Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak sprawdzić czy ktoś już remontował silnik?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
35 odpowiedzi w tym temacie

#1
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 83 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro
Tak z czystej ciekawości, po czym poznać czy silnik był już otwierany lub wymieniany? Mam już trochę na latane kompresja mocno średnia. I jestem po prostu ciekaw. Po za tym rozważam płukanie komór z nagaru ale jest to raczej odradzane w zapyziałym dawno nie otwieranym silniku.

#2
kaj1990

kaj1990

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 535 postów
  • SkądMilicz
Co znaczy średnia kompresja. Pokaż foto silnika.

#3
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Jak ktoś użył dirko to nie poznasz
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#4
Boris86

Boris86

    Boss of Snake Pit

  • Użytkownicy
  • 1952 postów
  • SkądŁódź
  • Samochód:RX-8 LP, HP & V12, EUNOS COSMO, 323 BG KLV6, 300ZX STROSEK, Viper GTS, Cuda TT, 523i, 325i E30 Cabrio
Głównie po nieoryginalnych częściach eksploatacyjnych (apexy, cornery, water jacket seals) , po użyciu silikonów, tam gdzie ich nie powinno być,
Po użyciu nieoryginalny śrub, po np użyciu dwóch houisngow z nr silnika lub żadne go housingu z numerem lub po użyciu go jako przedniego.
Po portingu.
Po dziwnym malowaniu.

Czasem po błędach jak użycie rotorow z dwama różnymi oznaczeniami wagi, odworowtnie założonych rotorach, czy po placie centralnym z LP w HP lub odwrotnie.

Zdążą się silniki, które były otwierane a nie będziesz miał szansy po niczym tego rozpoznać.

CZĘŚCI DO MAZDY RX-8 i silników RENESIS 13B MSP :) Szukasz? --> Pisz!
ZESTAWY NAPRAWCZE DO KOMPRESORÓW EATON--> info PW.


#5
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 83 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro
Kompresje mierzyłem na Janusza zwykłym manometrem z wykręconym zaworkiem i tak kompresja koło 6,5 bara się kręciła a auto ma nalatane koło 100tyś mill . Czyli trzeba myśleć nad remontem. A wątek założyłem z czystej ciekawości.

#6
zdu

zdu

    Nadworny Rotary Grafik

  • Użytkownicy
  • 1610 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:3-cylindrowy hatchback

Ciśnienie ciśnieniem, ale jakie obroty przy tym? Bo to jest wyznacznik kompresji.



#7
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 83 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro

Ciśnienie ciśnieniem, ale jakie obroty przy tym? Bo to jest wyznacznik kompresji.


Dokładnie teraz nie pamiętam. Ale przy dość wysokich z 270? Czy 290 ? Tak czy siak 6,5 to szału nie ma. Ale jeździ spoko jak na razie.

#8
zdu

zdu

    Nadworny Rotary Grafik

  • Użytkownicy
  • 1610 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:3-cylindrowy hatchback
6.5 przy 220 to zajebiscie, przy 270 to tak średnio bym powiedział. Jednak kompresja to nie wszystko. Jak odpala dobrze i na obu rotorach roznica nie jest duża, to często nie ma się czym przejmować.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • Wodnik lubi to

#9
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 83 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro
Szczerze mówiąc to szukam drugiego silnika w jakimkolwiek działającym stanie. Ten chcę wyjąć włożyć drugi . Na jednym śmigać a drugi w spokoju wyremontować za nim połowa kąponętów się po wyciera. Szkoda, że o mniejszej mocy nie podejdzie bo mam taki w dość dobrym stanie. Najwyżej będzie na rotory i hausingi.

#10
Ravi

Ravi

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 620 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Mazda RX-8 2004 HP

Szczerze mówiąc to szukam drugiego silnika w jakimkolwiek działającym stanie. Ten chcę wyjąć włożyć drugi . Na jednym śmigać a drugi w spokoju wyremontować za nim połowa kąponętów się po wyciera. Szkoda, że o mniejszej mocy nie podejdzie bo mam taki w dość dobrym stanie. Najwyżej będzie na rotory i hausingi.

 

Jak poczekasz miesiąc to mam jeden na sprzedaż z przebiegiem 20tysi. ;) 



#11
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 83 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro

Jak poczekasz miesiąc to mam jeden na sprzedaż z przebiegiem 20tysi. ;)

Mieszkam w Wielkiej Brytanii więc raczej nie będę woził drewna do lasu  ;) ale jeśli cena i stan przebiją oferty rynku brytyjskiego to kto wie  :lol:

A tak w ogóle sam się pozbędę silnika 192 konie.  :lol:

Dzięki pozdro 



#12
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
No tak oferty rynku brytyjskiego są zawsze kuszące 😂😂😂
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#13
Reaper

Reaper

    Nałogowiec

  • Validating
  • 1626 postów
  • SkądHorst
  • Samochód:mazda rx8
We Francji są też dobre😎

#14
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 83 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro
Ogólne w całej chyba Europie zachodniej mazda rx8 i audi tt 225 koni Quatro pierwszej generacji. To obecnie chyba najbardziej budżetowe samochody do wygłupów. Z tym, że TT jeszcze gdzieś dojedziesz bo rexsem na co dzień to raczej ciężko.

#15
Darko

Darko

    Zapaleniec

  • Użytkownicy
  • 1346 postów
  • SkądGniezno
  • Samochód:Rx 8 HP
Co tam ciężko dobre 1.5. roku jeżdżę tylko rx8 bo drugiego auta nie chce mi się robić i stoi w garażu

#16
Gronek

Gronek

    Wanklowy Maniak

  • Moderators
  • 7167 postów
  • SkądŚladów / Warszawa
  • Samochód:BridgePorted RX8 HP,
Nie wiem ja dojeżdżam wszędzie od kilku lat . Czy to moja daily z silnikiem zdrutowanym czy bolidem jak jeszcze na kolach na tory po całej Polsce latałem. Większość moich klientów ma te auto jako jedyne i nie mają problemu z podróżami po całej Polsce czy nawet Europie i dalej
  • MATi i Wodnik lubią to
Rotary Engine Vehicles Service.
Obsługa, Naprawa i Modyfikacje pojazdów z silnikiem Wankla
www.rotaryengines.pl  5O8 * 279 * 238
mail:  tomek(at)rotaryengines.pl

#17
Reaper

Reaper

    Nałogowiec

  • Validating
  • 1626 postów
  • SkądHorst
  • Samochód:mazda rx8
Kurła zapodaje rotory do czerwonego pola codziennie, a box mam zapełniony olejem 2t. W bagażniku obowiązkowy litr minimum. Jak bym miał ferrari to też bym jeździł codziennie😉 Najdalej byłem w Wenecji. Z tą Francją to taka ironia bo motory słabo składają.

#18
Ikki

Ikki

    Bywalec

  • Użytkownicy
  • 83 postów
  • Samochód:Smoluch RX-8 231km, SAAB 900 turbo krokodyl, Audi TT Quattro
Tak myślałem, że podniosą się głosy na ten temat,iż RX to świetne dayly. Nie zaprzeczam, że pod wieloma aspektami jest bardzo wygodny w użytkowaniu. Ale spalanie ma zajebiste,a raczej jestem przyzwyczajony do aut mało ekonomicznych! Ja czuję jak ten silnik się męczy w codziennym korku... Rzekomy węgiel w hausingach jak regularnie się go nie upierdala. Wszech ogarniający smród bo oczywiście wszyscy dbamy o silnik i nie mamy catów. Auto jest dość nie tuzinkowe więc jest trochę problemów z serwisem i częściami. Właściwości jezdnych nie da się wykorzystać wszędzie i ciągle. A co najważniejsze jestem za biedny na ten samochód. Koło 550zł na wachę tygodniowo na stanie w korku to trochę mnie przerasta.

#19
Ravi

Ravi

    Entuzjasta

  • Użytkownicy
  • 620 postów
  • SkądWarszawa
  • Samochód:Mazda RX-8 2004 HP

Tak myślałem, że podniosą się głosy na ten temat,iż RX to świetne dayly. Nie zaprzeczam, że pod wieloma aspektami jest bardzo wygodny w użytkowaniu. Ale spalanie ma zajebiste,a raczej jestem przyzwyczajony do aut mało ekonomicznych! Ja czuję jak ten silnik się męczy w codziennym korku... Rzekomy węgiel w hausingach jak regularnie się go nie upierdala. Wszech ogarniający smród bo oczywiście wszyscy dbamy o silnik i nie mamy catów. Auto jest dość nie tuzinkowe więc jest trochę problemów z serwisem i częściami. Właściwości jezdnych nie da się wykorzystać wszędzie i ciągle. A co najważniejsze jestem za biedny na ten samochód. Koło 550zł na wachę tygodniowo na stanie w korku to trochę mnie przerasta.

 

No bo to sama prawda. Męczy nie męczy, nudzi mu się. ^^ Nie trzeba regularnie upierdalać, można na 2'ce z miasta do domu wrócić. Przecież w zabudowanym 2'ji nie zapniesz do końca bo to niezgodne z prawem, prawda?  :ph34r:

Do smrodu idzie się przyzwyczaić i jak Ty nie zauważasz to pasażer pomyśli że tylko on ma zwidy, chociaż nikt kto u mnie na prawym jechał nie skarżył się na smrody w kabinie.

Co do tankowania to zależy ile jeździsz ale w zaokrągleniu 300pln za 400km wyjdzie niestety. 



#20
stanus

stanus

    Gaduła

  • Użytkownicy
  • 433 postów
  • Samochód:rx-8
Co do smrodu polecam remont silnika :D po remoncie dużo dużo mniej śmierdzi




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Seo katalog stron darmowy