Skocz do zawartości

Zdjęcie

Masakra w silniku - czy nie ???


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1
Gregab

Gregab

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Samochód:RX8

Witajcie, 

otóż jako szczęśliwy posiadacz od całkiem niedawna ReXa cieszyłem się jazda ale niestety dość krótko. Nie pali "na ciepłym" standard pomyślałem , zgodnie z instrukcjami kolegów, zmierzyłem ciśnienie - 4,1 przy przebiegu 111 tys, uszczelniacze ...  :) zabieram się za naprawę. Silnik wyciągnięty, sterylnie rozłożony i ... katastrofa. Otóż koła zębate wyglądają jak po solidnej wizycie u pijanego dentysty, zęby usunięte bez ładu i składu. Gładzie wyglądają OK, panewki zdarte. Moje pytanie : czy to jest normalne ? Silnik pracował do końca. Czy są dostępne takie części i czy warto inwestować czy lepiej szukać innego silnika z pewną dozą nieśmiałości , że moim oczom ukaże się taki sam widok. Co myślicie? 

 

Wiem, najlepiej kupić nowy silnik i od początku go docierać  :)  :) ale najlepsze jest jak coś naprawimy we własnym zakresie.  

Załączone pliki



#2
kaj1990

kaj1990

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 392 postów
  • Skądmilicz
111 tys pewnie ktoś się spóźnił z rewizja jakieś 25...rozkladaj i naprawiaj... Drugi silnik to loteria.... Równie dobrze puść los w totka

#3
Gregab

Gregab

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Samochód:RX8
Dzieki za odpowiedz. Samochod byl w serwisie mazdy na przegladzie w lipcu, cisnienia mial 6,5 wymienili sprzeglo i inne potrzebne elementy wiec poprzedni wlasciciel (ka) jezdzil (a) zadowolony (a) :) az tu nagle ...

Silnik nie byl rozkrecany wiec nikt w nim wczesniej nie dlubal.
Znalazlem mase dostawcow na calym swiecie ale moze polecicie kogos od kogo warto kupic czesci do remontu ?

Użytkownik Gregab edytował ten post 27 listopad 2019 - 07:35


#4
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 6850 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,

Po raz kolejny widać jak kompresja jest nie wymiernym sprawdzeniem silnika. Mnie akurat takie uszkodzenie nie dziwi. Na pewno do wymiany chłodnice oleju. Na pewno rotor śmieć i wał śmieć. Obstawiam że i housing i płyty . 

Zawsze opłaca się bardziej naprawiać  niż kupować kolejnego kota w worku.  Naprawiamy takie piece na codzień. My mamy ten komfort, że mamy cały magazyn części ale Ty musisz szukać albo działającego pieca i go odrazu zrobić albo szukać części w używce albo oddać auto do warsztatu który to ogarnie. kompleksowo


Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#5
domino1236

domino1236

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 21 postów
  • Samochód:Mazda RX8

 

 "zmierzyłem ciśnienie - 4,1 przy przebiegu 111 tys, uszczelniacze ...  "

 

W obu komorach 4,1 czy tylko na jednej ?


Użytkownik domino1236 edytował ten post 28 listopad 2019 - 22:27


#6
Gregab

Gregab

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Samochód:RX8
W obydwu

Użytkownik Gregab edytował ten post 28 listopad 2019 - 23:16





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy