obowiązku sprostowania, oraz wyjaśnienia całej sytuacji.
Powieszchnia nieszczelności w silniku wankla przy niskich obrotach wynosi 1,5mm2 / komorę przy niskich obrotach, przy wysokich 2mm2.
wyciek spowodowany obszarami side seals, corner seals, oraz apex seals stanowią około 1/3 wszystkich przecieków w wanklu,
amplituda nieszczelności w obszarze cornera pomiedzy niskimi a wysokimi obrotami wynosi 5%
Wyciek gazów z okolic cornera, występuje dokładnie w pasowaniu cornera do rotoru czyli tak zwanym "corner clearance" poniższe schematy pokazują o co chodzi
Tutaj macie zobrazowane w który miejscu puszcza corner, co w sumie może lekko obronić moje słowa negujące że sporo zależy od kondycji cornerów, bo w sumie gazy uciekają rowkiem, a nie górną płaszczyzną dotykająca plejtów, bardziej dla mnie ma znaczenie stan płyt bocznych, oraz rotorów, no ale moja wina, ze zaprzeczyłem bez rozwinięcia.
Tu macie pokazaną różnice w wycieku gazów cornera, pomiędzy powierzchnią dotykającą bocznego plejta( uznajmy 0,07mm2) a powierzchnią wycieków gazu między cornerem, a rotorem (ponad 0,4mm2) także wieksze znaczenie ma pasowanie cornera, do rotoru, niż sama wysokość cornera.
Także mam nadzieję ze szczegółowo objaśniłem temat, odkupując swoją ignorancje:) Peace
Użytkownik Plantator edytował ten post 12 styczeń 2019 - 14:02
- pezele, kaj1990, ika i 2 innych osób lubią to
#13
Napisano 12 styczeń 2019 - 14:33
oczywiście szczegółowo ;p co nie zaprzeczyło o tym co pisałem wyżej, bo racji trochę miałęm:p admin powinien wyciąć to może do innego oddzielnego tematu;pTrochę zbyt krytycznie i ogólnikowo potraktowałem wypowiedz Kaja, za co przepraszam i jednoznacznie poczuwam się do obowiązku sprostowania, oraz wyjaśnienia całej sytuacji.
Powieszchnia nieszczelności w silniku wankla przy niskich obrotach wynosi 1,5mm2 / komorę przy niskich obrotach, przy wysokich 2mm2.
wyciek spowodowany obszarami side seals, corner seals, oraz apex seals stanowią około 1/3 wszystkich przecieków w wanklu,
amplituda nieszczelności w obszarze cornera pomiedzy niskimi a wysokimi obrotami wynosi 5%
Wyciek gazów z okolic cornera, występuje dokładnie w pasowaniu cornera do rotoru czyli tak zwanym "corner clearance" poniższe schematy pokazują o co chodzi
Tutaj macie zobrazowane w który miejscu puszcza corner, co w sumie może lekko obronić moje słowa negujące że sporo zależy od kondycji cornerów, bo w sumie gazy uciekają rowkiem, a nie górną płaszczyzną dotykająca plejtów, bardziej dla mnie ma znaczenie stan płyt bocznych, oraz rotorów, no ale moja wina, ze zaprzeczyłem bez rozwinięcia.
Tu macie pokazaną różnice w wycieku gazów cornera, pomiędzy powierzchnią dotykającą bocznego plejta( uznajmy 0,07mm2) a powierzchnią wycieków gazu między cornerem, a rotorem (ponad 0,4mm2) także wieksze znaczenie ma pasowanie cornera, do rotoru, niż sama wysokość cornera.
Także mam nadzieję ze szczegółowo objaśniłem temat, odkupując swoją ignorancje:) Peace
Kupione do zamkniecia
Użytkownik kaj1990 edytował ten post 12 styczeń 2019 - 16:25
#17
Napisano 12 styczeń 2019 - 17:04
Plantator skąd takie fajne opracowanie? Nie znam źródełka.
p.s.
sorrki ze Ci jeszcze paczki nie wysłałem, woże graty w samochodzie, musze to spakować i kuriera zamowić, ale zawsze cos innego mam na głowie:)
Użytkownik Plantator edytował ten post 12 styczeń 2019 - 17:11
- Boris86 lubi to
#18
Napisano 12 styczeń 2019 - 20:52
Spokojnie. Wydzielimy z tego oddzielny temat. Bardzo ciekawa dyskusja. To są chwile kiedy cieszę się, że moderuje to forum. 😍😍😍😍Panowie robicie z tego nowy post temat A to nie ten dział.
Mimo że w temat się wkreciłem
- Plantator i Kacpes lubią to
#19
Napisano 17 styczeń 2019 - 08:01
Jeszcze prośba. Ja wiem, ze piszecie w szale i euforii ale jak odpowiadacie to nie cytujcie całego posty bo kilka wypowiedzi i kilka stron. To jest zwyczajnie nieczytelne. Poza tym już trzeba polewać dexelią rolkę od myszki bo się zaciera od scrollowania
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych