Skocz do zawartości

Zdjęcie

TimonRC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
105 odpowiedzi w tym temacie

#21
kamilg123

kamilg123

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 314 postów
  • Samochód:Mazda rx-8 HP
Też kiedyś się zastanawiałem czy silikon da radę, czekam na efekty :)

#22
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6749 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Ale w rx8 płaszcz wodny nie jest problemem. No chyba że się podwinie ale pierdołowatość składającego nie jest wadą silnika. To odpali nawet na zwyklym gumiaku o okrągłym przekroju. Schody zaczynają się jak dasz czadu i na wysokości pracy i wydechu pojawi się temoeratura. Egt potrafi tam osiągnąć 900 i więcej. Gumki płyną. Silikon jest masą która ma doszczelnić ale sam w sobie nie wytworzy przy tej grubości jako takiej uszczelki. Na razie poza sznurem w twardym teflonie (rotary aviation) nie wymyślono nic lepszego od oem. Reasumując. Sikikon owszem pomoże kiedy w opcji bida ratujesz stare uszczelki ale ich nie zastąpi. Mowimy o wewnętrznej uszczelce. Zewnętrzne nie dostają takiej temperatury i wystarczy użyć starych + sikikon
  • kamilg123 lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#23
Darko

Darko

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1182 postów
  • SkądGniezno
  • Samochód:Rx 8 HP
Wewnętrzne uszczelnienie puści i to nie podlega dyskusji silikon Reinza poďda się temp. Testowałem go w innym projekcie gdzie tem była około 380 stopni i puścił
Kombinuj coś innego

Użytkownik Darko edytował ten post 06 sierpień 2019 - 07:42


#24
TimonRC

TimonRC

    Amator

  • Użytkownicy
  • 64 postów
  • Samochód:RX8

Wewnętrzne uszczelnienie puści i to nie podlega dyskusji silikon Reinza poďda się temp. Testowałem go w innym projekcie gdzie tem była około 380 stopni i puścił
Kombinuj coś innego

muszę nad tym chwilke pomyśleć poszukać informacji i potestować  bo możecie mieć  dużą racje przetestuje dam relacje



#25
FILATEAM

FILATEAM

    Amator

  • Użytkownicy
  • 25 postów
  • Samochód:RX-8

Witam! Wygląda bardzo fajnie... Sam mam podobne graty ze starego silnika i zamierzam się z tym rozprawić. Czy twoje housingi miały wyząbkowanie lub ubytki w gładzi? Pozdro!


Użytkownik FILATEAM edytował ten post 09 sierpień 2019 - 13:55


#26
TimonRC

TimonRC

    Amator

  • Użytkownicy
  • 64 postów
  • Samochód:RX8

Witam! Wygląda bardzo fajnie... Sam mam podobne graty ze starego silnika i zamierzam się z tym rozprawić. Czy twoje housingi miały wyząbkowanie lub ubytki w gładzi? Pozdro!

tak miały slady wystopniowań   i lekkie ubytki ale takie naprawde minimalne  

silnik ma przebieg 140 tys km  bez remontu 



#27
FILATEAM

FILATEAM

    Amator

  • Użytkownicy
  • 25 postów
  • Samochód:RX-8

Podeslij mi proszę na priva dane gościa od szlifu, bo jak pokazałem u siebie w okolicy to szukali "zaworów". Moze bedzie chciał kolejny raz :) . Masz moze jeszcze zdjęcia housingow przed polerowaniem? Porównam z tymi co leżą u mnie w garażu i czekają na drugie życie. Kiedy uruchomienie? Martwi mnie tylko ten projekt z silikonem :( raczej obstawialbym sznur lub ori . Pozdro!


Użytkownik FILATEAM edytował ten post 09 sierpień 2019 - 21:15


#28
Darko

Darko

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1182 postów
  • SkądGniezno
  • Samochód:Rx 8 HP
Jak "gładzie" housingow z porypaną gladzią czyli tym gównem po czym slizga się apex-uszczelniacz są porypane i je zjedziesz na rowno do poziomu najniższego czyli tego ubytku i to wszystko wyrownasz to po kilkunastu kilometrach lub obrotach silnika ugryziesz się w dupkę i jaja wciagniesz ze złosci koniec tematu
  • MATi lubi to

#29
Darko

Darko

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1182 postów
  • SkądGniezno
  • Samochód:Rx 8 HP

Podeslij mi proszę na priva dane gościa od szlifu, bo jak pokazałem u siebie w okolicy to szukali "zaworów". Moze bedzie chciał kolejny raz :) . Masz moze jeszcze zdjęcia housingow przed polerowaniem? Porównam z tymi co leżą u mnie w garażu i czekają na drugie życie. Kiedy uruchomienie? Martwi mnie tylko ten projekt z silikonem :( raczej obstawialbym sznur lub ori . Pozdro!


Na sznurze to się powies to nie PRL

#30
FILATEAM

FILATEAM

    Amator

  • Użytkownicy
  • 25 postów
  • Samochód:RX-8
No i po co tak ostro? Projekt jest fajny... A specjalne sznureczki nie są do wieszania, a do uszczelniania kotłów, form itd. gdzie temp dochodzi do 1200 i ciśnienie do 10 barów. Trzeba szukać nowych rozwiązań, a nie wszystko negować... Moze silnik nie zrobi 100 tys. Przy takim drutowaniu wystarczyłoby 30-40 tys. i tez byłoby git... Więcej wiary i mniej gniewu!

#31
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6749 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Z ciekawości. Jak wasz szlifierz bazuje krzywą płytę?
  • Boris86 lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#32
Darko

Darko

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1182 postów
  • SkądGniezno
  • Samochód:Rx 8 HP
To nie złość tylko są inne sposoby A jak czytam sznur to PRL się włącza
A 30-40tyś to wraca opinia wankla że tyle i w pizdu do śmieci ten silnik bo szuka się sposobu po niskich kosztach A jak nie wypali to wiadomo nie ma " lajka" tylko hejt
Kup dobre graty poczytaj rady zbierz je w kupkę i smigaj Ja swoim od remontu zrobiłem niecałe 45tys i jest to od 2ch lat moje jedyne autko

Użytkownik Darko edytował ten post 10 sierpień 2019 - 14:53


#33
TimonRC

TimonRC

    Amator

  • Użytkownicy
  • 64 postów
  • Samochód:RX8

Z ciekawości. Jak wasz szlifierz bazuje krzywą płytę?

trasuje ja wględem otworu wewnętrznego i według wzoru przelicza średnia arytmetyczną żeby zgadzalo się z płaszczyznami zewnętrzymi  to tak w zartach a tak na poważnie nie pytałem się go ale cala jest jednakowego wymiaru do okola 



#34
TimonRC

TimonRC

    Amator

  • Użytkownicy
  • 64 postów
  • Samochód:RX8

No i po co tak ostro? Projekt jest fajny... A specjalne sznureczki nie są do wieszania, a do uszczelniania kotłów, form itd. gdzie temp dochodzi do 1200 i ciśnienie do 10 barów. Trzeba szukać nowych rozwiązań, a nie wszystko negować... Moze silnik nie zrobi 100 tys. Przy takim drutowaniu wystarczyłoby 30-40 tys. i tez byłoby git... Więcej wiary i mniej gniewu!

 

dlaczego nie moze chłopak ma i racje  trzeba by go jedynie jakos dobrze pozaplatać zeby tworzyl jedna calość nasaczyć w czymś  i moze by by.o to bardzo dobre  

 

wczoraj wyzywałem się na uszczelkach  na fabrycznej czerwonej wewnętrznej, na tej mojej z victora ,  uszczelce wodnej oryginalnej , sylikonie do 380 st  i na zwyklym oringu . Lutownica do 480 stopni  cyna  zapalniczka ogien i testowalem grzalem przypalalem  jeszcze planuje się wyrzyć na uszczelce z uszczelniacza bocznego rotora  jedno nagranie już mam  jak potestuje do końca dam filmy

jescze mysle o przetestowaniu syikonu do uszczelniania pieców  ale nie wiem jaka maja odpornośc na paliwa i oleje 

i przez myśl przeszla mi tradycyjna dawna uszczelka miedziana w tym ze pod nią musiały by być slifowane dodatkowo housingi  zeby sie grubośc zgadzala housinga fabrycznego z tym z uszczelką 


Użytkownik TimonRC edytował ten post 10 sierpień 2019 - 18:44


#35
FILATEAM

FILATEAM

    Amator

  • Użytkownicy
  • 25 postów
  • Samochód:RX-8
Wiem, wiem Darko jestes purysta wanklowym. Jak ktos chce cos popsuć w tym sercu to sie krew w Tobie gotuje... Szukamy tylko nowych rozwiązań które mogłyby być ekonomiczne. Obecnie latam na nowym (starym ;) piecu i czekam co przyniesie los... Czy swój silnik robiłeś sam, czy wybrałeś znane warsztaty ;) ? Osobiście tez polecałbym na ori ;). Tak z ciekawości... Składał ktos silnik na starych gratach z nowymi uszczenieniami? Zajechane housingi i plyty... Pozostałe części ok. Nowe apexy, cornery i uszczelki. Ciekawe jakie silnik miałby parametry? Pytam, bo mój oprócz nieodpalania na ciepłym spisywał się całkiem dobrze przy kompresji na poziomie 4.0. Super przyspieszenia, normalne spalanie, cicha praca, itd. Po rozebraniu wszystko było w kiepskim stanie... Apexy miały jakieś 4 mm, a trójkątów juz prawie nie było. Mimo to silnik działał. Czy gdyby czysto teoretycznie zamontować nowy zestaw ratunkowy, to maszyna byłaby jeszcze do życia przez kilka, kilkadziesiąt tysięcy km? Zapewne nie osiągnelaby parametrów nowego silnika... Ale czy dałaby radę polatac i odpalić na ciepłym?

Użytkownik FILATEAM edytował ten post 10 sierpień 2019 - 23:35


#36
TimonRC

TimonRC

    Amator

  • Użytkownicy
  • 64 postów
  • Samochód:RX8

Wiem, wiem Darko jestes purysta wanklowym. Jak ktos chce cos popsuć w tym sercu to sie krew w Tobie gotuje... Szukamy tylko nowych rozwiązań które mogłyby być ekonomiczne. Obecnie latam na nowym (starym ;) piecu i czekam co przyniesie los... Czy swój silnik robiłeś sam, czy wybrałeś znane warsztaty ;) ? Osobiście tez polecałbym na ori ;). Tak z ciekawości... Składał ktos silnik na starych gratach z nowymi uszczenieniami? Zajechane housingi i plyty... Pozostałe części ok. Nowe apexy, cornery i uszczelki. Ciekawe jakie silnik miałby parametry? Pytam, bo mój oprócz nieodpalania na ciepłym spisywał się całkiem dobrze przy kompresji na poziomie 4.0. Super przyspieszenia, normalne spalanie, cicha praca, itd. Po rozebraniu wszystko było w kiepskim stanie... Apexy miały jakieś 4 mm, a trójkątów juz prawie nie było. Mimo to silnik działał. Czy gdyby czysto teoretycznie zamontować nowy zestaw ratunkowy, to maszyna byłaby jeszcze do życia przez kilka, kilkadziesiąt tysięcy km? Zapewne nie osiągnelaby parametrów nowego silnika... Ale czy dałaby radę polatac i odpalić na ciepłym?

wedlug  mnie teoretycznie tak z tym ze na początku może mieć większy problem z odpalaniem niżeli stary silnik , uszczelnienia nowe muszą się dopasować - dotrzeć  do nierównej płaszczyzny aby uzyskać jej kształt co może długo trwać czasowo - wiadomo lepsza gładka płaszczyzna do nowego gładkiego apexa ponieważ już na starcie dobrze dolega do płaszczyzny co skraca okres docierania się silnika i jego prawidłową pracę.



#37
TimonRC

TimonRC

    Amator

  • Użytkownicy
  • 64 postów
  • Samochód:RX8

uszczelki uszczeleczki sylikony itd. itp. 

powiem w skrucie tak

1) zwykly oring topi się jak maslo  przy wysokich temperaturach 

2) syikon wysoko temperaturowy do 380 stopni roztopił się bez większego problemu przy lutownicy do 480 stopni 

3) uszczelka wykonana z sylikou wiktora reiza jestem pelen podziwu mimo ze ma niby wytrzymać 300 stopni ostro walczy nie topi się spala się dymi ma odkształcenia ale nie topi trzeba ja dobrze grzać 

4) uszczelka fabryczna naprawdę dobra nie topi się prxzypala dymi są ślady  wgłębienia po grzaniu  wgłębienia 

 

moje spostrzeżenia  uszczelka viktora można by powiedzieć ze dorównuje fabrycznej w tym ze fabryczna jest twardsza i ja łatwiej przerwać a victora  bardziej elastyczna i naciągliwa 

 

 

po teście z zapalniczka czyli ogniem otwartym nie ma znaczenia czy fabryczna czy nie czy sylikon czy co tam innego wszystkie zostały unicestwione w mgnienu oka żadna nie dała rady 



#38
arkadzik

arkadzik

    HajPałer Streeetporteed

  • Użytkownicy
  • 998 postów
  • SkądBIA
  • Samochód:Rx8 HP
Zwróć uwagę ze oem wodne maja jeszcze błonki osłonowe od ognia
Ciekawi mnie jak spisują się te z Vitona od Greków


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Użytkownik arkadzik edytował ten post 12 sierpień 2019 - 19:33


#39
Darko

Darko

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1182 postów
  • SkądGniezno
  • Samochód:Rx 8 HP
To one są całe gumowte jak kojaze ale ktoś na forum pisał że są kiepskie sam tego nie potwierdzę

#40
kaj1990

kaj1990

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 356 postów
  • Skądmilicz
Ja mam i nie narzekam ;p Gronek pisał że się topią na wydechu;p




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

2 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    FILATEAM, Andrzej 48
Seo katalog stron darmowy