Skocz do zawartości

Zdjęcie

TimonRC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
303 odpowiedzi w tym temacie

#121
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Było przewiercić ten wieniec panewki wkręcić blokadę jak w hp jest normalnie. Patrzę z boku i stary to będzie działać ale ja bym to zmienił. Już ci pisałem że drut piec u mnie działa od dawna. O ile silnik jest wybaczalny to panewki nie. Dam ci nawet wieńce. Szkoda chłopaku żeby to wyebao z takiej głupoty. Niedługo rozbieram piec z szarego chrupa bo już mu starczy to zobaczymy co się zrobiło.
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#122
FILATEAM

FILATEAM

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 205 postów
  • Samochód:RX-8
Super ;) !!! Cieszę się, ze się udało!

#123
TimonRC...

TimonRC...

    Amator

  • Użytkownicy
  • 63 postów
  • Samochód:Mazda rx8

Było przewiercić ten wieniec panewki wkręcić blokadę jak w hp jest normalnie. Patrzę z boku i stary to będzie działać ale ja bym to zmienił. Już ci pisałem że drut piec u mnie działa od dawna. O ile silnik jest wybaczalny to panewki nie. Dam ci nawet wieńce. Szkoda chłopaku żeby to wyebao z takiej głupoty. Niedługo rozbieram piec z szarego chrupa bo już mu starczy to zobaczymy co się zrobiło.

gronek masz racje brzydko to wyglada ale nie zamontowalem tego tak od tak sobie to tylko tak wyglada na zdjęciu w rzeczywistości jest kilka milimetrów ale to nie wazne nie w tym rzecz bo oryginalny zamek w tym miejsu to tez dziura bez panewki  zanim ja zamontowalem bo mi się ogólnie nie spieszylo , sprawdziłem gdzie panewka dostaje największe obciazenia podczas pracy silnika .  zrobie zdjęcia i pokaze ze panewka wyciera się w jednym miejscu nie po całym obwodzie to znaczy się żeby mnie zle nie zrozumieć po całym ale w jednym dostaje naprawdę …….katusze , i na szczęście nie w tym miejscu  co mi ten frez delikatnie objechał 

 

Problem z tymi panewkami jest taki ze moglyby być większe o większej płaszczyźnie  w miejscu gdzie jest największy nacisk 

ciekawą jest ta która ja milem w swoim silniku po przebiegu 130-140 tys  z jednej strony mało co zurzyta  z 2 wgłebienie na jakiś milimetr  może więcej i ubytki w materiale  ale nadal na niej chodził silnik i walu w jakiś tam sposób wielki nie uszkodzila  o dziwo nawet wygladal dobrze  i został wykozystany 2 raz i dobrze się spasowal a nawet go musialem delikatnie przepolerowac bo by był za ciasny, podejzewam = mogę się  mylić ze to było spowodowane tym klejem do gintów który mógl o setki milimetrów ta panewke zcisnąć   ,  na  starej panewce już wystepowal dość duży luz 

 

zrobię zdjęcia starej i pokaze może ktoś cos wywnioskuje ciekawego 

 

Ogólnie mam takie nastawienie zrobilem to , chcialem to zrobić ,udało mi się , nie jestem mechanikiem  ,nie oszukuje się i nie oczekuje cudów od tego -  zobaczymy jak to sie bedzie sprawowowalo  i jakie wnioski z tego bedzie mozna wyciągnąć  może cos wniose do tematu .

Na przyszłość chce zrobić sobie 2 zamienny silnik w razie czego za oszczędzony fundusz .

 

1 Co mnie nauczył ten silnik wcale nie jest taki straszny jakim go opisują 

2 jest to naprawdę wdzięczny silnik 

3 niech se mówi o nim kto chce i co chce o nim 

4 poznałem jego zasade działania i potrafiłbym zrobić 2 i zapewne lepszy 

 

puki co ten fajnie chodzi i chce go na spokojnie dotrzeć  wtedy zrobie  nagranie z badaniem sprężania 


Użytkownik TimonRC... edytował ten post 21 październik 2019 - 18:57

  • kamilg123 lubi to

#124
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1952 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio
Z moich obserwacji takie punktowe wytarcie panewy pojawia sie jak ktoś przesadzi z napięciem paska wielorowkowego.

CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.


#125
TimonRC...

TimonRC...

    Amator

  • Użytkownicy
  • 63 postów
  • Samochód:Mazda rx8

Z moich obserwacji takie punktowe wytarcie panewy pojawia sie jak ktoś przesadzi z napięciem paska wielorowkowego.

możliwe ze masz racje jutro jak mi czas pozwoli obejze gdzie wytarcie powstaje względem paska klinowego chodz bardziej stawial bym na miejsce przeciwlegle do wybuchu mieszanki  w cylindrze , wybuch mieszanki i sprężanie w tym miejscu powoduje nacisk na panewce 


  • Darko lubi to

#126
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Jezu ja dopiero spojrzałem że ty nic poza dorobieniem zamka nie zrobiłeś z wieńcem i poprostu w wieniec lowpowerowy wcisnąłeś panewkę hp. 😂😂😂😂😂😂
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#127
TimonRC...

TimonRC...

    Amator

  • Użytkownicy
  • 63 postów
  • Samochód:Mazda rx8

Jezu ja dopiero spojrzałem że ty nic poza dorobieniem zamka nie zrobiłeś z wieńcem i poprostu w wieniec lowpowerowy wcisnąłeś panewkę hp.

ile powinienem go docierać   tak racjonalnie   bo na chwile obecna ma 800 km na spokojnie chodz nie wiem czy nie za spokojnie do 3-3,5 tys obr chce do tysiąca dojechać i zmienić olej i filtry 



#128
Reaper

Reaper

    Nałogowiec

  • Validating
  • 1626 postów
  • SkądHorst
  • Samochód:mazda rx8
Jeszcze nie wymieniłeś oleju? Ja jestem porąbany i docierałem ok 2k kilometrów lecz w tym czasie z osiem razy był wymieniany olej.

#129
stanus

stanus

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 433 postów
  • Samochód:rx-8
U siebie za radami Gronka po remoncie u niego wymienił mi olej po dotarciu po 3500km

#130
Ravi

Ravi

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 620 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Mazda RX-8 2004 HP

Pierwsza wymiana 500,

Druga wymiana 2k razem z końcem docierania.

 

Każdy ma swoje wersje. :D



#131
TimonRC...

TimonRC...

    Amator

  • Użytkownicy
  • 63 postów
  • Samochód:Mazda rx8

Pierwsza wymiana 500,

Druga wymiana 2k razem z końcem docierania.

 

Każdy ma swoje wersje. :D

no wiecie co ja zrobilem dzisiaj tak odkręcilem korek od od miski oleju zlalem ten olej do pojemnika  

jest ładny czyściutki zabrudzenie no bardzo male podejzewam ze tyle co zostalo po starym oleju w chlodnicy opilkow zadnych  więc mi sie wydaje ze narazie nie ma sensu go wymieniać na nowy wlalem go spowrotem  dolalem troszke nowego  jakieś 0,5 litra do pelnego stanu i pojezdze jeszcze troszke na tym tak do 1500 i wtedy wyminie na nowy 

 

wszystko ladnie elegancko chodzi puki co  zadnego bledu komputera  zadnych niepokojących objawów  zadnych stuków puków ani szurań poziom oleju obniza się zgodnie  z przebiegiem płyn chlodniczy w normie  zadnych wycieków  nieszczelności nie zaobserwowałem równa  praca ,  odpala bez problemu 


Użytkownik TimonRC... edytował ten post 31 październik 2019 - 20:09


#132
muzg

muzg

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 75 postów
  • Samochód:RX8
Nic tylko się cieszyć, na hamowanie lecisz po dotarciu?

#133
TimonRC...

TimonRC...

    Amator

  • Użytkownicy
  • 63 postów
  • Samochód:Mazda rx8

Nic tylko się cieszyć, na hamowanie lecisz po dotarciu?

hymm :) haha:) moze i bym sie pylnol ale czy to mi potrzebne do  szcześcia  wydawać kilka stówek za karteczke z wykresem, nie wiem czy nie lepiej sobie kosmetyków samochodowych kupić albo konserwacje za to zrobić :) 



#134
muzg

muzg

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 75 postów
  • Samochód:RX8
Poważnie pytam, ciekawe ile moc odbiega od katalogowej

#135
nitroMCZ

nitroMCZ

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 98 postów
Napisz co tam się wydarzyło z tą panewką od hp w piascie lp ?
Cieszę się ,że pracuje. Mam nadzieję ,że napiszesz w razie jakiegoś "zwrotu akcji" ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

#136
TimonRC...

TimonRC...

    Amator

  • Użytkownicy
  • 63 postów
  • Samochód:Mazda rx8

Napisz co tam się wydarzyło z tą panewką od hp w piascie lp ?
Cieszę się ,że pracuje. Mam nadzieję ,że napiszesz w razie jakiegoś "zwrotu akcji" ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Nic się z nią nie wydazyło  zostala załozona i silnik na niej pracyje ;) zalezy co masz na mysli dokładnie 



#137
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

Napisz co tam się wydarzyło z tą panewką od hp w piascie lp ?
Cieszę się ,że pracuje. Mam nadzieję ,że napiszesz w razie jakiegoś "zwrotu akcji" ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Co się ma wydarzyć? Poza tym że panewka jest z hp nic się nie zmieniło bo wieniec nie jest przerobiony jak trzeba. Ewentualnie otwory zawirowania zrobią i tyle. Ale szanuję podejście do hamowni. Coraz więcej ludzi ma parcie na wykres a nie na to żeby auto jechało. Jak pamiętacie liczy się porównanie na tej samej hamowni do zdrowej nowej serii i tylko to ma sens. Już byli "rekordziści" na tym forum co prawie ammemye pobili a potem wychodziło że zajechany po trzech sezonach kapeć był mocniejszy od tego cuda i marzenia motoryzacyjnego. Myślę że yen z dychę półtora pochodzi o ile nie pierdyknie boczny po drodze od ostrzejszej jazdy. Kwitując cały temat. To samo ale bezpieczniej by miał jak by nie ruszał płyt 😉
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#138
nitroMCZ

nitroMCZ

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 98 postów
Pytałem co się wydarzyło ,że bez przeróbki jest panewa hp w piaście lp. O to mi chodziło a nie co się wydarzy jak tak się zrobi.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

#139
TimonRC...

TimonRC...

    Amator

  • Użytkownicy
  • 63 postów
  • Samochód:Mazda rx8

Pytałem co się wydarzyło ,że bez przeróbki jest panewa hp w piaście lp. O to mi chodziło a nie co się wydarzy jak tak się zrobi.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

Pytałem co się wydarzyło ,że bez przeróbki jest panewa hp w piaście lp. O to mi chodziło a nie co się wydarzy jak tak się zrobi.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

bo nie było  na stanie lp a były od hp  a większej różnicy mi to nie robilo  bo działają tak samo i maja ten sam wymiar  poza tym ze hp ma dziurki a lp ich niema  pozatym miałem akurat jeden zastepszy wieniec akurat od hp na miejsce tego co mi się ząb urwał 



#140
FILATEAM

FILATEAM

    Dyskutant

  • Użytkownicy
  • 205 postów
  • Samochód:RX-8

Co się ma wydarzyć? Poza tym że panewka jest z hp nic się nie zmieniło bo wieniec nie jest przerobiony jak trzeba. Ewentualnie otwory zawirowania zrobią i tyle. Ale szanuję podejście do hamowni. Coraz więcej ludzi ma parcie na wykres a nie na to żeby auto jechało. Jak pamiętacie liczy się porównanie na tej samej hamowni do zdrowej nowej serii i tylko to ma sens. Już byli "rekordziści" na tym forum co prawie ammemye pobili a potem wychodziło że zajechany po trzech sezonach kapeć był mocniejszy od tego cuda i marzenia motoryzacyjnego. Myślę że yen z dychę półtora pochodzi o ile nie pierdyknie boczny po drodze od ostrzejszej jazdy. Kwitując cały temat. To samo ale bezpieczniej by miał jak by nie ruszał płyt


Użytkownik FILATEAM edytował ten post 03 listopad 2019 - 19:32





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy