Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rexio i jazda w kontrolowanym poślizgu/Poland drift


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21
Reaper

Reaper

    Nałogowiec

  • Validating
  • 1626 postów
  • SkądHorst
  • Samochód:mazda rx8
Ja jeżdżę grzecznie. U mnie jest np ograniczenie do 50km/h pojedziesz 51 i już mandat 45€ tak więc nie pytajcie co by było jak bym kręcił rondo.

#22
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
A nikt nie napisał najważniejszego.
Nie wszystkie szesnastki wchodzą na tył ale jak się znajdzie to można zapodać kapcie 185 i wtedy rex chodzi jak by miał z 80 koni więcej 💪
Nie dopuszczajcie zwby wam kierownicę wyrywało i żeby waliła do końca sama bo w końcu siądzie. Premiks wskazany o ile nie jest podniesienie dawki w kompie zrobione. Na pewno dobry olej bo przy takiej katordze na jedynie chłdnice praktycznie nie pracują. O wiatrakach pisałem ale przypomnę że seryjnie komp je wyłącza przy 10 na godzinę. Dla tego polecam na stałe zrobić. O ile auto nie było u nas i jest to poprawione programowo.
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#23
MizuNeko

MizuNeko

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 439 postów
  • SkądCzarna Wieś Kościelna
  • Samochód:Mazda RX8 HP 231km? Czorna / VW Passat B5 1.9TDI Kombi

@Gronek
Ja się nie napinałem tylko powiedziałem Ci jak to odbierałem czytając Twoje posty. Sorki jeśli wprowadziłem taki klimat ale nie to miałem na myśli. Po prostu zbytnio pominąłeś wczesną fazę nauki. A tu (chyba) są osoby początkujące głównie,
Ale zgodzę się z Tobą (zresztą pisałem to wcześniej) że trzeba dążyć do czegoś dalej a nie krążyć w okół słupa przez lata.
 

 

 

O wiatrakach pisałem ale przypomnę że seryjnie komp je wyłącza przy 10 na godzinę. 

 

Ale licznik jest przy tylnych kołach więc chyba powinny chodzić non-stop przy drifcie?

Co do zebrania się i zorganizowania się to potrzeba troszkę czasu żeby ludzi poznać i ew. zorganizować.
Ja dopiero zaczynam lub myślę o rozpoczęciu tej przygody.

Co do modów. to o hydro nawet nie myślałem. Raczej o modyfikacjach jakie są potrzebne by przy takim użytkowaniu nie zepsuć auta.
Co do zmiany opon na mniejsze to nie wiem czy jest sens w takiej zmianie? Przynajmniej na mokrej jest jeszcze zapas mocy. Jak będzie okazja na sprawdzenie na suchym asfalcie to sprawdzę czy dam radę w poślizg wprowadzić. Wtedy się dokładnie wypowiem.



#24
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Wiatraki wyłączają się przy 10 a nie włączają. Producent przewidział że do 10 chodzą wiatraki a potem chlodzi prędkość auta. Licznik nie jest z tyłu tylko auoto bierze z abs z czterech kół. Jak mieli to naturalnie pokazuje więcej.
Czy jest sens to nie dyskutuje bo wiadomo że jest. Autu jest lżej i masz tańsze opony. Właśnie nie pomijam wczesnej fazy i o niej napisałem. Pokonywanie zakrętów odpowiednim torem oraz praca balansem masy poprzez przenoszenie ciężaru przód tył. Bez tego bedziesz tylko kręcił baczki na jedynce , nałapiesz głupich odruchów i największym osiągnięciem będzie pokonanie pól ronda bokiem bo potem przód wyleci albo wyspinuje. Nauka polega na czerpaniu doświadczenia od kogoś kto już umie i wie jak się nauczyć. Inaczej to nie nauka a odkrywanie. Widzisz tak to już jest, że rady odbiera się teraz prawie jak obelgę i dyshonor. Mieliśmy takiego na szkoleniach dryyftera typowego co mu mówili o technice a on że chce driftować i bedzie po swojemu prubował. Szkoda że po chwili moj syn robił szybsze i dłuższe drifty od niego a uczył się poprostu szybko pokonywać tor. Są tacy co czerpią z wiedzy i doświadczenia. Niektórzy dzieki pokorze i nie mondralowaniu się w tym roku zrobili naprawdę fajne wyniki. Rób, ćwicz prubuj. Pytanie czy zostaniesz pod tesco czy wyjedziesz i oblecisz rondo 3 razy bez żadnego wysiłku. Ja nie muszę tu pisać bo ja wiem i umiem. Chętnie podzielę się kilkuletnim doswiadczeniem żeby ktoś nie tracił czasu popełniając moje niepotrzebne błędy. Pytanie czy ktoś skorzysta ale to już nie moja sprawa.
Trzymam kciuki . Powodzenia
  • Ravi lubi to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#25
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 83 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro

Pytanie na szybko bo jutro z kumplem jedziemy upalać złoma wkoło latarni  ;)  jak zmostkować na szybko wiatraki żeby zwarcia nie zrobić ? Wsadzić kabel na sztywno zamiast przekaźnika  ? Czy przy czujniku jakoś na gumę do żucia ? 



#26
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 83 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro

P.s. Panowie nie napinajcie się tak! Generalnie jestem zdania, że dresiarstwo, głupotę i mentalne wjeśniactwo trzeba tępić ! Żeby sytuacje jak niedawna na Warszawskich Bielanach się nie zdarzały. A moim skromnym zdaniem popróbować swoich skromnych sił gdzieś trzeba, w miarę kontrolowanych warunkach po mimo, że to niezgodne z literą prawa. Jak bym nigdy nie popróbował to pewnie bym się nie dowiedział, że jak na śliskim przy hamowaniu wpadam w poślizg to nie powinienem dusić pedału hamulca w panice jak debil, tylko wyprostować koła i przestać hamować i wrócić na tor jazdy. Dzisiaj rano miałem taką sytuację, szron na drodze, chwila nieuwagi, czerwone a za czerwonym fotoradar o innych uczestnikach ruchu nie wspomnę. Normalnie, może ze trzeci raz w życiu włączył by mi się abs gdyby działał :D 

Kolega użył skrótu myślowego i odrazy spotkała go reakcja jak byśmy pisali w dziale "jaki olej wlać?"


Użytkownik Ikki edytował ten post 03 grudzień 2019 - 23:06


#27
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Musisz zmostkować wszystkie 3 przekaźniki. Normalnie kabel wsadzasz w duże piny
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy