TimonRC
#121
Napisano 21 październik 2019 - 07:07
#123
Napisano 21 październik 2019 - 18:01
Było przewiercić ten wieniec panewki wkręcić blokadę jak w hp jest normalnie. Patrzę z boku i stary to będzie działać ale ja bym to zmienił. Już ci pisałem że drut piec u mnie działa od dawna. O ile silnik jest wybaczalny to panewki nie. Dam ci nawet wieńce. Szkoda chłopaku żeby to wyebao z takiej głupoty. Niedługo rozbieram piec z szarego chrupa bo już mu starczy to zobaczymy co się zrobiło.
gronek masz racje brzydko to wyglada ale nie zamontowalem tego tak od tak sobie to tylko tak wyglada na zdjęciu w rzeczywistości jest kilka milimetrów ale to nie wazne nie w tym rzecz bo oryginalny zamek w tym miejsu to tez dziura bez panewki zanim ja zamontowalem bo mi się ogólnie nie spieszylo , sprawdziłem gdzie panewka dostaje największe obciazenia podczas pracy silnika . zrobie zdjęcia i pokaze ze panewka wyciera się w jednym miejscu nie po całym obwodzie to znaczy się żeby mnie zle nie zrozumieć po całym ale w jednym dostaje naprawdę …….katusze , i na szczęście nie w tym miejscu co mi ten frez delikatnie objechał
Problem z tymi panewkami jest taki ze moglyby być większe o większej płaszczyźnie w miejscu gdzie jest największy nacisk
ciekawą jest ta która ja milem w swoim silniku po przebiegu 130-140 tys z jednej strony mało co zurzyta z 2 wgłebienie na jakiś milimetr może więcej i ubytki w materiale ale nadal na niej chodził silnik i walu w jakiś tam sposób wielki nie uszkodzila o dziwo nawet wygladal dobrze i został wykozystany 2 raz i dobrze się spasowal a nawet go musialem delikatnie przepolerowac bo by był za ciasny, podejzewam = mogę się mylić ze to było spowodowane tym klejem do gintów który mógl o setki milimetrów ta panewke zcisnąć , na starej panewce już wystepowal dość duży luz
zrobię zdjęcia starej i pokaze może ktoś cos wywnioskuje ciekawego
Ogólnie mam takie nastawienie zrobilem to , chcialem to zrobić ,udało mi się , nie jestem mechanikiem ,nie oszukuje się i nie oczekuje cudów od tego - zobaczymy jak to sie bedzie sprawowowalo i jakie wnioski z tego bedzie mozna wyciągnąć może cos wniose do tematu .
Na przyszłość chce zrobić sobie 2 zamienny silnik w razie czego za oszczędzony fundusz .
1 Co mnie nauczył ten silnik wcale nie jest taki straszny jakim go opisują
2 jest to naprawdę wdzięczny silnik
3 niech se mówi o nim kto chce i co chce o nim
4 poznałem jego zasade działania i potrafiłbym zrobić 2 i zapewne lepszy
puki co ten fajnie chodzi i chce go na spokojnie dotrzeć wtedy zrobie nagranie z badaniem sprężania
Użytkownik TimonRC... edytował ten post 21 październik 2019 - 18:57
- kamilg123 lubi to
#125
Napisano 22 październik 2019 - 18:03
Z moich obserwacji takie punktowe wytarcie panewy pojawia sie jak ktoś przesadzi z napięciem paska wielorowkowego.
możliwe ze masz racje jutro jak mi czas pozwoli obejze gdzie wytarcie powstaje względem paska klinowego chodz bardziej stawial bym na miejsce przeciwlegle do wybuchu mieszanki w cylindrze , wybuch mieszanki i sprężanie w tym miejscu powoduje nacisk na panewce
- Darko lubi to
#126
Napisano 24 październik 2019 - 10:53
#127
Napisano 30 październik 2019 - 18:09
Jezu ja dopiero spojrzałem że ty nic poza dorobieniem zamka nie zrobiłeś z wieńcem i poprostu w wieniec lowpowerowy wcisnąłeś panewkę hp.
ile powinienem go docierać tak racjonalnie bo na chwile obecna ma 800 km na spokojnie chodz nie wiem czy nie za spokojnie do 3-3,5 tys obr chce do tysiąca dojechać i zmienić olej i filtry
#130
Napisano 30 październik 2019 - 20:34
Pierwsza wymiana 500,
Druga wymiana 2k razem z końcem docierania.
Każdy ma swoje wersje.
#131
Napisano 31 październik 2019 - 20:02
Pierwsza wymiana 500,
Druga wymiana 2k razem z końcem docierania.
Każdy ma swoje wersje.
no wiecie co ja zrobilem dzisiaj tak odkręcilem korek od od miski oleju zlalem ten olej do pojemnika
jest ładny czyściutki zabrudzenie no bardzo male podejzewam ze tyle co zostalo po starym oleju w chlodnicy opilkow zadnych więc mi sie wydaje ze narazie nie ma sensu go wymieniać na nowy wlalem go spowrotem dolalem troszke nowego jakieś 0,5 litra do pelnego stanu i pojezdze jeszcze troszke na tym tak do 1500 i wtedy wyminie na nowy
wszystko ladnie elegancko chodzi puki co zadnego bledu komputera zadnych niepokojących objawów zadnych stuków puków ani szurań poziom oleju obniza się zgodnie z przebiegiem płyn chlodniczy w normie zadnych wycieków nieszczelności nie zaobserwowałem równa praca , odpala bez problemu
Użytkownik TimonRC... edytował ten post 31 październik 2019 - 20:09
#133
Napisano 01 listopad 2019 - 10:10
#136
Napisano 01 listopad 2019 - 13:55
Napisz co tam się wydarzyło z tą panewką od hp w piascie lp ?
Cieszę się ,że pracuje. Mam nadzieję ,że napiszesz w razie jakiegoś "zwrotu akcji" ?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Nic się z nią nie wydazyło zostala załozona i silnik na niej pracyje zalezy co masz na mysli dokładnie
#137
Napisano 01 listopad 2019 - 13:57
Co się ma wydarzyć? Poza tym że panewka jest z hp nic się nie zmieniło bo wieniec nie jest przerobiony jak trzeba. Ewentualnie otwory zawirowania zrobią i tyle. Ale szanuję podejście do hamowni. Coraz więcej ludzi ma parcie na wykres a nie na to żeby auto jechało. Jak pamiętacie liczy się porównanie na tej samej hamowni do zdrowej nowej serii i tylko to ma sens. Już byli "rekordziści" na tym forum co prawie ammemye pobili a potem wychodziło że zajechany po trzech sezonach kapeć był mocniejszy od tego cuda i marzenia motoryzacyjnego. Myślę że yen z dychę półtora pochodzi o ile nie pierdyknie boczny po drodze od ostrzejszej jazdy. Kwitując cały temat. To samo ale bezpieczniej by miał jak by nie ruszał płyt 😉Napisz co tam się wydarzyło z tą panewką od hp w piascie lp ?
Cieszę się ,że pracuje. Mam nadzieję ,że napiszesz w razie jakiegoś "zwrotu akcji" ?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
#139
Napisano 02 listopad 2019 - 08:46
Pytałem co się wydarzyło ,że bez przeróbki jest panewa hp w piaście lp. O to mi chodziło a nie co się wydarzy jak tak się zrobi.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Pytałem co się wydarzyło ,że bez przeróbki jest panewa hp w piaście lp. O to mi chodziło a nie co się wydarzy jak tak się zrobi.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
bo nie było na stanie lp a były od hp a większej różnicy mi to nie robilo bo działają tak samo i maja ten sam wymiar poza tym ze hp ma dziurki a lp ich niema pozatym miałem akurat jeden zastepszy wieniec akurat od hp na miejsce tego co mi się ząb urwał
#140
Napisano 03 listopad 2019 - 18:33
Co się ma wydarzyć? Poza tym że panewka jest z hp nic się nie zmieniło bo wieniec nie jest przerobiony jak trzeba. Ewentualnie otwory zawirowania zrobią i tyle. Ale szanuję podejście do hamowni. Coraz więcej ludzi ma parcie na wykres a nie na to żeby auto jechało. Jak pamiętacie liczy się porównanie na tej samej hamowni do zdrowej nowej serii i tylko to ma sens. Już byli "rekordziści" na tym forum co prawie ammemye pobili a potem wychodziło że zajechany po trzech sezonach kapeć był mocniejszy od tego cuda i marzenia motoryzacyjnego. Myślę że yen z dychę półtora pochodzi o ile nie pierdyknie boczny po drodze od ostrzejszej jazdy. Kwitując cały temat. To samo ale bezpieczniej by miał jak by nie ruszał płyt
Użytkownik FILATEAM edytował ten post 03 listopad 2019 - 19:32
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych